صفحه خدمات چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

صفحه خدمات چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

صفحات خدمات و رتبه بندی سئو
آیا صفحات خدمات یا محصولات جداگانه ای برای وب سایت خود می نویسید؟

صفحه خدمات چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
صفحه خدمات چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

اغلب ما مشاغلی را نمی بینیم که این کار را انجام دهند، اما در عوض، آنها محصولات یا خدمات خود را در صفحه اصلی خود یا برخی از انواع صفحه خدمات فهرست می کنند. من به شما توضیح خواهم داد که چرا این به سایت شما یا سئوی شما کمک نمی کند.

در وب برتر ، ما به مشاغل در تهران و شهرستان ها  کمک می کنیم تا یک استراتژی محتوا ایجاد کنند. شرکت‌ها در هر اندازه می‌توانند از نگاهی دقیق به وب‌سایت‌های خود برای تعیین اینکه مشتریان چگونه آنها را پیدا می‌کنند و این ویژگی‌ها را بهبود می‌بخشند، سود ببرند. همین امروز در مورد وب سایت ها، نوشتن محتوا و سئو با ما تماس بگیرید.

 

صفحه خدمات یا محصول چیست؟

در بیشتر صنایع، شما باید بتوانید پیشنهادات خود را به خدمات یا محصولات مختلف تقسیم کنید. هر سرویس یا محصول باید صفحه مخصوص به خود را داشته باشد. صفحات خدمات باید خدماتی را که ارائه می‌دهید مشخص کنند. اینکه کسب و کار شما چیست و چه می کند هرگز نباید یک راز باشد.

 

چه چیزی یک صفحه خدمات را با صفحه محصول متفاوت می کند؟

صاحبان مشاغل به دلایل مشابه صفحات خدمات و محصولات را در وب سایت های خود قرار می دهند، اما نحوه نوشتن آنها متفاوت است. مهم ترین تفاوت بین محصول و خدمات چیست؟ شما نمی توانید یک سرویس را پس بدهید.

بنابراین این بدان معنی است که تردید بیشتری از سوی مشتریان بالقوه وجود دارد. شما باید برای  مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید. اگر کارها خوب پیش نرود، تأثیر مهم تری روی مشتری شما خواهد داشت و آنها تمایلی به استخدام کسی برای انجام خدمات ندارند.

 

چرا به صفحات خدمات در وب سایت خود نیاز دارید؟

شما به صفحات خدمات جداگانه ای در وب سایت خود نیاز دارید زیرا مردم به دنبال خدمات شما هستند و به ندرت به طور خاص شرکت شما را جستجو می کنند. وقتی مشتریان شما را جستجو می کنند، باید جایی باشید. این تمام هدف سئو است.

 

مشتریانی که کسب و کار شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند، به احتمال زیاد از شما خرید می کنند. 88٪ از جستجوهای محلی برای کسب و کار منجر به تماس یا بازدید از یک کسب و کار در عرض 24 ساعت می شود. مطمئن شوید که در آن جستجو هستید.

 

چرا نمی توانید خدمات خود را فقط در صفحه اصلی خود فهرست کنید؟

ما این یکی را زیاد می بینیم. این به نحوه خزیدن موتورهای جستجو در سایت شما بستگی دارد.

سایت هایی مانند گوگل به ساختار سایت شما نگاه می کنند.

این شامل پیوندها، منوها و هدرها می شود.

این به موتورهای جستجو کمک می کند تا بدانند چه چیزی در سایت شما وجود دارد و به افراد مناسب کمک می کند تا به سایت شما مراجعه کنند.

با ساخت صفحات خدمات یا محصولات مختلف، تمام اجزای مهم سایت خود را به موتورهای جستجو می گویید. علاوه بر این، بسیاری از مشتریان شما قبل از اینکه صفحه اصلی شما را ببینند، صفحات خدمات فردی را پیدا می کنند.

 

صفحات خدمات چگونه به سئو کمک می کنند؟

داشتن صفحات خدمات در وب سایت شما تضمین می کند که هنگام جستجوی محلی برای خدماتی که شما ارائه می دهید، مشتری قرارگیری بهتری خواهید داشت.

شما می خواهید از امروز شروع به ایجاد توانایی رتبه بندی وب سایت خود کنید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار ایجاد صفحات خدمات جداگانه است.

 

مشاوره رایگان طراحی، سئو و تولید محتوا

ما می توانیم در مورد استراتژی محتوای شما کمک کنیم و می توانیم از امروز شروع کنیم.
برای مشاوره برای رسیدن به اهداف تجاری خود با ما تماس بگیرید .

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر صفحات زیر را مطالعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید