معرفی فریم ورک بوت استرپ Bootstrap ،بوت استرپ از محبوب ترین روش ها است

معرفی فریم ورک بوت استرپ Bootstrap

فریم ورک بوت استرپ Bootstrap به دلیل طراحی واکنش گرایی از بهترین فریم ورک های CSS محسوب می شود.

درباره فریم ورک سی اس اس CSS Frameworks

در اکوسیستم وب امروزی ، وب سایت ها یا ابزارها نقش مهمی ایفا می کنند و لایه ارائه آنها با استفاده از CSS (Cascading Style Sheets) تقویت می شود. یک وب سایت جذاب می تواند مشتریان یا بینندگان بیشتری را به خود جلب کند ، که می توانید از آنها به روش های مختلف برای افزایش اثربخشی محصول استفاده کنید. توسعه دهندگان وب می توانند از بهترین چارچوب های CSS برای ایجاد وب سایت ها و صفحات وب کاربر پسند و سازگار با مرورگر استفاده کنند. مزیت اصلی استفاده از چارچوب CSS این است که باعث صرفه جویی در وقت می شود ، زیرا نیازی به شروع از ابتدا ندارید.

چرا باید از فریم ورک های سی اس اس CSS Frameworks استفاده کرد؟

قبل از شروع ، لازم است بدانید که چرا چارچوب های CSS بخشی جدایی ناپذیر از توسعه وب هستند. در زیر مزایای اصلی استفاده از چارچوب های CSS آورده شده است.

با استفاده از چارچوب CSS ، می توانیم با استفاده از کلاس ها و شناسه های از پیش تعریف شده برای فرم ها ، آرد سوخاری ، نوار ، دکمه ها و غیره ، روند توسعه خود را افزایش دهیم.
چارچوب های CSS به ایجاد وب سایت های سازگار با مرورگر متصل می شوند که به طور یکپارچه در هر مرورگر و نسخه مرورگر ارائه می شوند.
با ترکیب یک چارچوب CSS خوب ، می توانید بهره وری خود را افزایش داده و گردش کار توسعه خود را بهینه کنید.
حتی می توانید طرح های متقارن تمیز ایجاد کنید.

 

معرفی فریم ورک بوت استرپ Bootstrap ،بوت استرپ از محبوب ترین روش ها است
فریم ورک بوت استرپ Bootstrap به دلیل طراحی واکنش گرایی از بهترین فریم ورک های CSS محسوب می شود. بوت استرپ Bootstrap توسط توییتر توسعه داده شد

فریم وردک بوت استرپ Bootstrap CSS Framework

بوت استرپ Bootstrap توسط توییتر توسعه داده شد و در سال 2011 منتشر شد. HTML ، SASS و Javascript همه در چارچوب Bootstrap پیکربندی شده اند. برای دستگاه های تلفن همراه ، نیازی به طرح بندی جداگانه برای نمای تلفن همراه نیست – کلاسهای مورد نیاز را اضافه کنید و وب سایت بسته به دستگاه با اندازه نمای نمایش تنظیم می شود.

اکثر توسعه دهندگان وب آنها را برای چارچوب های اصلی انتخاب می کنند. به طور کلی ، بوت استرپ مسئول اصلی محبوبیت CSS به عنوان جایگزینی برای توسعه وب است.

مزایای فریم وردک بوت استرپ Bootstrap CSS Framework

این یک چارچوب 100 respons پاسخگو است و پاسخگویی یک عامل مهم است که به همین دلیل مردم Bootstrap را بر روی رقیب خود انتخاب می کنند.
کد بوت استرپ از دو پیش پردازنده محبوب LESS و SASS استفاده می کند.
از پرس و جوهای رسانه ای برای کارکردن کد روی هر دستگاهی ، اعم از تلفن همراه یا وب استفاده می کند.
Bootstrap یکی از بهترین چارچوب های مستند است و دارای جامعه توسعه دهندگان زیادی است.
دارای یک سیستم شبکه رایج مبتنی بر flexbox است و اجزای قابل استفاده مجدد مانند جداول ، نوارها ، بازشوها و غیره را ارائه می دهد.
این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود و از نظر استفاده و محبوبیت چارچوب مناسبی است. دارای منحنی یادگیری سطحی است.
توسعه دهندگان که از Bootstrap استفاده می کنند ، به ندرت با مسائل مربوط به سازگاری مرورگر روبرو می شوند ، زیرا دارای کد کد خوب و تست شده است.
این نرم افزار پر از ویژگی است و دارای چندین افزونه جاوا اسکریپت و jQuery است.
بخوانید: 10 راه برای جلوگیری از مشکلات سازگاری مرورگرها

معایب فریم ورد بوت استرپ Bootstrap CSS Framework

با وجود مزایای بسیار زیاد ، معایبی نیز برای بوت استرپ Bootstrap وجود دارد.

اندازه ساخت پروژه های CSS به دلیل بارگذاری تعداد زیادی ماژول در بوت استرپ Bootstrap زیاد است. شما نمی توانید اجزای خاصی را که می خواهید انتخاب کنید ؛ شما باید پایگاه کد را در معرض خطر خود قرار دهید تا همان را کاهش دهید.
سایت ها یا پیش ساخته هایی که با بوت استرپ Bootstrap ساخته شده اند بسیار شبیه به هم هستند و قابلیت توسعه آن در Bootstrap چندان عالی نیست.
چه کسی از چارچوب CSS بوت استرپ استفاده می کند؟

شرکت هایی مانند توییتر ، Udemy ، Linkedin ، Spotify ، Lyft و پرستاشاپ و بسیاری از قالب های وردپرس  از بوت استرپ Bootstrap استفاده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید