طراحی سایت واکنشگرا

طراحی سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنشگرا Responsive Website Design چیست؟

اگر مانند اکثر مردم هستید ، در طول یک روز از طریق دستگاه های مختلف به وب دسترسی پیدا می کنید. با طراحی واکنش گرا ، سایت شما عالی و در بزرگترین و کوچکترین صفحه نمایش عملکرد خوبی خواهد داشت. اگر مشتریان تجارت شما را از طریق تلویزیون هوشمند ، دسکتاپ ، لپ تاپ ، تبلت یا رایانه همراه خود پیدا کنند، وب سایت شما برای سرویس دهی به آنها به آن دستگاه پاسخ می دهد.

به عنوان مثال ، مشتری بعدی شما ممکن است محصول یا خدمتی را که در یک تعطیلات بعد از ظهر در محل کار خود با تلفن هوشمند ارائه می دهید ، جستجو کند. بعداً ، ممکن است همان مصرف کننده به منزل برسد و سایت کسب و کار شما را دوباره برای خرید یا تکمیل درخواست اطلاعات بررسی کند. برای اطمینان از اینکه مشتری شما را راضی و شاد نگه می دارد ، می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما به هر بازدید کننده تجربه کاربری عالی می دهد – مهم نیست که چگونه شما را پیدا می کند.

 

 

چرا تجارت شما به طراحی وب سایت واکنش گرا نیاز دارد؟

ارائه یک تجربه خوب به همه بازدید کنندگان وب سایت  انگیزه برای   طراحی سایت واکنش گرا است. علاوه بر این ، بسیاری از افراد با گوشی همراه خود سایت ها را بازدید می کنند، این روند رشد چند سالی است ادامه دارد. به بیان دیگر اکثر بازدید کنندگان شما از گوشی همراه است، پس باید در طراحی سایت آنها را در نظر بگیرید و سایت واکنش گرا داشته باشید.

اگر وب سایت خود را چند سال قبلطراحی کرده باشید ، احتمالاً نه شما و نه طراحان اولویت عملکرد تلفن دغدغه اشان نبوده است . این بدان معناست که اگر سایت قدیمی دارید برخی از مشتریان خود را به شرکت های رقیبی که سایت خود را به تکنولوژی روز طراحی کرده اند واگذار می کنید.

طراحی واکنش گرا جزء فاکتورهای مهم سئو سایت است

گوگل در نمایش سایت ها به واکنش گرا بودن سایت ها توجه دارد. سایت هایی که در صفحات و رتبه های بالاتری در جستجوی گوگل قرار دارند ویژگی واکنش گرا بودن را رعایت کرده اند .

علاوه بر حفظ و نگهداری مشتری در سایت خود ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند در وهله اول شما را پیدا کنند. گوگل ، بزرگترین منبع مشتریان جستجو ، استراتژی رتبه بندی و فهرست بندی تلفن همراه اول را اجرا کرد. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هنگام جستجو صفحات جدید و قدیمی شما را پیدا می کنند ، برای داشتن یک وب سایت مناسب موتور جستجو به یک طراحی وب سایت پاسخگو نیاز دارید.