شتاب دهنده فروش Sales Acceleration چیست؟

شتاب فروش معمولاً به استراتژی‌ها و تلاش‌های فروش با هدف ساده‌سازی فرآیند فروش اشاره دارد. این می تواند شامل یافتن مشتریان بالقوه، واجد شرایط بودن آنها و تبدیل آنها  به مشتریان باشد.

هدف کسب‌وکارها از طریق تسریع فروش، یافتن و پاسخ دادن به سیگنال‌های خرید زودتر، انتقال سریع‌تر سرنخ‌ها از طریق قیف فروش و مدیریت موثر داده‌های مشتریان و سرنخ‌ها است. در گذشته، شتاب فروش بیشتر به حسابرسی های طولانی و ایجاد شتاب دهنده های فروش داخلی مربوط می شد. امروزه می‌توانید از ابزارهای تسریع فروش دیجیتالی که برای آسان‌تر کردن فرآیند طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

نرم‌افزار تسریع فروش به تیم‌های بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا چرخه‌های فروش را کوتاه کرده و خریداران احتمالی را در فرآیند فروش به بهترین نحو ممکن حرکت دهند.

ابزارهای تسریع فروش چیست؟
ابزارهای تسریع فروش به تیم های فروش و بازاریابی کمک می کند تا فرآیند فروش خود را مدیریت کنند. این ابزارها می‌توانند به هر دو تیم کمک کنند تا داده‌های خود را بسیار مؤثرتر مدیریت کنند و بینش‌هایی را که برای سرعت بخشیدن به تبدیل‌ها به آن‌ها نیاز دارند، ارائه دهند.

ابزارهای تسریع فروش با گزینه های مختلفی عرضه می شوند. آن‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی سرنخ، سرنخ‌هایی را که به دنبال آن هستند ایجاد کنند، از طریق ابزارهای تحقیقاتی سرنخ به ساده‌سازی تحقیقات کمک می‌کنند، و از طریق ابزارهای ایمیل و تلفن به دسترسی به سرنخ کمک می‌کنند. پس از تماس با رهبر، می توان از ابزارهای تسریع فروش برای پیگیری آنها استفاده کرد، آنها را از طریق یک فرآیند خودکار پرورش داد و خرید را تا حد امکان برای آنها آسان کرد.

بهترین ابزارهای تسریع فروش اغلب آنهایی هستند که می توانند با ابزارهایی که قبلاً استفاده می کنید یکپارچه شوند و در عین حال بینش دقیقی را که به دنبال آن هستید ارائه می دهند.

 

ابزار ساخت لیست فروش

ابزارهای فهرست فروش به شما کمک می‌کنند تا فهرست‌های سرنخ را برای کمپین‌های تبلیغاتی سرد  cold outreach campaigns خود بسازید و دانلود کنید. از آنجایی که این ابزارها فقط به اندازه داده هایشان خوب هستند، ممکن است لازم باشد از آنها با نرم افزار تأیید داده استفاده کنید—یا می توانید به سادگی ابزارهای فهرست سازی با داده های بسیار قابل اعتماد را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید