اهداف طراحی سایت حرفه ای

سایت حرفه ای باید بدرخشد ، بازدید سایت رتبه اول گوگل 37 درصد و رتبه ششم تنها 6 درصد است .

کلمه کلیدی کارتان را در گوگل جستجو کنید . در گوگل با کلمه کلیدی طراحی سایت ، 222 میلیون صفحه ایندکس شده است .وقتی فردی یک سایت طراحی می کند و گوگل آن سایت را بشناسد و صفحه را ایندکس کند، جایگاهی در آخر صف خواهد داشت . خوب این چه کمکی به یک کسب و کار می کند ؟ گفته می شود با گذاشتن مطالب داخل سایت حتما سایت رشد می کند . اما چقدر زمان لازم است ؟ از طراحان سایت سئوال کنید معمولا آنها بازه 3 تا یکسال را تعیین می کنند و البته هیچکدام هم تضمین نمی کنند . خوب با فرض اینکه یک کسب و کار بتواند برای یکسال معطل سایت باشد آیا تضمین هست که سایت رشد کند ؟

حالا فرض را بر این بگذاریم که سایت در صفحه اول گوگل باشد آیا همه چیز برای افزایش فروش مهیا است ؟ همیشه پاسخ مثبت نیست ، گاهی آنقدر سایت معمولی و طراحی قدیمی است که بازدید کننده را جذب نمی کند .

برای موفقیت تمام و کامل حاضر باشید . اهداف خود را مشخص کنید و مطاق اهدافتان استراتژی کارآمد را تدوین کنید و با سرمایه گذاری درست به اهداف خود از طراحی سایت حرفه ای نایل شوید . طراحی سایت حرفه ای نیاز به صرف هزینه و زمان و همکاری تیم طراحی سایت حرفه ای دارد. طراحان حرفه ای که علاوه بر دانش طراحی سایت بر بهینه سازی و سئو ، بازاریابی دیجیتال تسلط داشته باشند و بر هنر و زیباشناسی که بتواند رابط کاربری و ظاهری جذاب و کاربر پسند ایجاد کند نیز مسلط باشند.

امنیت در طراحی سایت حرفه ای

یکی از مسائل مهمی که معمولا طراحان و مدیران سایت به آن کمتر توجه می کنند ، امنیت سایت می باشد. ما این جمله را زیاد می شنویم که ” کسی سایت من را هک نمی کند” ، منظور آن است که هک سایت باد انگیزه محکمی داشته باشد که اصلا چنین نیست .

 

طراحی سایت حرفه ای

می خواهید به اهداف 100 درصد خود برسید، راه آن استفاده از طراحی حرفه ای است . سایت شما نباید مانند رقبایتان باشد باید بهتر از آنها باشد، در غیر اینصورت نمی توانید به اهداف خود نائل شوید .

اطلاعات بیشتر