بهترین تاکتیک های بازاریابی برای نتایج بلند مدت سئو

بهترین تاکتیک های بازاریابی برای نتایج بلند مدت سئو

بهترین تاکتیک های بازاریابی برای نتایج بلند مدت سئو
بهترین تاکتیک های بازاریابی برای نتایج بلند مدت سئو

وقتی صحبت از استراتژی‌های سئو بلندمدت می‌شود، باید تاکتیک‌های زیادی را در نظر گرفت. ده ها استراتژی بازاریابی قدرتمند برای بررسی وجود دارد و هر کدام مجموعه ای از سرمایه گذاری ها، ریسک ها و پاداش های خاص خود را دارند.

با گزینه‌های بسیاری از برندها و بازاریابان این سوال را می‌پرسند: بهترین تاکتیک‌ها برای سئو چیست؟ و حتی بیشتر، استراتژی هایی که بهترین نتایج بلندمدت را به همراه خواهند داشت چیست؟

بیایید فهرست تاکتیک‌های بلندمدت سئوی خود را بررسی کنیم تا استراتژی‌هایی را پیدا کنیم که برای برند شما بهترین کار را دارند و برای سال‌های آینده نتایجی را به همراه خواهند داشت.

ارسال مهمان “Guest Posting”

از آنجایی که تعداد لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند به طور قابل‌توجهی بر رتبه‌بندی سئوی شما تأثیر می‌گذارد (هرچه لینک‌های باکیفیت بیشتری داشته باشید، بهتر است)، لینک‌سازی یکی از بهترین تاکتیک‌های سئو است.

یک استراتژی ساخت لینک موثر شامل ارائه محتوای پست مهمان و اینفوگرافیک برای وب سایت های دیگر است.

در ارتباط با وبلاگ نویسی مهمان شرکت کنید و محتوا را برای سایت هایی که مخاطبان شما را به اشتراک می گذارند ارائه دهید تا پیوندهایی ایجاد کنید که ارزش سئوی طولانی مدت ارائه می دهد.

 

انتشار مطالب با کیفیت بالا (Publishing High-Quality Content)

تا آنجا که به نمونه‌های تاکتیک‌های تبلیغاتی اشاره می‌شود، ایجاد محتوا در سایت‌های دیگر یک استراتژی بلندمدت سئو خوب است.

اما این نیز بسیار مهم است که ایجاد محتوا در سایت خود را در اولویت قرار دهید.

موتورهای جستجو به سایت هایی که کتابخانه ای عمیق از محتوای ارزشمند و با کیفیت دارند، رتبه های بالاتری می دهند.

آنها همچنین سایت هایی را که محتوای تازه دارند ترجیح می دهند.

بنابراین یکی از بهترین تاکتیک های بلند مدت بازاریابی، انتشار منظم محتوا در سایت شماست.

اگر می‌خواهید ارزش بلندمدتی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید، یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید و برنامه‌ای برای انتشار مداوم محتوای همیشه سبز جدید ایجاد کنید.

 

انجام تحقیقات کلمات کلیدی (Performing Keyword Research)

برای دستیابی به نتایج طولانی مدت سئو، باید یک پایه وب قوی داشته باشید که بر اساس شرایط هدف گذاری مرتبط با تجارت، صنعت و پیشنهادات شما ساخته شده است.

اگر برای شرایط مناسب هدف گذاری و رتبه بندی نکنید، مخاطبان شما نمی توانند شما را پیدا کنند.

بنابراین یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.

شما باید در مورد عبارات و اصطلاحاتی که مخاطبان شما استفاده می کنند تحقیق کنید و بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید که به شما در ارتباط با مشتریان هدف کمک می کند.

 

بهینه سازی برای کلمات کلیدی (و کلمات کلیدی LSI)

دانستن کلمات کلیدی خود کافی نیست. شما باید از آنها در راه درست استفاده کنید تا به طور کامل ارزش سئو بلند مدت را توسعه دهید. بهترین تاکتیک ها شامل اختصاص یک کلمه کلیدی به هر صفحه در وب سایت شما و بهینه سازی آن صفحه با استفاده از بهترین شیوه های سئو در سایت است.

به این ترتیب شما همیشه پست ها و محتوای صفحه دوستدار سئو را منتشر می کنید.

برای مؤثرتر کردن این استراتژی، می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و دو تا سه کلمه کلیدی مرتبط یا کلیدواژه LSI (کلمات کلیدی نمایه‌سازی معنایی پنهان) را به هر پست اختصاص دهید تا سیگنال‌های رتبه‌بندی بیشتری را به موتورهای جستجو ارسال کنید.

ایجاد لینک های داخلی (Creating Internal Links)

در حالی که لینک های خارجی که به سایت شما اشاره می کنند ارزش سئوی طولانی مدتی را ارائه می دهند، لینک های موجود در سایت شما نیز همینطور است.

هنگامی که پیوندهای داخلی را اضافه می کنید (لینک هایی در وب سایت شما که به صفحات دیگر در وب سایت شما اشاره می کنند)، سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال می کنید که به آنها می گوید چگونه صفحات سایت شما را بفهمند، اولویت بندی کنند و رتبه بندی کنند.

همانطور که برای وب سایت خود محتوا ایجاد می کنید، به سایر صفحات سایت خود در محتوای خود پیوند دهید. از متن لنگر استفاده کنید که از کلمات کلیدی یا عباراتی که صفحه مورد نظر را توضیح می دهد استفاده می کند.

 

راه اندازی سئوی محلی و پروفایل های دایرکتوری

یکی دیگر از بهترین تاکتیک های سئو، پیوندهای بیشتری را به سایت شما ایجاد می کند تا سئوی شما را بهبود بخشد. شیوه‌های سئوی محلی و ایجاد نمایه‌ها در فهرست‌های کسب‌وکار می‌تواند اعتبار آنلاین را برای برند شما ایجاد کند و ردپای دیجیتالی بزرگ‌تری برای وب‌سایت شما ایجاد کند.

بهینه سازی برای سئو فنی (Optimizing for Technical SEO)

آخرین بخش در لیست ما از بهترین تاکتیک‌های بلندمدت سئو دارای چندین اقدام است. برخلاف بسیاری از موارد دیگر در این جمع بندی، این استراتژی ها نیازی به اجرای مداوم ندارند. آن‌ها مواردی هستند که می‌توانید یک بار آن‌ها را راه‌اندازی کنید و سپس بدون تعمیر و نگهداری کمی مدیریت کنید.

بهبود تور عملکرد سئو

  • یک حساب Google Webmasters ایجاد کنید و فهرست سایت خود را ارسال کنید.
  • وب سایت خود را بهینه کنید تا به سرعت بارگذاری شود.
  • هر صفحه را در وب سایت خود طراحی کنید تا واکنش گرا و سازگار با موبایل باشد.
  • از معماری سازمان یافته و طبیعی سایت استفاده کنید.
  • یک گواهی SSL به سایت خود اضافه کنید.
  • لینک های ورودی در سایت خود را بررسی کنید و لینک های خراب را برطرف کنید.

 

انجام ممیزی سئو برای سئوی طولانی مدت

با دنبال کردن بهترین شیوه های فنی سئو، شما یک پایه محکم برای وب سایت خود ایجاد می کنید که می تواند ارزش بلندمدت ارائه دهد. تمام تاکتیک‌های بازاریابی دیگر شما علاوه بر این تضمین می‌کند که سایت شما همچنان به رتبه بالاتری ادامه می‌دهد و بیشتر در نتایج جستجو نشان داده می‌شود.

ایجاد نتایج سئوی بلند مدت

در حالی که ده ها استراتژی وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به نتایج طولانی مدت سئو کمک کند، این تاکتیک ها بهترین و طولانی ترین تاثیر را برای تجارت یا برند شما ایجاد می کنند.

در حالی که نمی‌توانید تنها بر روی این استراتژی‌ها تمرکز کنید (هنوز باید منابع را به ده‌ها استراتژی دیگر سئو اختصاص دهید)، اینها همانهایی هستند که بیشتر انرژی خود را روی آنها متمرکز کنید.

برای کمک به اجرای این تاکتیک ها، می توانید از خدمات سئو وب برتر استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید