بهینه سازی کلمات کلیدی سئو 

جایی که بهینه سازی جستجوی کلمات کلیدی وارد عمل می شود
بهینه سازی کلمات کلیدی در هر جنبه ای از بازاریابی اینترنتی، از استراتژی محتوا، ایجاد لینک، نحوه گروه بندی کلمات کلیدی خود در گروه های تبلیغاتی AdWords، نحوه سازماندهی محتوای سایت، یا همان معماری اطلاعات شما، نقش مهمی ایفا می کند.

بهینه سازی کلمات کلیدی سئو

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، موفقیت تلاش‌های جستجوی ارگانیک شما به میزان مؤثری در کشف، تحقیق، تجزیه و تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی موتور جستجوی مناسب برای وب‌سایتتان بستگی دارد. تمام جنبه های دیگر سئو به بهینه سازی موفق کلمات کلیدی متکی است. علاوه بر این، بهینه سازی کلمات کلیدی همه جنبه های تلاش های بازاریابی سئوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

برچسب عنوان:

کلمات کلیدی مورد نظر شما باید در برچسب عنوان گنجانده شوند (و بارگذاری شوند). این مهم ترین محتوای وب سایت شما، چه در صفحه و چه در خارج از صفحه است.

پیوندها:

بهینه سازی کلمات کلیدی باید در استراتژی ساخت لینک شما ادغام شود. لینک های داخلی، لینک های ورودی، لینک های خرده نان، لینک های ناوبری همگی باید دارای کلمات کلیدی بهینه شده شما باشند. پیگیری و مدیریت تلاش‌های متن پیوند شما نیز مهم است

استراتژی محتوا:

اگر می خواهید رتبه خوبی کسب کنید و با جستجوگران ارتباط برقرار کنید، باید از کلمات کلیدی هدف خود در محتوای خود استفاده کنید.

تصاویر:

بهینه سازی کلمات کلیدی در تصاویر وب سایت خود را فراموش نکنید. از کلمات کلیدی هدف باید در ویژگی alt تصویر و نام فایل استفاده شود.

توضیحات متا:

در مورد اینکه آیا قرار دادن کلمات کلیدی هدف در تکه‌های متنی به رتبه‌بندی کمک می‌کند یا خیر، بحث‌هایی وجود دارد. اما شکی وجود ندارد که داشتن کلمات کلیدی بهینه شده در متا تگ های شما باعث ایجاد کلیک بیشتر در جستجوها می شود که بهینه است.

URL:

مطمئن شوید که کلمات کلیدی برای SEO را در اسلاگ نام فایل قرار دهید، همانطور که من با URL این صفحه انجام دادم. این صفحه درباره بهینه سازی کلمات کلیدی است، بنابراین نام اسلاگ /keyword-optimization است.

ساختار سایت:

بهینه سازی کلمات کلیدی نیز برای نحوه ساختار و سازماندهی محتوای سایت بسیار مهم است. نه تنها باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید، بلکه باید آنها را به صورت سلسله مراتبی گروه بندی کنید و بر اساس آن صفحات مربوطه را در وب سایت خود ترتیب دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید