به روز رسانی پست ها و نوشته های قدیمی

گاهی شما پست های همیشه سبز دارید، اگر اینطور نیست به صورت دوره ای نوشته های خود را بررسی کنید و نوشته هایی که قدیمی شده را ویرایش کنید. گاهی ما از الکسا و رتبه آن صحبت می کنید که چند وقتی است کلا بازنشسته شده است، این نوشته قدیمی از اعتبار گفتار و نوشته های شما می کاهد.

آنها می گویند که طول عمر یک پست در حال کاهش است، به همین دلیل است که شما باید هوشیار باشید و اجازه ندهید محتوای شما خراب شود.

هر قطعه از محتوا مراحل یکسانی را طی می‌کند: پخش می‌شود، خزیده می‌شود، برای رتبه‌بندی رقابت می‌کند، شروع به دریافت ترافیک بیشتر و بیشتر می‌کند، ترافیک دریافت نمی‌کند و عملاً برای Google می‌میرد.

به همین دلیل است که به محض اینکه ترافیکی که یک قطعه محتوا به ارمغان می آورد، یعنی رشد آن متوقف می شود، باید محتوا را به روز کنید تا بتوانید دوباره آن را به رقابت رتبه بندی معرفی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

به محتوا بروید و ارزیابی کنید که کدام بخش دیگر مرتبط نیست. همچنین به محتوایی که مرتبط نیست اما می‌توان آن را ساخت و محتوایی که به طرز ناامیدکننده‌ای قدیمی است، توجه کنید. برای مثال، اگر نمونه قدیمی دیگر کار نمی‌کند، اما نمی‌توانید دستورالعمل‌های مربوط به تعمیر نرم‌افزاری را که هیچ‌کس دیگر استفاده نمی‌کند، مدرن کنید، می‌توانید یک نمونه را مدرن کنید.
برای نشان دادن تازه بودن محتوا، نشانگرهای متمایز اضافه کنید. برای مثال، اگر «چیزهایی برای پوشیدن در سال 1400» بود، پس از به‌روزرسانی مقاله، باید سال را نیز به‌روزرسانی کنید.
تحقیقات کاملی انجام دهید تا محتوا را به گونه ای تغییر دهید که منعکس کننده نوآوری باشد.

گاهی نوشته و پست های ما نیاز به ویرایش دارد اما تا آنها را بررسی نکنیم متوجه نمی شویم که چرا این پست نتوانسته است، بازدید کننده داشته باشد.

برای پست هایی که بازدید کننده بسیار دارد هم فکری بکنید، خوب است، آنها را برای تثبت رتبه بالا کمی طول محتوا را بیشتر کنیم و خیلی مهم است که چند لینک داخلی به صفحات کم بازدید اضافه کنیم تا این پست ها بتوانند رتبه بگیرند.

گاهی پست های قدیمی را ویرایش کنیم و تصاویر بهتر به آنها اضافه کنیم.

گاهی پست های قدیمی را ویرایش کنیم تا اگر متاتگ های مناسبی ندارد، آنها را بهینه سازی کنیم و به گوگل دو مرتبه معرفی کنیم تا بتوانیم از صفحات ایندکس نشده گوگل کاسته و شانس بیشتری در گوگل داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید