مراحل خدمات سئو سایت

سئو چیست ؟

سئو یا بهتر بگوئیم اس ای او یا SEO اختصار عبارت Search Engine Optimization می باشد. ترجمه این عبارت انگلیسی به فارسی “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” می باشد.

ما سئو را در فارسی به عنوان یک کلمه با معنی در نظر می گیریم.

عبارات مختلفی در مورد سئو وجود دارد: ” سئو سایت ، سئوکار،  سئو حرفه ای، سئو ارزان، سئو داخلی،  سئو خارجی،  سئو تکنیکال، سئو تصاویر، سئو موبایل، خدمات سئو ، آموزش سئو و  … ”

لینک مرتبط: سئو چیست؟

 

ما در مورد شما یاد می گیریم

چه اهدافی دارید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ در چه بازارهایی قوی هستید یا می خواهید در چه بازارهایی فعالیت کنید؟ هیچ کس اینها را بهتر از شما نمی داند، بنابراین ما با یادگیری همه چیزهایی که باید بدانید شروع می کنیم. پایه و اساس هر استراتژی موفقیت آمیز بهینه سازی موتور جستجو

ما سایت و رقبای شما را ممیزی می کنیم

آیا مشکلات اساسی در مورد سایت شما وجود دارد؟ آیا نمایه پیوندی دارد که واقعاً آسیب رسان باشد؟ آیا می توانیم از کارهایی که رقبای شما انجام می دهند چیزی بیاموزیم؟ این مرحله برای استراتژی سئوی شما و دانستن اینکه دقیقاً چه کاری باید انجام شود تا رتبه بالایی در SERP (صفحات نتایج موتورهای جستجو) که مخاطبان شما دریافت می کنند، انجام دهید، بسیار مهم است.

ما سئوی فنی شما را به خوبی تنظیم می کنیم

آیا به اندازه کافی سریع لود می شود؟ آیا پیوند داخلی موثر است؟ آیا صفحات وب شما همدیگر را برای رتبه بندی موتورهای جستجو آدمخوار می کنند؟ فرقی نمی‌کند چند بهینه‌سازی باشد یا تعمیرات اساسی، ما ابزارها و تیم پیشرفته‌ای را داریم تا شما را به جایی که باید باشید برسانیم.

 

ما محتوای شما را ایجاد می کنیم

آیا همه محصولات و خدمات شما دارای صفحاتی هستند که به آنها اختصاص داده شده است؟ آیا متن جایگزین و متا داده ها برای عبارات جستجویی که ترافیک را هدایت می کنند بهینه شده اند؟ آیا پست های وبلاگ شما را به عنوان مرجعی برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان معرفی می کند؟ نویسندگان ما چندین دهه تجربه تولید محتوا بین خود دارند و دقیقاً می دانند چگونه نسخه ای جذاب، قابل اشتراک گذاری و سئو پسند ارائه دهند.

ما وب سایت شما را برای کاربران و موتورهای جستجو طراحی می کنیم

آیا پیمایش صفحات کلیدی شما آسان است؟ آیا ایندکس کردن را برای موتورهای جستجو آسان می کند؟ آیا صفحات شما با خواسته های مخاطبان مطابقت دارند، نه فقط با آنچه که ظاهر خوبی دارند؟ همه اینها نه تنها در مورد رتبه بندی سایت شما، بلکه در مورد تبدیل مخاطبان شما است.

ما اقتدار شما را برقرار می کنیم

آیا از سایت های صنعت خود بک لینک دریافت کرده اید؟ آیا در جایی که مخاطبان هدف شما جمع می شوند پوشش می گیرید؟ آیا دایرکتوری ها می دانند که شما وجود دارید؟ هنگامی که سایت شما خوب به نظر می رسد، وقت آن است که پروفایل بک لینک و شهرت خود را ایجاد کنید. یافتن مشتریان بالقوه در سراسر اینترنت و یادآوری به مشتریان تکراری که چرا در وهله اول به شما اعتماد دارند.

ما وارد یک چرخه خودشکوفایی می شویم که توسط آنچه می دانیم کار می کند پشتیبانی می شود
زیبایی سئو با افزودن افراد در این است که همه چیز در مورد ثبات طولانی مدت است. شما از زمینه‌ای که ما برای سال‌ها ایجاد کرده‌ایم سود خواهید برد، که می‌تواند به چرخه‌ای منجر شود که در آن کلیک‌های شما منجر به کلیک‌های بیشتر و پیوندها منجر به پیوندهای بیشتر شود. همه آنها را تا زمانی که در کنار ما هستید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console اندازه گیری، اصلاح و به شما گزارش می دهیم.

 

تعریف خدمات سئو

خدمات سئو خدماتی هستند که معمولا توسط یک آژانس سئو ارائه می شوند و به شرکت شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کنند. با سئو، کسب و کار شما می خواهد دید خود را در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ افزایش دهد. شما به طور خاص روی نتایج جستجوی مرتبط با شرکت، محصولات، خدمات یا صنعت خود تمرکز می کنید.

لینک های مرتبط :

خدمات سئو، افزایش ترافیک را به درآمد تبدیل کنید.