اهداف را مشخص کنید و استراتژی سئو کارآمدی را تدوین کنید.

چه نوع خدمات سئو وجود دارد – خلاصه ای از خدمات جامع سئو

خدمات سئوی مختلف زیادی وجود دارد و در نهایت باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. بیایید خلاصه ای از ظاهر یک برنامه جامع سئو را بررسی کنیم.

خدمات سئو برای حضور در صفحه اول و رنک 1 گوگل
خدمات سئو برای حضور در صفحه اول و رنک 1 گوگل

خدمات سئو

خدمات سئو باید بتواند توان رقابتی شما را بالاتر ببرد و در زمان کوتاهتر شما را به رنک و صفحه اول گوگل برساند، خدمات سئو همچنین باید با توجه به بهینه سازی نرخ کلیک و نرخ تبدیل انجام بشود .

تعریف هدف

گاهی اوقات سخت ترین مرحله این است که بدانید برنامه سئو خود را از کجا شروع کنید.

در نهایت، همه چیز به اهداف شما خواهد رسید. اگر یک راه حل SaaS در یک جایگاه متمرکز دارید، هدف شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری خود و جلب توجه در صفحات محصول شما باشد.

از سوی دیگر، اگر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای جستجو با ویژگی محلی باشد. متخصصان سئو و دیجیتال با تجربه می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند و برنامه خود را در مسیر درست هدایت کنند.

اهداف را مشخص کنید و استراتژی سئو کارآمدی را تدوین کنید.
اهداف را مشخص کنید و استراتژی سئو کارآمدی را تدوین کنید.

ممیزی فنی سایت = TECHNICAL SITE AUDIT

ممیزی سایت سئو به تمام اجزای فنی در وب سایت شما نگاه می کند که ممکن است بر نحوه قضاوت یک موتور جستجو برای صفحه شما تأثیر بگذارد. این به یک وب سایت خلاصه می شود:

خزیدن: آیا خزنده موتور جستجو می تواند محتوای وب سایت شما را پیدا کند و به آن دسترسی پیدا کند؟
Indexability: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟
تجربه کاربری: آیا صفحات شما به سرعت در هر دستگاهی بارگیری می شود؟ آیا پاپ آپ وجود دارد؟
ممیزی سایت شامل خزیدن در وب سایت شما، تجزیه و تحلیل کد و بسیاری از تست های تشخیصی است. اغلب هزاران مورد از اقدامات انجام می شود که از ممیزی سایت بیرون می آیند، اما کارشناسان سئو به شما در اولویت بندی کمک می کنند.

استراتژی کلمه کلیدی

مهم است که پیشنهاد کسب و کار خود را با آنچه که مردم در موتورهای جستجو جستجو می کنند، هماهنگ کنید.

خدمات استراتژی کلمات کلیدی به درک عمیقی از تجارت و رفتار کاربر شما نیاز دارد. این شامل تجزیه و تحلیل روند حجم کلمات کلیدی ماهانه، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل SERP و اولویت بندی است.

نتیجه نهایی یک استراتژی کلمه کلیدی هدفمند است که پایه و اساس موفقیت سئو را فراهم می کند.

تجزیه و تحلیل محتوا و استراتژی

محتوای با کیفیت بالا، وب سایت شما را به عنوان یک مرجع معرفی می کند و برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه ضروری است. استراتژی محتوا معمولاً از استراتژی کلمه کلیدی شما هدایت می شود و شامل تجزیه و تحلیل شکاف محتوا است.

این امکان وجود دارد که محتوای باکیفیت مورد نیاز برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید. تحلیل محتوا و استراتژی به شما نقشه راه رسیدن به رتبه های بالاتر را می دهد.

بهینه سازی روی صفحه

این سرویس‌ها محتوایی را که از قبل برای کلمات کلیدی و مضامینی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بهینه می‌کنند. اقدامات شامل به روز رسانی عنوان، افزودن کلمات کلیدی هدفمند به کپی اصلی، استفاده از تصاویر جذاب و بهینه سازی طرح بندی صفحه برای تعامل است.

مطلب مرتبط: خدمات سئو داخلی 

بهینه سازی خارج از سایت

عوامل خارج از وب سایت شما نیز بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد. این موارد شامل تعداد بک لینک هایی است که از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد به سایت شما اشاره می کند، بهینه سازی های کسب و کار گوگل، مدیریت شهرت، بهینه سازی سایت بررسی، و بهبود دارایی رسانه های اجتماعی. هنگامی که محتوای عالی دارید، بهینه سازی خارج از سایت به تقویت محتوای شما و در نهایت افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک می کند.

گزارش نویسی

بدون گزارش و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد، هرگز تأثیر کامل تلاش های سخت خود را نخواهید فهمید. کارشناسان سئو به طور مداوم رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ترافیک سایت ارگانیک، روند جستجو، بک لینک‌ها و تست‌های تشخیصی را برای اندازه‌گیری و یادگیری از ابتکارات سئوی شما نظارت می‌کنند. نظارت زیاد است و همه ابزارها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. با همکاری با متخصصین در این زمینه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی کنید.

پشتیبانی وب سایت

ممکن است برای کمک به اجرای توصیه های سئو به پشتیبانی مداوم وب سایت نیاز داشته باشید و بسیاری از آژانس ها این را به عنوان یک سرویس ارائه می دهند. به عنوان مثال، اگر باید اطمینان حاصل کنید که محتوای جدید به طور منظم به سایت خود اضافه و بهینه می شود، پشتیبانی وب سایت یک نجات واقعی خواهد بود.

لینک مرتبط: خدمات و پشتیبانی و ادمین سایت

تجزیه و تحلیل رقبا

گاهی اوقات این کافی نیست که بدانید وب سایت شما رتبه بندی و ترافیک بیشتری را مشاهده می کند. همچنین ممکن است بخواهید بر نحوه عملکرد رقبا نظارت کنید تا مطمئن شوید که از آنها جلوتر خواهید ماند. تجزیه و تحلیل سئوی رقیب نحوه رتبه بندی رقبای شما در طول زمان را همراه با KPIهایی مانند بک لینک ها، اعتبار دامنه و ترافیک تخمینی ردیابی می کند. اگر متوجه افزایش رقابت شدید، ممکن است نشان‌دهنده نیاز به سئو و سرمایه‌گذاری بیشتر در محتوا باشد.

تجزیه و تحلیل محتوا

موتورهای جستجو و کاربران برای محتوای باکیفیت ارزش قائل هستند، اما ممکن است منابع داخلی برای ایجاد محتوا در مقیاس را نداشته باشید. خدمات توسعه محتوای SEO به شما کمک می کند تا بر اساس کلمه کلیدی و استراتژی محتوای خود محتوا ایجاد کنید. همچنین به طور مداوم بهینه سازی شده است تا اطمینان حاصل شود که تازه و مرتبط باقی می ماند.

هزینه و قیمت سئو

هزینه خدمات سئو بستگی به نیازهای کسب و کار شما و میزان تجربه کارشناسان سئو دارد. فریلنسرها معمولاً کمترین هزینه را دریافت می کنند، اما ممکن است کیفیت مورد انتظارتان را دریافت نکنید، مگر اینکه شخصاً آنها را بشناسید یا مرجعی در اختیار شما قرار داده شده باشد.

مراقب فریلنسرهایی باشید که هزینه های ساعتی پایینی دریافت می کنندزیرا احتمالاً خدماتی با کیفیت پایین ارائه می کنند. از طرف دیگر، می توانید یک آژانس یا مشاور سئو برای خدمات سئوی خود استخدام کنید.

لینک مرتبط: خدمات سئو ، افزایش بازدید را به درآمد تبدیل کنید.

سوالات متداول سئو

ما برخی از رایج ترین سؤالات سئو را در زیر برای ارجاع آسان ادغام کرده و به آنها پاسخ دادیم.

خدمات سئو (بهینه سازی موتور جستجو) چیست؟

خدمات سئو به دنبال افزایش ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو از طریق بهینه سازی در سایت و خارج از سایت هستند.

سئو در ماه چقدر است؟

بستگی دارد، هزینه متناسب است با اهداف، امکانات، موضوع ، کلمات کلیدی ، جدید یا قدیم بودن سایت شما و چه کارهایی را قبلا در سایت کرده اید. ما خدمات سئو را از ماهی 3 میلیون تا 10 میلیون تومان انجام می دهیم

آیا برای سئو باید هزینه کنم؟

سئو را می توان بدون پرداخت هزینه انجام داد، اما اغلب وقت گیر است. خیلی هم حرفه ای نخواهد بود، مگر شما متخصص سئو با چندین سال تجربه باشید.

آیا باید برای سئو هزینه کنم؟

بله همه دارند هزینه می کنند و نتیجه می گیرند، زمان را از دست ندهید . از سئو و راه ها و کانال های دیگر دیجیتال مارکتینگ برای فروش بیشتر و رونق شغل خود اقدام کنید. اینجور هزینه ها یک جور سرمایه گذاری است.

آیا سئو مورد نیاز است؟

سئو برای هر کسب و کاری در هر صنعتی که باشد، حتی کسب و کارهای کوچک محلی نیاز است. اما با توجه به خواسته و اهداف شما هر کسی یک استراتژی و سطح سئو را کار می کند.

آیا می توانم سئو را به تنهایی انجام دهم؟

مطمئناً می توانید سئو را به تنهایی انجام دهید، اما به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و ممکن است شما را از کسب و کار اصلی خود منحرف کند.

چگونه سئو را شروع کنم؟

توصیه می شود مبتدیان سئو با کارشناسان صحبت کنند تا ایده ای در مورد چگونگی شروع به دست آورند. حتما در دو جا از سئوکار و متخصص سئو استفاده کنید. یک برای آنالیز سایت و رفع مشکلات آن، دوم مشاوره سئو برای اینکه بهترین راه کار شما کدام است.

تکنیک های سئو چیست؟

تکنیک های سئو شامل استراتژی کلمات کلیدی، استراتژی محتوا، ممیزی سایت، بهینه سازی درون صفحه، بهینه سازی خارج از صفحه، توسعه محتوا و تجزیه و تحلیل رقبا است.

چگونه خدمات سئو ارائه دهم؟

اگر به عنوان یک متخصص سئو به تنهایی یا در طول حرفه خود تجربه دارید، می توانید با ساختن وب سایت خود و فروش خدمات در آنجا شروع کنید.

آیا سئو هدر دادن پول است؟

اگر با متخصصان کار کنید و در مسیر باقی بمانید، سئو اتلاف پول نیست. خدمات سئو حرفه ای از آژانس های مورد اعتماد ممکن است به عنوان سرمایه گذاری در صنایع رقابتی مورد نیاز باشد.

سئو در سال 1401 چیست؟

سئو هر سال تغییر می کند و سئو در سال 1401نیازمند یک وب سایت سریع، بهینه شده برای موبایل و معتبر با محتوای با کیفیت است.

آیا سئو دیگر کار می کند؟

کاملا. تا زمانی که مردم همچنان از موتورهای جستجو برای یافتن محتوای مرتبط استفاده می کنند، سئو مورد نیاز خواهد بود.

بهترین خدمات سئو چیست؟

بهترین خدمات سئو خدماتی هستند که شما به آنها نیاز دارید و فقط آنها. با یک متخصص صحبت کنید تا بفهمید بهترین کار برای شما خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید