راهنمای خدمات سئو

موثرترین بخش خدمات سئو: تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی

همه چیز از یک جستجو شروع می شود . کلمات و عباراتی برای اهداف آموزشی یا تجاری جستجو می شوند . مشتریان شما برای یافتن خدمات و محصولات مورد نیاز خود از عبارات و کلمات کلیدی استفاده می کنند.

تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی نقشی ضروری در تدوین سئو موفق ایفا می کند.

انتخاب غلط کلمات کلیدی باعث می شود وقت و هزینه خود را هدر بدهید. این مرحله ای است که باید با دقت و وقت کافی انجام شود. کلمات کلیدی که می تواند شما را به اهدافتان برساند تنها چند موضوع نیست . حتی کسب و کارهای کوچک نیاز به هدف گیری ده ها کلمات کلیدی دارند. این رقم برای کسب و کارهای بزرگ به صدها و هزاران کلمات کلیدی ختم می شود .

بررسی رقبا در سئو

از رقبای خود تنها این را میدانیم که آنها رنک بالاتری از ما در صفحه اول گوگل دارند ، این اصلا کافی نیست ، شما باید اطلاعات کاملی از رقبا خود داشته باشید ، نقاط ضعف و قوت آنها را بدانید و مطابق آن استراتژی خود را تدوین کنید.

تدوین استراتژی سئو

سئو با یک برنامه ریزی دقیق ، کارآمد و داینامیک شروع می شود .

خدمات سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای مرحله خزیدن و نمایه سازی اشاره دارد. با استفاده از سئو تکنیکی ، می توانید به موتورهای جستجو در دسترسی ، خزیدن ، تفسیر و فهرست بندی وب سایت خود بدون هیچ مشکلی کمک کنید.

به آن “فنی” می گویند زیرا هیچ ارتباطی با محتوای واقعی وب سایت یا تبلیغ وب سایت ندارد. هدف اصلی سئو فنی یا سئو تکنیکال بهینه سازی زیرساخت وب سایت است.

خدمات سئو تکنیکال Technical SEO رعایت روش های فنی که اعتبار سایت شما را افزایش می دهد.​

چک لیست سئو تکنیکال Technical SEO Checklist

  • تقویت امنیت سایت با گواهی نامه اس اس ال “SSL certificate”
  • بهینه سازی سرعت ، افزایش راندمان و افزایش سرعت لود سایت “Optimize your website’s page speed “
  • بهینه سازی سایت برای موبایل Optimize your website for mobile-friendliness
  • تهیه نقشه سایت و افزودن آن به سایت “Add an XML sitemap to your website”.
  • تنظیمات مربوط به فایل Robots.txt
  • تهیه حساب کاربری برای سرچ کنسول گوگل و معرفی صفحات سایت”Create a Google Search Console account “
  • معرفی نقشه سایت به سرچ کنسول گوگل
  • افزودن structured data به صفحات سایت
  • افزودن لوگو و فوآیکون سایت favicon
  • رفع مشکلات صفحات ایندکس نشده و معرفی دو مرتبه آنها به گوگل
  • بهینه سازی Open Graph Protocol صفحات سایت
  • تنظیمات مربوط به صفحاتی که نباید ایندکس شود noindex pages
  • نظارت و رفع مشکلاتGoogle Search Console
  • در صورت نیاز از 301 استفاده کنید “Use 301s when needed”.
  • درصورت نیاز از صفحه بندی استفاده کنید Use pagination when needed.
  • یافتن صفحات خالی ، حذف یا افزودن محتوا به آن .
  • یافتن صفحات با محتوای تکراری ، بهینه سازی صفحات تکراری .
  • بهینه سازی URL صفحات سایت Optimize Your URL Structure
  • تنظیمات ساختار منوبندی سایت برای دسترسی آسان به مطالب مهم سایت Navigation and Site Structure
  • تنظیمات و درج Breadcrumb صفحات سایت .
  • تنظیمات URL های متعارف یا کانیکال Canonical URLs
  • بهینه سازی صفحه 404 یا Optimize 404 Page

خدمات سئو موبایل

سئو موبایل از اهمیت بالائی برخوردار می باشد . افزایش بازدید روز افزونه از طریق موبایل الان سالهاست که مورد توجه گوگل قرار گرفته است . گوگل رتبه بندی و تست سایت را بر مبنای موبایل انجام می دهد . Mobile-first .خدمات سئو موبایل در چند جنبه می باشد . طراحی واکنش گرا و افزایش سرعت سایت در موبایل از اهداف سئو موبایل می باشد . زیبائی تصاویر و نمایش کلیه مطالب در موبایل همراه طراحی واکنش گرا تامین می گردد . موبایل ها نسبت به کامپیوتر از سرعت پائین تری برخوردار هستند ، افزایش سرعت سایت در موبایل از اهداف خدمات سئو موبایل می باشد .

سئو محلی Local SEO

سئوی محلی (Local SEO) عمل بهینه سازی یک وب سایت به منظور افزایش ترافیک، سرنخ ها و آگاهی از برند از جستجوی محلی یا منطق جغرافیایی است. وظایف رایج مرتبط با سئوی محلی شامل یافتن کلمات کلیدی محلی، بهینه سازی نمایه کسب و کار من در گوگل، و ساختن استنادات “NAP” است.

46 درصد از تمام جستجوها در گوگل دارای “نیت محلی” هستند.

76 درصد از مصرف‌کنندگانی که در تلفن خود چیزی محلی را جستجو می‌کنند، در آن روز به یک فروشگاه مراجعه می‌کنند.

بنابراین واضح است که جستجوهای محلی بخش بزرگی از دنیای سئو را تشکیل می دهند. و اگر بتوانید کسب و کار محلی خود را در مقابل این جستجوها قرار دهید، می توانید بازدیدهای موثر به سایت را افزایش و مشتریان بیشتری داشته باشید .

سئو محلی چگونه کار می کند؟

سئوی محلی در سطح بالا مانند جستجوی «عادی» گوگل عمل می کند.

وقتی شخصی جستجویی انجام می دهد، گوگل فهرست خود را اسکن می کند تا بهترین نتایج را برای درخواست آن شخص ارائه دهد.

چیزی که سئوی محلی را منحصر به فرد می کند این است که گوگل از مجموعه متفاوتی از فاکتورهای رتبه بندی برای رتبه بندی نتایج جستجوی محلی استفاده می کند.

در واقع، سئوی محلی مجموعه ای از سیگنال های رتبه بندی منحصر به فرد دارد، از جمله:

  • مکانی که شخص از آن جستجو می کند؛
  • استنادات NAP؛
  • وجود فهرست «Google برای کسب و کار من»؛
  • کلمات کلیدی مورد استفاده در نمایه Google برای کسب و کار من؛
  • احساس نظرات آنلاین؛
  • کلمات کلیدی مورد استفاده در بررسی آنلاین؛
  • تعداد «اعلام حضور» در آن مکان؛
  • در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد؛
  • رتبه بندی ستاره Google Maps برای آن کسب و کار؛

استراتژی سئو محلی LOCAL SEO STRATEGIES

آیا می خواهید مشتریانی را که در مجاورت خاصی زندگی می کنند هدف قرار دهید؟

وب برتر خدمات سئو محلی SEO را برای بهبود رتبه بندی وب سایت شما برای کلمات کلیدی با هدف جغرافیایی در شهر ، ایالت یا شهرستان شما ارائه می دهد. به عنوان بخشی از این سرویس ، با هدف قرار دادن وب سایت شما در صفحه اول SERP های محلی و نتایج نقشه ، بر روی ایجاد استنادها ، بررسی ها و بهینه سازی لیست های Google و غیره کار خواهیم کرد.

خدمات سئو کسب و کارهای کوچک

خدمات سئو خارج از صفحه یا Off Page SEO، ایجاد لینک های معتبر و مرتبط که اقتدار و دید شما را در سراسر وب گسترش می دهد.

برای هر کسب و کار کوچک یا محلی که به دنبال سرپا ماندن است، دیده شدن موتورهای جستجو ضروری است. اجرای تبلیغات پولی یک راه عالی برای مشاهده فوری و ترافیک بسیار هدفمند است، اما بسیار مهم است که روی دید ارگانیک بلند مدت خود نیز کار کنید. مشکل اینجاست که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی پیچیده است که به تلاش مداوم در طول زمان نیاز دارد.

البته سئو حرفه ای برای کلمات با رقابت بالا مستلزم هزینه بالا می باشد. متاسفانه بسیاری از خدمات سئو ارزان که توسط شرکت های سئو پیشنهاد می گردد، خدمات بی کیفیت است که نتیجه جدی را در بر ندارد. پس راهکار موثر برای کسب و کارهای کوچک با هزینه پائین کدام است. با ما تماس بگیرید تا ما ضمن بررسی وب سایت و اهداف شما مقرونه به صرف ترین خدمات سئو موثر را برایتان معرفی کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعهخدمات سئو ارزان و مقرون به صرفهکنید.

سئو هزینه نیست – این یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

اکثر شرکت های بازاریابی سئو و همچنین کارشناس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به این موضوع اعتقاد دارند. سئو سایت در مقایسه با سایر گزینه ها و کانال های بازاریابی پولی هزینه بر است. اما وقتی عاقلانه روی آن سرمایه گذاری کنید – نتایج قابل توجه و نتایج طولانی مدت را خواهید دید. این یک سرمایه گذاری امیدوار کننده است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید.

سئو فروش شما را تحت تأثیر قرار می دهد

هدف اصلی برای انتخاب سئو SEO برای همه یکسان است – فروش سود و افزایش سود. اعتقاد بر این است که سئو SEO نسبت به سایر بسترهای بازاریابی موجود ، بازده سرمایه گذاری بهتری دارد. علاوه بر این – هرچه نرخ تبدیل بهتری داشته باشید ، هزینه کمتری نیز دارد. مصرف کنندگان آنلاین از آنچه فکر می کنید باهوش ترند. آنها همیشه برای دستیابی به بهترین معاملات خرید به موتورهای جستجو می روند. از این رو ، با جذب خریداران مناسب از طریق کلمات کلیدی مرتبط و رتبه بندی آنها ، مستقیماً بر فروش شما تأثیر می گذارد.

 

سئو اعتبار برند شما را افزایش می دهد

بله سئو اعتبار و اعتماد ایجاد می کند. هر زمان که شخصی در موتور جستجو درخواست جستجو می کند ، به نتایج نشان داده شده در صفحه اول بیشترین اعتماد را دارد. چرا؟ زیرا آنها باور خواهند کرد که شما بهترین هستید. سئو بازی اعتماد و اعتبار است.

این باعث می شود که برند شما – نه فقط ربات ها و عنکبوت ها – توسط مردم شناخته و مورد اعتماد قرار گیرد. قرار گرفتن در ذهن مشتری آسان نیست اما اگر در صفحه اول گوگل باشید، موفقیت در نزدیکی شماست

سئو فروش آفلاین را نیز افزایش می دهد!

این بیانیه کمی فریبنده به نظر می رسد – اما به یاد داشته باشید آخرین باری که چه چیزی را بدون “گوگل کردن” خریداری کرده اید ، کی بود.

یک مطالعه می گوید که 86٪ از مشاغل محلی ابتدا به صورت آنلاین جستجو می شوند.

و وقتی وب سایتی دارید که از رتبه خوبی برخوردار است – می تواند به عنوان یک فروشنده خستگی ناپذیر عمل کند و شبانه روزی برای رفع نیازهای شما کار کند.

استراتژی سئو فروشگاه اینترنتی : ECOMMERCE SEO STRATEGIES

ما در وب برتر سالها تجربه در سیستم فروشگاه های اینترنتی مانند وردپرس، جوملا، اپن کارت ، پرستاشا، مجتو را داریم. ما می توانیم نقاط ضعف و فرصت های فروشگاه آنلاین شما را ارزیابی کنیم و سپس استراتژی های ایده آل سئو سایت SEO فروشگاه اینترنتی را برای کمک به شما در دستیابی به دید بیشتر در موتورهای جستجو مشخص کنیم.

نباید بگذارید که هیچ اطلاعاتی از شما، محصولات و خدماتتان راز باقی بماند، ذکر فهرستی از خدمات و محصولات کافی نیست. برای سئو سایت فروشگاهی باید شما برای هر کدام از خدمات و محصولات خود صفحه ای ایجاد کنید و توضیح کامل و پاسخگویی را ارائه دهید و نظرات کاربران را در مورد خدمات و محصولات منعکس کنید.

محصولات و خدمات شما را بهتر معرفی کنیم، بازدید شما را افزایش دهیم، اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنیم و فروش شما را افزایش دهیم .

خدمات سئو حرفه ای
خدمات سئو حرفه ای وب برتر – تدوین استراتژی – تحقیق کلمات کلیدی و سئو محتوای سایت

خدمات سئو حرفه ای سایتبا روشی نوین. ما وب برتر هستیم، نگرش و خدمات سئو ما متفاوت است و راندمان بالاتری دارد، ما روش های سئو سایت را ارتقاء داده ایم.الگوریتم های جدید گوگل مدرن و پیشرفت شده است. گوگل بر رفتار کاربر تمرکز کرده است، تولید محتوای مناسب تر و بازخورد بازدید کنندگان.

سئو چیست ؟

در نگاه کلاسیک سئو، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سئو برای افزایش بازدید از سایت است.

سئو چیست؟ از زبان گوگل

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، عبارت است از قرار دادن محتوایی در سایت شما که پتانسیل بهبود دید سایت شما را برای موتورهای جستجو و کاربران آنها دارد. به عبارت دیگر، سئو می تواند به سایت شما کمک کند تا در جستجوهای مرتبط بیشتر نشان داده شود.

هنگام تلاش برای بهبود سئوی سایت خود باید به چند نکته توجه کنید.

در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که نوشته روی وب سایت شما واضح، مفید و توصیفی است.
موضوع خود را به زبانی ساده و خوانا توضیح دهید.
کلمات کلیدی مرتبط را درج کنید، که کلماتی هستند که فکر می‌کنید کاربر ممکن است هنگام جستجوی آنلاین برای آنچه ارائه می‌دهید جستجو کند. (منبع: گوگل)

سئو فاکتورهایی می باشد که با اجرای آنها بازدیدهای هدفمند به سایت افزایش می باشد. سئو در راستای افزایش فروش و رشد کسب و کارها انجام می گیرد.

اما در نگاه ما،

سئو یک دیدگاه و فرهنگ است: شناخت مخاطبان و در اولویت قراردادن آنها برای معرفی و عرضه خدمات و محصولات.

  • شناخت درست خودمان و کسب و کارمان
  • شناخت درست بازار هدف
  • شناخت درست مخاطبان:
  • شناخت درست محصولات و خدمات
  • شناخت درست روش معرفی محصولات و خدمات
  • شناخت اینترنت و استفاده هوشمندانه از امکانات آن
  • درک هدف موتورهای جستجو مانند گوگل
  • آنالیز عملکرد برای بهبود

شناخت مخاطبان:

آیا ما می توانیم پاسخگوی آنها باشیم. بهترین روش پاسخگوئی به نیاز آنها کدام است. فروش تبعیت از رفتار خریدار و نیاز آنهاست.

شناخت اینترنت و استفاده هوشمندانه از امکانات آن:

عصر امروز مدرن و همراه با سرعت در ارائه خدمات می باشد. چقدر با امکانات و مفاهیم آن آشنا هستیم. همه به اطلاعات دسترسی دارند. اگر می خواهید شما هم مشتریان خود را داشته باشید باید محتوای متناسب ایجاد کنید و راه های ارائه و معرفی آنرا به خوبی بدانید. چقدر در اینترنت برای معرفی خود زمان و هزینه می کنید؟ چقدر هوشمندانه خودتان را معرفی می کند.

درک هدف موتورهای جستجو:

هدف گوگل درک صحیح رفتار جستجوکننده و ارائه بهترین و متناسب ترین فهرست. همیشه دنبال معتبرترین سایت ها و بهترین پاسخ ها است. و در الگوریتم های جدید خود مفاهیم را بیشتر درک می کند و رفتار کاربران را ملاک قضاوت قرار داده است

آنالیز عملکرد برای بهبود:

آیا در روش های موجود و فعلیمان مانده ایم و پیشرفتی نداریم. یا مطابق نیاز و سیاست روز رفتارمان را اصلاح می کنیم و برای پیشرفت زمان و هزینه صرف می کنی. برای آموزش خودمان چقدر وقت می گذاریم.

سئو به صورت خلاصه یعنی سرنخ های فروش و فروش بیشتر، آنهم نه برای یک دوره بلکه ساخت کسب و کاری پر رونق با رشدی روز افزون.

اهداف خدمات سئو حرفه ای

ما از روش های مطمئن برای سئو سایت استفاده می کنیم. ما تجربه موفقیت در سئو سایت ها را بارها تکرار کرده ایم و مطمئن هستیم که نتایج همان هست که شما نیاز دارید. ما سرعت رسیدن به نتیجه را به حداکثر می رسانیم. خدمات ما از صفر تا صد هست از هیچ تلاشی روگردان نیستیم.

ما بازدیدهای سایت شما را به حداکثر می رسانیم. ما نرخ کلیک سایت شما را به حداکثر می رسانیم. ما نرخ تبدیل را افزایش می دهیم . نرخ پرش از سایت را به حداقل می رسانیم. ما موانع رسیدن شما به نتیجه را بررسی می کنیم و آنها را رفع می کنیم.

ما کمک می توانیم بهتر رتبه و جایگاه را در گوگل کسب کنید و تمام سعی خود را برای ماندگاری و بهبود سئو شما انجام می دهیم. این کافی نیست ما فروش شما را افزایش می دهیم.

ما نوع نگاه به خدمات سئو سایت را تغییر داده ایم.

وب برتر و خدمات سئو حرفه ای سایت

وب برتر، مجموعه ای با خدمات گسترده در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد. ما خدمات خود را در سرتاسر کشور گسترش داده ایم. ما کارها را متفاوت از سایر شرکت های سئو انجام می دهیم. این صفحه به شما کمک می کند درک کنید چه چیزی ما را از بقیه متفاوت می کند. اگر می خواهید قبل از مطالعه با یک متخصص سئو صحبت کنید ، می توانید از طریق شماره تلفن 02188193691 تا 93 با ما تماس بگیرید.

خدمات سئو حرفه ای در وب برتر شامل چه مواردی می شود؟

ما در وب برتر فقط سرویس های سئو SEO ارگانیک کلاه سفید را ارائه می دهیم، که به طور طبیعی رتبه وب سایت شما را در مرور جستجو افزایش می دهد. ما قول نمی دهیم نتیجه یک شبه حاصل شود.

اگرچه درست است که برخی از مشتریان ما افزایش قابل توجهی در تبدیل ، بازدید و مشاهده دارند – اما ما می دانیم که فقط سخت کوشی و بهترین خدمات سئو می توانند شما را به آنجا برسند که می خواهید در نتایج جستجو باشید.

در اینجا تجزیه و تحلیل برخی از مولفه های موجود در هر یک از برنامه های سئو حرفه ای SEO ما آورده شده است.

ما با مشتریان خود متفاوت از سایر شرکت ها رفتار می کنیم ، زیرا می دانیم که موفقیت آنها به موفقیت وب سایت آنها بستگی دارد. به همین دلیل است که ما مرتباً اعلام حضور می کنیم ، تیم خود را برای جلسات ، تماس های تلفنی و ایمیل در دسترس قرار می دهیم و قبل از شروع هر برنامه ای ، تحقیق و تجزیه و تحلیل می کنیم.

وب برتر را برای خدمات حرفه ای سئو با یک تیم متخصص انتخاب کنید.
هنگامی که به دنبال بهترین خدمات سئو سایت هستید ، می دانید یافتن شرکتی که بتواند واقعاً بهترین ها را به شما ارائه دهد مهم است – نه شرکتی که بتواند ارزان ترین قیمت را برای شما به ارمغان بیاورد یا اینکه بگویید سریعترین نتیجه را به شما ارائه می دهند. با استفاده از وب برتر ، خدمات سئو حرفه ای و مناسب قیمت ، قابل اعتماد و ارگانیکی دریافت خواهید کرد که نسبت به بقیه عملکرد بهتری دارند.

ما در سئو حرفه ای به نکات طلایی توجه می کنیم:

بسیاری از سئوکاران هنوز در گیر فاکتورهای سئو هستند. ما در وب برتر فاکتورهای و تکنیک های سئو سایت را به خوبی می شناسیم و آنها را لحاظ می کنیم. اما سئو سنتی دیگر جوابگو نیست و کمتر پاسخ رضایت بخش خواهد داشت.

روشهای جدید رتبه بندی گوگل، کشف اسرار گوگل

  • نیاز شما
  • خدمات و محصولات
  • کاربران و مخاطبان
  • رقبا و همکاران
  • روش های نوین جستجو و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  • روش های مدرن تولید محتوای سایت
  • ساختار و معماری اطلاعات داخل سایت
  • رفتار ربات گوگل و رفع موانع پیمایش و ایندکس صفحات سایت.
  • رابط کاربری و کد نویسی سایت
  • ابزارهای تحلیلی و آنالیز سئو سایت

سایت حرفه ای و تاثیر آن بر سئو

ما ابتدا سایت شما را مهیا می کنیم، سپس بازدید از سایت را افزایش می دهیم. ما با شناخت مخاطبان شما به پاسخ این سئوال می رسیم که مخاطبان شما از بازدید سایت چه هدفی دارند، نیاز آنها چیست و چگونه می توان به آن پاسخ داد.

بهبود ساختار و معماری اطلاعات

ما ساختار و معماری اطلاعات سایت را بهبود می بخشیم و دسترسی بازدید کنندگان به اطلاعات مورد نیاز را آسان می کنیم. دسترسی به اطلاعات مانند نقشه خوانی گنج نباید باشد بلکه اطلاعات باید در دسترس باشند.

بهبود و ساده سازی ظاهر سایت

ظاهر سایت را بهبود می بخشیم، زیبایی سایت رکن اساسی است، اما همه نکات مربوط به زیبایی نیست. سایت نباید تمرکز بازدید کننده را به هم بریزد. انبوهی از اطلاعات با اهداف مختلف در یک صفحه قابل هضم نیست. هر صفحه از سایت باید حول یک موضوع باشد و به دقت و بنابر نیاز مخاطب صفحه ارائی و تولید محتوا شده باشد. همه چیز باید ساده بشود و دسترس پذیری به حداکثر برسد، مطالب مهم در انتهای هر صفحه به مخاطب پیشنهاد گردد.

گاهی به فکر آن هستیم که چه چیزی به صفحه سایت اضافه کنیم بهتر است، اما ما فکر می کنیم در اکثر مواقع باید به دنبال آن باشید که چه چیزی را از یک صفحه حذف کنید آن صفحه بهتر خواهد شد. ظاهر سایت باید به کارآمدی سایت کمک کند.

سرعت سایت و تاثیر آن بر سئو سایت

چرا سرعت سایت مهم است:

  • باعث افزایش بازدید از سایت می شود.
  • نرخ پرش از سایت را کاهش می دهد .
  • پیمایش اطلاعات توسط کاربر را تسهیل می کند.
  • سایت سریع از گوگل امتیاز مثبت می گیرد .
  • بازدید کنندگان با گوشی همراه را از دست نمی دهید.
  • ربات گوگل صفحات شما را به خوبی پیمایش و ایندکس کند.

ما چه خدمات برای افزایش سرعت سایت ارائه می دهیم :

  • از ابزار سنجش و آنالیز سرعت استفاده می کنیم.
  • هاست شما را بررسی می کنیم، اگر سرویس ضعیفی دارید، پیشنهاد استفاده از هاست بهتر را می دهیم.
  • حجم کدهای سایت شما را به حداقل می رسانیم.
  • حجم و اندازه تصاویر را بهینه می کنیم.
  • تعداد فایل های همراه CSS , JS و مدیاهای دیگر را به حداقل می رسانیم .
  • فایل های همراه CSS , JS و مدیاهای دیگر را فشرده می کنیم.
  • از CDN استفاده می کنیم.
  • gzip را در هاست شما فعال می کنیم.
  • سرعت سایت را برای موبایل بهینه می کنی.
  • رابط کاربری بهینه شده و ساده تر را جایگزین می کنیم.
  • به شما آموزش می دهیم چگونه صفحات خود را کم حجم نگه دارید ( استفاده صحیح از تصاویر و مدیا )
  • مشکلات کدینگ سایت را حل می کنیم.
  • ما از راه های فنی دیگر سرعت سایت شما را بهبود می دهیم .

بهینه سازی سایت برای موبایل

هر روز به مخاطبان شما که از طریق گوشی همراه به دنبال خدمات و محصولات شما هستند افزوده می شود . گوگل بر بازدیدکنندگان گوشی های همراه تاکید دارد، در گزارشات سایت اکثر بازدیدها از گوشی و تبلت است.

ما سایت را برای گوشی همراه بهینه سازی می کنیم.

طراحی واگنش گرا

نوع نمایش سایت در موبایل باید بهینه شود. شما علاوه بر آنکه برای مخاطبان دسکتاپ یا کامپوترهای رومیزی وقت می گذارید باید برای مخاطبان موبایل نیز وقت بگذارید. بهترین نوع نمایش را برای آنها طراحی کنید. خوانایی در گوشی را بالا ببرید. گردش بین صفحات سایت را آسان کنید.

بهبود سرعت در گوشی همراه

سرعت گوشی های همراه از نوت بوک پائین تر است. برای لود سایت در گوشی همراه باید به نکات فراوانی توجه کنید. ما سرعت سایت را بهینه می کنیم هم برای لود در گوشی و هم برای کامپیوترهای دسکتاپ.

بهینه سازی سایت برای ربات های گوگل

یکی از راه های بهبود سئو سایت توجه به ربات گوگل یا همان Googlebot است . برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شما باید پیمایش صفحات را برای ربات گوگل آسان تر کنید و موانع این پیمایش را از بین ببرید.

ربات گوگل چیست ؟

وقتی در مورد ربات صحبت می کنیم، ربات های انسان نما که دارای هوش مصنوعی هستند و یا ربات های جنگنده که کارایی نظامی فراوانی داریم شاید به ذهن بیاید . اما ربات مورد نظر ما یک نرم افزار هوشمند است به نام Googlebot . ربات گوگل در واقع جزء اصلی موتور جستجوی گوگل است. بله که ربات گوگل Googlebot “فقط” یک برنامه رایانه ای است که توسط Google نوشته شده و وب را پیمایش می کند و صفحات سایت ها را به فهرستبندی می کند.

ربات گوگل Googlebot؟ خزنده وب؟ عنکبوت؟

تمام این اصطلاحات به یک معنی هستند: این یک ربات است که وب ( وب در واقع تمام وب سایت های موجود در اینترنت است ) را جستجو می کند. Googlebot صفحات وب را از طریق پیوندها یا لینک های می یابد و پیمایش می کند. مطالب جدید و به روز شده را پیدا می کند و می خواند و آنچه را که باید به فهرست اضافه شود پیشنهاد می کند. البته شاخص ، مغز گوگل Google است. این جایی است که تمام اطلاعات در آن جای دارند. Google برای یافتن این صفحات و دیدن آنچه در آن است ، از تعداد زیادی رایانه برای ارسال خزنده های خود به هر گوشه و کنار وب استفاده می کند.

ربات Googlebot چگونه کار می کند؟

ربات گوگل Googlebot از نقشه سایت و پایگاه داده پیوندها و لینک هایی که در پیمایش های قبلی برای تعیین مکان بعدی استفاده می کند. هر زمان خزنده پیوندهای جدیدی را در سایتی پیدا کند ، آنها را به لیست صفحاتی که در ادامه بازدید می کند اضافه می کند. اگر گوگل Googlebot تغییراتی در پیوندها یا پیوندهای شکسته پیدا کند ، آن را یادداشت می کند تا فهرست به روز شود. این برنامه تعیین می کند که هر چند وقت یکبار صفحات را پیمایش کند. برای اطمینان از اینکه ربات گوگل Googlebot می تواند به درستی سایت شما را فهرست بندی کند ، باید قابلیت پیمایش و ایندکس سایت خود را بررسی کنید.

نحوه بازدید ربات گوگل Googlebot از سایت شما

برای اینکه بفهمید Googlebot چند بار از سایت شما بازدید می کند و چه کاری در آنجا انجام می دهد ، راه ها و برنامه های حرفه ای وجود دارد، ما برای بهینه سازی سایت برای ربات گوگل آنها را بررسی و آنالیز می کنیم، پیمایش را برای گوگل راحت می کنیم و مشکلات و موانع را رفع می کنیم .

بهینه سازی سایت برای ربات گوگل

جلب ربات گوگل Googlebot برای جستجوی سریعتر سایت شما یک فرایند کاملاً فنی است که منجر به از بین بردن موانع فنی می شود که دسترسی خزنده به سایت شما را به طور صحیح ممنوع می کند. این یک روند کاملا فنی است ، ما با آن به خوبی آشنا هستیم. اگر گوگل Google نتواند سایت شما را به خوبی پیمایش کند ، هرگز نمی تواند آن را برای شما رتبه بندی کند. آن خطاها را پیدا کرده و برطرف می کنیم.

بیشتر تازه کارها از موارد فنی آگاهی ندارند و فقط فکر می کنند لینک سازی سئو است.

اهمیت لینک سازی و ربات گوگل

سرعت ایندکس صفحات شما کند شده است، گوگل تغییرات شما را در جستجوی خود به نمایش نمی گذارد ؟اگر گوگل Google پیوندهای کافی (با کیفیت) را که به سایت شما اشاره دارند پیدا نکند ، فکر می کند سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار نیست، با ایجاد لینک های معتبر می توانید اعتبار سایت خود را افزایش دهید و اهمیت سایت خود را به گوگل اثبات کنید.

وقتی سایت شما به اندازه کافی اعتبار ندارد، باید برای آن فکر کرد.

وقتی سایت شما پیوندهای ورودی با کیفیت کافی نداشته باشد ، گوگل خیلی سریع سایت شما را نمی پذیرد. می توانید تصور کنید که لزوماً نمی خواهد وقت زیادی را در سایتی صرف کند که آن را مهم نمی داند. وقتی سایت شما کاملاً جدید باشد ، ممکن است این مورد صادق خواهد بود.

دلایل فنی برای پیمایش سایت و صفحات آن

دلایل فنی Google برای جستجوی آهسته سایت شما را می توان به سه گروه تقسیم کرد: سایت شما بسیار کند است ، خطاهای زیادی دارید یا URL های زیادی دارید. ما تمام موارد را بررسی می کنیم و آنها را بر طرف می کنیم و گوگل را وادار می کنیم که سایت شما را به سریع ایندکس کنید.

سرور شما کند است

ربات گوگل مودب است، تعداد و رفتار خود را با هاست شما تغییر می دهد، اگر شما هاست کندی داشته و یا منابع کمی داشته باشید سعی می کند بار اضافی به سرور شما ایجاد نکند و سرعت پیمایش را کندتر می کند.
دلیل اصلی این که ما می بینیم Google به کندی در حال خزیدن سایت است ، این است که خود سایت در حقیقت کند است. اگر وب سایت شما در پاسخگویی به درخواست ها کند است ، یا منابع بزرگی را بارگیری می کند ، Google ممکن است عمدا فرکانس و عمق خزیدن آنها را کاهش دهد (یا بودجه خزیدن شما را محدود کند) تا از شکستن همه چیز جلوگیری کند.

در این صورت ، شما احتمالاً در مورد سرعت سایت مشکلات بزرگتری دارید، ما مشکلات هاست و کندی سایت شما را رفع می کنیم.

سایت شما مشکلاتی و خطاهایی دارد!

اگر در سایت خود برای Google خطاهای زیادی دارید ، Google نیز به آرامی شروع به خزیدن می کند. برای سرعت بخشیدن به روند خزیدن ، این خطاها را برطرف می کنیم . ما از ابزار مناسبی استفاده می کنیم و این خطاها را یافت و بر طرف می کنیم .

هنگامی که سایت شما بیش از حد معمول خراب می شود ، Google نیز سرعت بسیار خارق العاده ای را کاهش می دهد.

URL ها بسیار زیاد است
اگر به سادگی URL های زیادی در سایت خود داشته باشید ، Google ممکن است زیاد خزیده شود اما هرگز کافی نخواهد بود. این اتفاق ممکن است به دلیل ناوبری جستجوی چند وجهی ، یا سیستم دیگری در سایت شما که به سادگی URL های زیادی تولید می کند ، رخ دهد. ما هر چقدر هم شما صفحات جدیدی را ایجاد کنید گوگل را وادار می کنیم که تمام صفحات شما را سریع ایندکس کند.

خدمات وب برتر در بهینه سازی سایت برای ربات گوگل

  • سرعت پیمایش از سایت شما را آنالیز می کنیم.
  • فایل robots.tx را برای تمام ربات های گوگل تنظیم می کنیم .
  • سرعت سایت شما را افزایش می دهیم.
  • پیشنهاد هاستینگ بهتر می دهیم .
  • یک نقشه سایت XML به سایت خود اضافه کنید و آن را به موتورهای جستجو ارسال کنید.
  • لینک های داخلی را بهبود می دهیم
  • همه خطاها را پیدا کرده و برطرف می کنیم .
  • از راه های متفاوت اعتبار سایت شما را افزایش می دهیم.
  • سایت شما را به سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس معرفی می کنیم و آنرا مدیریت می کنیم.
  • نحوه استفاده از سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را به شما آموزش می دهیم.

برندسازی و هویت بخشی به سایت

یکی از راه های افزایش اعتماد و بالا بردن نرخ تبدیل، نمایش شما به عنوان یک برند معتبر است. از تکنیک های ساده تا پیچیده برای برند سازی و افزایش اعتماد به سایت وجود دارد. وجود یک استراتژی واحد برای حضور شما در اینترنت می تواند بسیار مفید باشد.

کارهای ابتدایی برای هویت سایت

ما در خدمات سئو حرفه ای سایت و برای افزایش بازدید سایت و بازدیدهای مجدد برنامه ریزی می کنیم. ما برای بالا بردن نرخ تبدیل شما به اعتماد سازی توجه می کنیم و برای آن برنامه ریزی می کنیم.

طراحی لوگو :اگر شما هنوز لوگوی مناسبی برای کسب و کار خود ندارید، در جذب مخاطب موفق نخواهید بود. ما برای شما لوگوی مناسبی را طراحی می کنیم و آنرا برای مدیاهای مختلف بهینه می کنی. درج لوگو در سایت .

طراحی فوآیکن:فوآیکن را برای شما طراحی و داخل سایت درج می کنیم.

انتخاب و طراحی فونت مناسب :همیشه لازم نیست شما فونتی را برای خود طراحی کنید. اما استفاده از فونت های مشخص در سایت و مدیاهای دیگر لازم و ضروری است . ما به شما کمک می کنیم فونت مناسب خود را انتخاب کنید.

رنگ سازمانی :مخاطب باید بتواند شما را بشناسد، وجود رنگ سازمانی مشخص می تواند به آنها کمک کند.

صفحه درباره ما :شاید یکی از مشکلات همین صفحه درباره ما است که در بیشتر سایت ها محجور واقع شده است. برای برندسازی شما باید صفحه درباره ما مناسبی داشته باشید. داستان شما ، تاریخچه ، اهداف ،چشم اندازها، مدارک ، تقدیرنامه ها ، لایسنس ها باید در این صفحه به چشم بیاید. گاهی معرفی تیم شما باعث تاثیر بسیار زیادی در برقراری ارتباط با مخاطب می شود، به آن فکر کنید. ما به شما مشاوره می دهیم تا بهتر صفحه را برای معرفی و رزومه خود تهیه کنید. ما از پرسنل شما تصاویر مناسبی را تهیه می کنیم و آنرا در سایت به نمایش می گذاریم .

قبل از معرفی سایت به گوگل، سایت را فعال می کنیم

بهتر است قبل از آنکه سایت را به گوگل معرفی کنید ( سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس ) سایت را فعال کنید. سایت با اطلاعات غیر مرتبط و ناکافی برای معرفی به گوگل مناسب نیست.

برای فعال شدن سایت باید اقدامات زیر را انجام بدهیم:

طراحی صفحه اصلی سایت :صفحه اصلی سایت می تواند خلاصه ای از تمام صفحات و دارای لینک های مهم باشد. صفحه اصلی می تواند با موضوع مهمترین کلمه کلیدی شما باشد. طراحی صفحه اصلی بسیار مهم است. معمولا صفحه اصلی باید طراحی و صفحه آرائی مناسب تر از صفحات دیگر باشد.

تکمیل صفحه درباره ما:در بالا به اهمیت این صفحه اشاره شد، سایت فعال باید صفحه درباره ما کاملی داشته باشد.

تکمیل صفحه تماس با ما:صفحه تماس با ما می تواند شامل : نشانی،کدپستی، تلفن های تماس، شماره فکس، آدرس ایمیل، نقشه گوگل، اعلام روز و ساعات کاری باشد. طراحی فرم تماس بسیار مهم است.

تکمیل صفحات مربوط به خدمات:اگر خدماتی را ارائه می دهید، خدمات خود را می توانید دسته بندی کنید. تکمیل صفحات مربوط به خدمات مهم است. گذاشتن یک عکس به تنهایی یا تنها طی یک پاراگراف برای تکمیل این صفحات کافی نیست. سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد خدمات، نحوه ارائه ، قیمت را ارائه دهید. اگر نیاز هست می توانید تصاویر و مدیاهایی مانند ویدئو را نیز به سایت خود اضافه کنید. برای فعال بودن سایت تکمیل بودن صفحات مربوط به گروهبندی خدمات و معرفی خدمات لازم است .

اگر خدمات شما بسیار گسترده است، مهم ترین را برای فعال کردن سایت تکمیل کنید و مابقی را به رور اضافه کنید( حتی بعد از معرفی سایت به گوگل )

نکته قابل توجه در مورد گروهبندی خدمات راحتی دسترسی به محصول از طریق گروهبندیها می باشد. وجود گروه و زیرگروه های چند لایه مناسب نیست . حداکثر از گروه و زیر گروه استفاده کنید. دسترسی به صفحات معرفی خدمات خود را راحت و آسان کنید.

خدمات مهم خود را در صفحه اصلی معرفی کنید و لینک اطلاعات تکمیل را داخل صفحه اصلی بگذارید.

تکمیل صفحات مربوط به محصولات: روال و منطق تکمیل گروه و زیر گروه محصولات و همچنین خود محصولات مانند خدمات شما می باشد.

تکمیل صفحه قوانین و مقرارات: در این صفحه می تواند نحوه فروش و ارائه خدمات خود را توضیح دهید و قوانین مرجوعی و استفاده از خدمات و محصولات خود را شرح دهید.

معمولا صفحات دیگری برای سایت مهم است که می توانیم بعد از معرفی سایت به گوگل آنها را تکمیل کنیم . صفحاتی مربوط به پروژه ها ، گالری تصاویر، گالری ویدئوها، آموزش، وبلاگ، اخبار و …

خدمات سئو حرفه ای برای فعال کردن سایت در راستای کسب بازدید بیشتر و رنک سئو

  • تهیه عکس و عکس برداری از محصولات و موضوعات خدمات .
  • تهیه عکس و عکاسی برای صفحه درباره ما و تیم و پرسنل شما .
  • تهیه ویدئو معرفی مجموعه
  • تهیه ساختار هرمی و مناسب برای معرفی مجموعه، خدمات و محصولات
  • تولید و درج محتوا مناسب .
  • طراحی و زیبا سازی صفحات مهم .
  • سئو کردن صفحات ایجاد شده.
  • افزایش سرعت صفحات ایجاد شده .
  • آموزش استفاده از بخش مدیریت سایت و درج محتوا .
  • آموزش سئو صفحات
  • طراحی صفحات مربوط به وبلاگ، اخبار، مقالات
  • طراحی صفحات گالری تصاویر و ویدئوها
  • گروه بندی و استفاده از برچسب های مناسب برای خدمات، محصولات، وبلاگ، اخبار و …
  • ساخت و فعال کردن صفحات اجتماعی
  • ساخت نقشه گوگل و معرفی موقعیت مکانی مجموعه در گوگل مپ
  • درج نقشه گوگل در سایت
  • درج لینک های صفحات اجتماعی در سایت
  • فعال کردن قسمت نظرات در مورد خدمات، محصولات، وبلاگ و … در صورت درخواست و تمایل مشتری.

معرفی سایت به گوگل

سئو چیست ؟

تعاریف متفاوتی از سئو و خدمات سئو در اینترنت موجود است :

searchengineland سئو را اینگونه تعریف می کند :

SEO stands for “search engine optimization.” In simple terms, it means the process of improving your site to increase its visibility when people search for products or services related to your business in Google, Bing, and other search engines. The better visibility your pages have in search results, the more likely you are to garner attention and attract prospective and existing customers to your business.

ترجمه :

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهبود سایت شما است تا در هنگام جستجو برای محصولات یا خدمات مربوط به تجارت شما در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو ، سایت شما را در معرض دید قرار دهد. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است.

MOZ سئو را اینگونه تعریف می کند :

What is SEO? SEO stands for Search Engine Optimization, which is the practice of increasing the quantity and quality of traffic to your website through organic search engine results.

What goes into SEO? To understand the true meaning of SEO, let’s break that definition down and look at the parts:

Quality of traffic.You can attract all the visitors in the world, but if they’re coming to your site because Google tells them you’re a resource for Apple computers when really you’re a farmer selling apples, that is not quality traffic. Instead, you want to attract visitors who are genuinely interested in the products that you offer.
Quantity of traffic. Once you have the right people clicking through from those search engine results pages (SERPs), more traffic is better.
Organic results. Ads make up a significant portion of many SERPs. Organic traffic is any traffic that you don’t have to pay for.

سئو SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک ( نتایج ارگانیک همان نتایج گوگل است در مقابل نتایج از طریق تبلیغات گوگل است .

برای درک معنای واقعی SEO ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، مثلا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. درعوض ، شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که علاقه واقعی به محصولات ارائه شده شما دارند.
مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.
ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است مجزا از ترافیک تبلیغات کلیکی گوگل .

neilpatel تعریف خود را از سئو سایت دارد:

SEO stands for search engine optimization. SEO is the process of taking steps to help a website or piece of content rank higher on Google.

The key difference between SEO and paid advertising is that SEO involves “organic” ranking, which means you don’t pay to be in that space. To make it a bit simpler, search engine optimization means taking a piece of online content and optimizing it so search engines like Google show it towards the top of the page when someone searches for something.

Look at it this way. When someone types “vegan lasagna” into Google, they’re likely looking for a recipe, ingredients, and instructions on how to make it. If you wrote an article about making vegan lasagna, you’d want people to find your recipe. For anyone to find it, you need to rank above all the other websites with recipes for vegan lasagna. It’s not easy, but that’s what SEO marketing is all about.

Let’s break it down even further: The majority of online searches begin with a search engine like Google. In fact, 75 percent of those searches start on Google.

To better understand how you can rank your content higher in the search engines, you need to first understand how search works.

ایشان هم برای سئو را بیشتر گوگل می داند و برای معنای سئو باید درک صحیح جستجو و موتورهای جستجو را پیشنهاد می کند .

backlinko سئو را اینگونه تعریف می کند :

Search engine optimization (SEO) is the practice of getting targeted traffic to a website from a search engine’s organic rankings. Common tasks associated with SEO include creating high-quality content, optimizing content around specific keywords, and building backlinks.

In other words:

SEO is all about improving a site’s rankings in the organic (non-paid) section of the search results.

SEO is about improving a site's organic ranking
The main benefit of ranking for a specific keyword is that you can get “free” traffic to your site, month after month.

ترجمه :

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است برایجذب ترافیک هدفمندبه یک وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو. کارهای معمول مرتبط با SEO شاملایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی محتوا در موردکلمات کلیدی خاصوایجاد بک لینکاست.

به عبارت دیگر:

سئو SEO به معنای بهبود رتبه بندی یک سایت در بخش ارگانیک (غیرپرداخت) نتایج جستجو است.

سئو SEO در مورد بهبود رتبه بندی ارگانیک سایت است
مزیت اصلی رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص این است که می توانید ماه به ماه ترافیک “رایگان” را به سایت خود برسانید.

ما می دانیم که بیش از 90 درصد سایت ها اصلا بازدید ندارند، بعضی در صفحه سوم یا دوم گیر کرده اند و سرنخ های فروش آنها نزدیک به صفر است . با توجه به رقابتی وجود دارد ، تنها سئو حرفه ای مطابق استراتژی کارآمد و عملیات متناسب با الگوریتم های جدید سئو و تاکید بر شناخت مخاطب و تولید محتوای درجه یک و مرتبط با جستجوی گوگل می تواند سئو موفق را تضمین کند ، آنچه شما نیاز داریدخدمات سئو حرفه ایاست .

تدوین استراتژی خدمات سئو سایت

فقط سئو حرفه ای جواب می دهد

هر چقدر که سئو و حضور در صفحه اول گوگل دارای مزایای فراوانی است و می تواند یک کسب و کار را متحول کند، به همان اندازه هم دست نیافتنی شده است دیگر نمی توان با رعایت چند فاکتور سئو به صفحه اول رسید. همه چیز تغییر کرده و تکنیک های سئو نیز جدید شده است . می خواهید جواب بگیرید تنها راه استفاده از سئو حرفه ای و متخصص سئو است .

نتایج بهتر سئو

سایت بهینه شده برابر با نتایج بهتر سئو است. این ، به نوبه خود ، به ROI و سطح مطلوب نرخ تبدیل و رضایت کاربر تبدیل می شود – به همین سادگی است. سئو فنی مجموعه محسوسی از مزایای تجارت را به شما معرفی می کند که ارزش استفاده از آنها را دارد.

طراحی سایت حرفه ای

سایت با طراحی حرفه ای از دیدگاه سئو سایت SEO یک روش عالی برای افزایش نرخ تبدیل کلی هر صفحه است. این سایت در تحقیقات کلمات کلیدی رتبه بالاتری دارد و از ترافیک به خوبی استفاده می کند – این همان چیزی است که یک مشاور سئو می تواند به راحتی معرفی کند.

افزایش بازدید روز افزون موبایل

بهبود استراتژی طراحی سایت و سئو سایت موبایل Improved efficiency on Mobile Devices .با روند فزاینده ای که کاربران با تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود به تلفن همراه دارند ، ساختار سایت باید آماده شود تا از پس ترافیک موبایل در حال رشد برآید. استراتژی های مناسب سئو موبایل به مزایای ملموسی تبدیل می شود.

بهبود تجربه کاربری

بهبود تجربه کاربری Increased User Experience عامل موثر سئو سایت . تجربه مثبت تعامل با سایت شما نه تنها از دیدگاه کاربران بلکه از طریق الگوریتم های گوگل و خزنده ها نیز بسیار مهم است. عملکرد کم ، سرعت پایین صفحه و عدم درک بصری باعث ناامیدی و جلسات رها شده می شود.

بازاریابی محتوا

می خواهید رتبه مناسبی در گوگل داشته باشید باید محتوای مناسبی داشته باشید. تولید محتوای مناسب و تاثیر گذار فاکتور اصلی رتبه بندی گوگل می باشد. محتوا بر رفتار کاربر تاثیر دارد و منجر به فروش بیشتر می شود. کلمات کلید مناسب، تولید محتوای منحصر بفرد و مفید ، سئو محتوای سایت و معرفی محتوا به گوگل شرط موفقیت است.

خدمات سئو خارجی

خدمات سئو خارج از صفحه یا Off Page SEO، ایجاد لینک های معتبر و مرتبط که اقتدار و دید شما را در سراسر وب گسترش می دهد.

توسعه و بازاریابی محتوا : CONTENT DEVELOPMENT & MARKETING

در این عصر اطلاعات ، محتوا سلطان است (و همیشه نیز خواهد بود). ما با شما همکاری می کنیم تا محتوای قوی و با کیفیتی را که برای مخاطبان شما نوشته شده است تولید کنید اما برای عنکبوت های موتور جستجو نیز دوستانه باشد. مشاوران سئو سایت SEO و نویسندگان محتوا با هم همکاری می کنند تا مقالاتی آموزنده و مفید، بیانیه های مطبوعاتی و پست های وبلاگ را ایجاد کنند که به طور طبیعی لینک های بیشتری به وب سایت شما ایجاد می کند.

صفحات اجتماعی : SOCIAL ENGAGEMENT

رسانه های اجتماعی و سئو در دستیابی به اهمیت وب سایت و برند شما دست به دست هم می دهند. الگوریتم های موتور جستجو اکنون از سیگنال های اجتماعی به عنوان شاخص شایستگی استفاده می کنند. ما رسانه های اجتماعی و سئو را هماهنگ می کنیم تا برند شما را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهیم. افزایش حضور شما در + Google ، Facebook ، Twitter و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بخشی از روند SEO ما است.