9 روش ساده برای بالا بردن نتایج موتور جستجوی سایت شما

9 روش ساده برای بالا بردن نتایج موتور جستجوی سایت شما
9 روش ساده برای بالا بردن نتایج موتور جستجوی سایت شما

افزایش رتبه در موتورهای جستجوی اصلی گامی بسیار مهم در به دست آوردن قرار گرفتن در معرض دید است. اگر صاحب کسب و کار هستید، احتمالاً قبلاً نام بهینه سازی موتورهای جستجو را شنیده اید. سئو همانطور که معمولاً شناخته می شود شامل دستکاری الگوریتم های اصلی موتورهای جستجو است تا وب سایت خود را بالاتر از رقبای خود در لیست های جستجو قرار دهد.

مقاله مرتبط: سئو چیست؟ راهنمای جامع سئو سایت

هنگامی که کاربران موتورهای جستجو کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را تایپ می کنند، وب سایت هایی که در بالای لیست های جستجو نشان داده می شوند، در جایگاه خاص شما قرار دارند. به همین دلیل، باید رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید.

با دنبال کردن این نه مرحله می توانید این کار را انجام دهید:

آژانس خدمات سئو (SEO Agency)

موثرترین راه برای افزایش رتبه وب سایت، استخدام یک آژانس سئو است. اگر در سئو مهارت ندارید و مشغول مدیریت کسب و کار خود هستید، بعید است که تخصص یا زمان لازم برای بهبود اعتبار وب سایت خود را داشته باشید.

ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا در لیست های جستجو رتبه بالایی کسب کنید.

به گفته یکی از آژانس های ارائه دهنده خدمات SEO، حضور دیجیتال کلید شما برای باز کردن قفل آینده نسل پیشرو کسب و کار شما است. با انجام این کار خودتان شانسی را از دست ندهید – متخصصی را استخدام کنید که می تواند صعود شما را به بالای لیست های جستجو تضمین کند.

مطلب مرتبط : خدمات سئو – افزایش ترافیک را به درآمد تبدیل کنید.

 

محتوای معتبر (Authoritative Content)

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفقیت‌آمیز باشد و در معرض دید آنلاین بیشتری قرار بگیرد، انتشار محتوای معتبر مهم است.

شما باید خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود معرفی کنید، در غیر این صورت، مشتریان نمی خواهند با شما تجارت کنند.

با انتشار محتوای معتبر و با کیفیت، موتورهای جستجوی اصلی شروع به رتبه‌بندی بالاتر وب‌سایت شما خواهند کرد. وب سایت هایی که بر کیفیت محتوای خود تمرکز نمی کنند اغلب رتبه بسیار پایینی دارند، زیرا موتورهای جستجو محتوای ضعیف نوشته و تولید شده را دوست ندارند.

تحقیق و استفاده درست از  کلمات کلیدی (Including Keywords)

در محتوای خود، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه کسب و کار خود را درج کرده اید. وب‌سایت‌هایی برای این موضوع وجود دارند که به صاحبان وب‌سایت‌ها کمک می‌کنند کلمات کلیدی مناسب برای محتوای خود را پیدا کنند.

اطمینان حاصل کنید که تحقیقات گسترده ای در این مورد انجام می دهید تا بتوانید کلمات کلیدی را پیدا کنید که به احتمال زیاد رتبه محتوای شما را افزایش می دهند و در لیست های جستجو ظاهر می شوند.

کلمات کلیدی یک عنصر مهم اما گاهی نادیده گرفته شده در رتبه بندی وب سایت هستند.

انتشار محتوای منظم (Publishing Regular Content)

علاوه بر محتوای معتبر و گنجاندن کلمه کلیدی، شما همچنین باید مطمئن شوید که به طور منظم محتوا را منتشر می کنید.

اگر محتوای وب‌سایت شما هفته‌ها فاصله داشته باشد، مخاطبان شما ممکن است علاقه خود را از دست بدهند و موتورهای جستجوی پیشرو ممکن است رتبه بالایی به شما ندهند، به خصوص اگر رقبای اصلی شما محتوای منظم تری ارسال کنند.

اگر صاحب یک وب‌سایت تجارت الکترونیک هستید، برای اطمینان از اینکه مکانی برای انتشار محتوا در سایت خود دارید، باید یک بخش «وبلاگ» ایجاد کنید.

می توانید نویسندگان محتوا را استخدام کنید تا برای شما محتوا تولید کنند.

 

پرداخت برای بک لینک (Paying for Backlinks)

بک لینک ها بسیار موثر هستند.

بک لینک
بک لینک های معتبر و مرتبط بر سئو تاثیر مثبت دارند و باعث ارتقاء رتبه در گوگل می شود.

اساساً، بک لینک شامل پیوند دادن وب سایت شما به محتوای منتشر شده در وب سایت شخص دیگری (که دارای اعتبار دامنه بالایی است) است. در داخل این محتوا یک پیوند (یا دو) به وب‌سایت‌های با رتبه‌بندی بالا، مانند روزنامه ها و سایت های محلی یا دایرکتوری مشاغل  وجود خواهد داشت.

این به دستکاری الگوریتم های موتورهای جستجو برای رتبه بندی بیشتر وب سایت شما کمک می کند و وب سایت شما را با مواردی که در محتوا نیز لینک شده اند مرتبط می کند.

بک لینک ها می توانند گران باشند، اما میانبر بسیار موثری برای افزایش اعتبار کلی دامنه وب سایت شما و رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

ارسال مهمان  Guest Posting

پست مهمان به شما فرصتی می دهد تا وب سایت خود را بازاریابی کنید و در معرض دید قرار بگیرید و تخصص خود را در جایگاه خود به نمایش بگذارید. اگر نمی توانید وبلاگی برای پست مهمان پیدا کنید. در این وب‌سایت‌ها، می‌توانید به سؤالات پاسخ دهید و سپس اطلاعاتی درباره خود و کسب‌وکارتان درج کنید.

این به شما کمک می کند تا در معرض دید قرار بگیرید و خود را به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود معرفی کنید. ارسال مهمان نیز می تواند گران باشد، درست مانند بک لینک ها. معمولاً، می‌توانید ترتیبی اتخاذ کنید که به موجب آن یک پست مهمان در وب‌سایت خود را با پست مهمان دیگری در وب‌سایت خود عوض کنید.

بازاریابی آنلاین (Online Marketing)

اگر می خواهید در معرض دید قرار بگیرید، بازاریابی آنلاین بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار در دنیای امروز از طریق رسانه های اجتماعی است، اگرچه می توانید از بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی نیز استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی به شما این فرصت را می دهد که یک برند بسازید و به طور مستقیم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. علاوه بر این اشکال بازاریابی، می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را نیز امتحان کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند گران باشد اما بسیار موثر نیز هست. اینفلوئنسرها یکی از قدرتمندترین نیروهای بازاریابی در جهان هستند.

10 دلیل مهم که چرا کسب و کار شما به خدمات سئو نیاز دارد

ناوبری وب سایت Website Navigation

طراحی سایت و اثر آن بر رنک گوگل
طراحی سایت و اثر آن بر رنک گوگل

اگر وب سایت شما برای پیمایش سخت است و ضعیف ساخته شده است، مخاطب شما خواهد بود

به محض بازدید از وب سایت شما، آنجا را ترک خواهند کرد. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که وب سایت خود را با دقت طراحی کرده اید – یا یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. مطمئن شوید که هاست شما زمان خرابی زیادی ندارد و استفاده از وب سایت شما آسان است. اگر کاربران برای پیمایش وب سایت شما تلاش کنند، ناامید خواهند شد. اگر یک طراح وب متخصص نیستید و توانایی استخدام یکی از آنها را ندارید، همیشه می توانید از یک قالب در یک وب سایت ساخت وب سایت استفاده کنید.

حضور آنلاین (Online Presence)

اگر می خواهید کسب و کار شما موفقیت آمیز باشد و می خواهید وب سایت شما در معرض دید قابل توجهی قرار گیرد، به حضور آنلاین نیاز دارید. بهترین راه برای به دست آوردن حضور آنلاین، ایجاد حساب کاربری در تمام اشکال رسانه های اجتماعی و تعامل با سایر مشاغل موجود در بازار است. اگر کسب و کار شما محلی است اما دارای یک وب سایت است، باید خود را در دنیای واقعی با استفاده از رادیو، بروشورها و حتی تلویزیون محلی بازاریابی کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک حساب کاربری در یک پلتفرم پخش ویدیو ایجاد کنید، جایی که می توانید محتوایی در مورد وب سایت خود ایجاد کنید.

افزایش رتبه وب سایت شما بسیار مهم است. اگر برای افزایش رتبه وب سایت خود تلاش نکنید، هرگز در معرض دید قرار نخواهید داشت و برای خود و کسب و کار خود شهرت ایجاد نمی کنید. قرار گرفتن در معرض آنلاین و رتبه بالا عناصر مهم موفقیت در دنیای اینترنت محور امروزی است.

 

چگونه کلمات کلیدی سئو را با اطمینان انتخاب کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید