سئو تضمینی - سئو حرفه ای

سئو تضمینی و بهترین رتبه گوگل

تضمین سئو و بهترین رتبه گوگل: موفقیت شما را تضمین می کنیم . ما در طراحی سایت و سئو حرفه ای افزایش فروش و بازگشت سرمایه را تضمین می کنیم .

سئو تضمینی - سئو حرفه ای
سئو تضمینی – سئو حرفه ای – وقتی سئو حرفه ای انجام بشود – می توان آنرا گارانتی کرد

ما چندین سال تجربه موفق را در کارنامه خود داشته و به خدمات خود باور  داریم. ما متخصص کار خود هستیم و مطمئن هستیم با برنامه ریزی و اجرای درست بهترین نتایج حاصل می شود. ما بهترین نتایج گوگل را برای شما کسب کرده و  تضمین می کنیم که فروش شما را افزایش دهیم . ما موفقیت شما را تضمین می کنیم. ما در ابتدا و در طی قرار داد کتبی اهداف کار را مشخص می کنیم و حصول نتایج موفقیت آمیز را تضمین می کنیم . ما به اندازه سرمایه گذاری و هزینه که صرف می کنید کار خود را تضمین می کنیم.

لینک طراحی سایت حرفه ای 

چرا ما سئو را تضمین می کنیم ؟

ما می دانیم که در نگاه اول سئو تضمین ندارد و بسیاری از مجموعه های معتبر آنرا تضمین نمی کنند. کسب رتبه در سئو یک رقابت می باشد و هر چقدر که شما بهتر عمل کنید باز ممکن است رقیب شما با صرف هزینه و زمان بیشتر تلاش بهتر و بیشتری از شما داشته باشد.

ما کاملا با خدمات سئو و برخورد کارفرمایان با این موضوع آشنا هستیم و تجربه آنرا داریم. ما خود را با همکاران دیگر مقایسه کرده ایم و برخی تلاش های بدون برنامه ریزی و موردی را بررسی کرده ایم. ما تلاش های ناکام را آنالیز و نقد کرده ایم. ما با روشهای سئو بسیاری از همکاران ایرانی و خارجی خود آشنا هستیم. هنوز بسیاری از آنها محور فعالیت هاشان را بر فاکتورهای سئو گذاشته اند. اما ما سئو را به صورت مدرن و نوین اجرا می کنیم، تمرکز ما بر رفتار، نیازمندیها و علایق مخاطبان سایت است.

ما مطمئن هستیم کار حرفه ای ، یکپارچه، مدام و هدفمند حتما با موفقیت همراه است و کار خود را تضمین می کنیم.

 

چرا برخی در سئو ناکام هستند؟

نداشتن شناخت کافی از مخاطبان

برای حصول بهترین نتیجه و افزایش فروش باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. یکی از علتها ناکام ماندن سئو سایت نداشتن اطلاعات کافی از مخاطبان سایت است .

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که از چشم انداز خود بازخورد بگیرید. وقت کافی را صرف مکالمه با مشتریان کنید تا بفهمید چگونه می توانید تجارت خود را بهبود ببخشید.

 

سئو تضمینی – سئو تخصصی است

با همکاری با مجموعه های کم تجربه و بدون تسلط کامل در سئو نتایج کاملی کسب نمی شود. شاید رتبه سایت  بهتر شود اما عالی نخواهد بود.

نداشتن برنامه مدون و صحیح برای سئو

سئو یک استراتژی همه جانبه و کارآمد نیاز دارد. بدون آن کار پیش نمی رود. یکی از مشکلات مهم سئو نداشتن استراتژی سئو است.

هزینه یا سرمایه گذاری برای سئو سایت

  • سرمایه گذاری برای سئو و بهینه سازی سایت را امری سود آور و لازم است.
  • هزینه سئو نسبت به بسیاری از تبلیغات دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است است
  • هزینه سئو معمولا ملموس نیست و با نگرانی همراه است.
  • مشتریان نمی توانند درک کنند که هزینه ای مصرفی تا چه میزان می تواند همراه با موفقیت باشد.
  • شاید هم هزینه های کم این ور و آن ور خرج کرده اند اما هیچگاه جواب مطلوبی دریافت نکرده اند.
  • برخی هزینه سئو را  را بالا می دانند چون خوب توجیه نیستند.

هزینه سئو و بازگشت سرمایه یکی از مشکلات سئو می باشد.

روش های زیادی نیز برای ایجاد استراتژی سئو SEO با بودجه محدود وجود دارد. شما فقط باید مواردی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بودجه تعیین شده می تواند به شما در حفظ تمرکز کمک کند و یک بازه زمانی کاملاً مشخص می تواند شما را به روز نگه دارد و هر لحظه به شما اطلاع دهد که در کجا قرار دارید.

 نداشتن برنامه افزایش بازدید در زمان اجرای سئو سایت

همچنان که می دانید سئو فعالیت زمان بر می باشد، برخی 3 تا 6 ماه را اعلام می کنند. اما برای کسب نتایج مطلوب بیش از یکسال برای یک سایت جدید زمان نیاز می باشد. خوب نداشتن برنامه مناسب برای کسب بازدید کننده برای سایت یکی از مشکلات می باشد. ما برنامه تبلیغات مناسبی را برای مشتریان خود در حین اجرای سئو در نظر می گیریم و آنها را معطل نتایج سئو نمی کنیم.

سئو با روش های قدیمی

بسیاری از استفاده از افزونه های سئو را کافی می دانند و بیشتر بر فاکتور سئو داخل سایت تمرکز می کنند که حاصل آن کامل و مطلوب نیست . الگوریتم های سئو تغییر کرده و روش های نوین برای سئو وجود دارد . تمرکز ما بر عملکرد سایت، مخاطبان و تولید محتوای مناسب است.

آیا می دانید بسیاری از وب سایت ها به دلیل تکنیک های بد سئو توسط گوگل مجازات شده اند؟ بسیاری از این موارد به این دلیل است که آنها از روشهای قدیمی استفاده می کردند.

شما از تاکتیک های منسوخ استفاده می کنید
SEO هر روز تغییر می کند زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند. بنابراین اگر فکر می کنید SEO شما کار نمی کند ، به تاکتیک هایی که استفاده می کنید نگاهی بیندازید و ببینید آیا آنها به راحتی از رده خارج شده اند.

داشتن بازه زمانی غیر واقعی و بودجه به معنای تمام شدن بازی است

آیا تصمیم گرفتید برای راه اندازی خود یک استراتژی سئو  SEO به کار بگیرید اما یک برنامه زمانی و بودجه واقعی تعیین نکردید؟ سریعتر از تایتانیک غرق می شوید. بیشتر کارآفرینان با حداقل تلاش می خواهند نتایج فوری داشته باشند. حاصل آن می شود که مجبور می شوند از تکنیک های غیر اصولی استفاده کنند و یا از بک لینک های غیر معتبر و حتی اسپم خود را به دردسر بیاندازند.

در سئو تضمینی – تاثیر محتوا را فراموش کردند

سرمایه گذاری ضعیف در محتوا باعث می شود که  سئو را ناکامی می کند.

محتوا همراه با سئو SEO است. بهینه سازی و محتوای Onpage بهترین دوستان هستند. در اولین تلاش ممکن است برای شما سرمایه گذاری سخت باشد. اما برای موفقیت در سئو الزامی است .

تجربه کاربری  (UX) ضعیف است

سئو چیزی بیشتر از ترفندهای سایت و پیوندهای ورودی است. برای جلب توجه گوگل  Google ، مشتریان شما باید وب سایت شما را دوست داشته باشند.

بنابراین اگر سئو سایت شما ناموفق است ، به ظاهر و ساختار سایت خود بیشتر توجه کنید. اگر مشتری متوسط ​​شما حداقل 10 دقیقه در وب سایت شما صرف کند ، Google شما را بسیار بالاتر از رقبای شما که مخاطبانش فقط 10 ثانیه در آنجا می مانند ، قرار می دهد.

اگر در وب سایت شما هیچ تصویر تعاملی یا جذاب دیگری وجود نداشته باشد ، تلاش های شما برای جستجوگرها آسیب خواهد دید. بی توجه ای به گنجاندن فیلم ها ، تصاویر و نمودارها و همچنین استفاده از فضای سفید، تجربه کاربری ضعیف و سئو ناکام را در بر خواهد داشت.

اگر وب سایت شما برای گوگل به جای مشتریان بهینه شده باشد ، برای دستیابی به هر یک از این سه عامل تلاش خواهید کرد ، زیرا مصرف کنندگان حس ششم فیلتر کردن سایتهایی را دارند که به دلایل اشتباه در آن قرار دارند. به یاد داشته باشید ، مصرف کنندگان  از شما خرید می کنند ، نه گوگل!

نداشتن توجه کافی به سرعت لود سایت و صفحات سایت. استفاده از روش های مختلف سئو برای سایت کند ثمر چندانی ندارد.

نداشتن پشتکار

تولید محتوای مناسب و سئو سایت کار سختی است . معمولا همه دوست داریم پاداش خود را سریع دریافت کنیم اما پاداش سئو دیررس  و مزید خستگی است. این خستگی باعث رها کردن کار و ناکام بودن سئو می شود.

ما با اشتیاق تا حصول نتیجه به فعالیت خود ادامه می دهیم .

 

خدمات سئو

ما می توانیم هزینه کنیم و سایت زیبایی داشته باشیم ، اما بدون بازدیدکننده ، طراحی سایت یا تولید محتوا ارزشی ندارد. برای افزایش بازدیدهای مرتبط جهت افزایش فروش می توانید از خدمات سئو وب برتر استفاده کنید. یکی از مسائلی که در سئو مهم است ، بررسی رقبا است ، بعد از بررسی به این نتیجه می رسیم که “توان رقابتی” ما محدودتر از رقباست . باید توان رقابتی خود را افزایش دهیم و در این رقابت جائی برای خودمان باز کنیم . حتما برای افزایش توان رقابتی خود از متخصص سئو با تبحر و دلسوز استفاده کنید . این برگ برنده شماست .

خدمات سئو