تاثیر مثبت محتوای مناسب بر کاربر

اهمیت محتوای خوب

محتوای خوب سنگ بنای یک کمپین بازاریابی آنلاین موثر است. از طریق محتوای با کیفیت بالا ، خود و سازمان خود را به عنوان متخصص قابل اعتماد در زمینه خود معرفی می کنید. محتوایی که ایجاد می کنید با پیام شما ارتباط برقرار می کند ، خوانندگان شما را آموزش می دهد و آنها را ترغیب می کند محصولات و خدمات شما را  خریداری کنند. در واقع ، ارائه محتوای با کیفیت بالا یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای جذب مشتری و ایجاد علاقه در تجارت خود انجام دهید.

تاثیر مثبت محتوای مناسب بر کاربر
محتوای مثبت بر رفتار کاربر و اشتیاق آن و اعتماد به سایت تاثیر مثبت دارد.

در تقاضای بالا
بزرگسالان آنلاین به طور متوسط ​​7.2 ساعت در هفته صرف کشف ، خواندن و تماشای محتوای آنلاین می کنند. بیش از سه چهارم بزرگسالان آنلاین با کلیک روی پیوندهای مربوط به داستان های مرتبط در انتهای یک پست ، به جستجوی محتوای مبتنی بر اطلاعات ادامه می دهند. شکی نیست که محتوای آنلاین با کیفیت ، جذاب و آموزنده تقاضای زیادی دارد.

در حالی که شبکه های اجتماعی بخشی از این معادله است ، بیشتر بزرگسالان آنلاین هنگام خرید خرید بیش از توصیه های یکی از دوستان خود در فیس بوک یا سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، به محتوای آنلاین اعتماد می کنند. کلید محتوای قابل اعتماد و جذاب از یک منبع با اعتبار تثبیت شده چه به صورت آفلاین و چه به صورت آفلاین است.

آنچه می خواهند به آنها بده

چه چیزی محتوا را جذاب می کند؟

خواندن مطالب جذاب ساده ، قابل فهم و جالب است. این داستان داستانی را روایت می کند که خوانندگان را به خود جلب کرده و تخیل آنها را به تصویر می کشد. محتوای خوب به پرسش ها ، پاسخ می دهد و عطشی برای محتوای خوب بیشتر و به طور ایده آل برای خدماتی که شما ارائه می دهید ، ایجاد می کند.

کاربران یا بهتر بگویم مصرف کنندگان به دنبال محتوایی هستند که با تهیه یک داستان متقاعد کننده و با ارائه اطلاعاتی که می توانند استفاده کنند ، توجه آنها را جلب کند. آن داستان با تصاویر واضحی آغاز می شود که تأثیر می گذارد. اطلاعات واقعی ارائه شده در متن یک داستان جذاب یا حکایت ، خواننده را به خود جلب می کند و چارچوبی برای استفاده از این اطلاعات در موقعیت خود به آنها می دهد. اگر داستان شامل کمی شوخ طبعی یا احساسات انسانی باشد ، از قدرت و جذابیت بیشتری برخوردار است.

بسیاری از کاربران، از طریق اینترنت اطلاعات و آگاهی خود را بالا می برند ، پس شما با پاسخگوئی به این نیاز و علایق آنها می توانید بر سئو و فروش خود اضافه کنید.

بهتر است محصولات و خدمات خود را به خوبی توضیح بدهید ، آنها بفهمند که چه چیزی می خرند و این خرید برایشان چه مزایای دارد. آنچه می شود در تجارت اینترنتی موثر و شما را به اهدافتان نزدیک کند، محتوای مناسب با لحن غیر تجاری است. به کاربران اطلاعات لازم را بدهید و بگذارید آنها شما را انتخاب کنند.

البته ، محتوای شما باید برای مخاطبان هدف شما به راحتی قابل درک باشد. آمار ، حقایق پزشکی یا اطلاعات پیچیده علامت را از دست می دهند ، مگر اینکه با موضوعاتی که مخاطبان شما می توانند درک کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند ، مرتبط باشد. ایجاد زمینه یکی از روش هایی است که به خواننده عادی کمک می کند تا نکته پیام شما را درک کند.

مهم نیست که مقاله شما چقدر جالب یا جذاب باشد ، اگر کسی نتواند آن را پیدا کند ، آن را نمی خواند. محتوای شما وقتی بیشترین قدرت را دارد که توسط افراد بیشتری مشاهده و به اشتراک گذاشته شود ، قدرتمندتر است. با قالب بندی در PDF و شامل پرونده های صوتی و تصویری جداگانه ، کلمات کلیدی را وارد کنید و محتوای خود را به راحتی قابل اشتراک گذاری کنید.

فرمول ایجاد محتوای جذاب

محتوای با کیفیت با درک مخاطبان شما آغاز می شود. مصرف کنندگان محتوایی را می خواهند که مشکلات واقعی یا مسائل زندگی آنها را حل کند و یا علاقه مندیهای آنها را پاسخ بدهد و به آنها آموزش های لازم را انتقال داد و در خرید کمک کند . انفجار پیامی با مارک و تصویر شما کافی نیست. شما باید با نیازهای مشتری ارتباط برقرار کنید تا حداکثر تأثیر را داشته باشد و از اسپم ، پیام های بازاریابی و میانگین پست های وبلاگ بصورت آنلاین متمایز شوید.

مرحله 1 – با تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف خود شروع کنید

خود را در چارچوب ذهن آنها قرار دهید. چه چیزی نیاز دارند؟ آنها چه میخواهند؟ چگونه محصول یا خدمات منحصر به فرد شما این نیازها و خواسته ها را برای آنها فراهم می کند؟ این را مبنای محتوای خود قرار دهید.

مرحله 2 – هنگام ایجاد محتوا رابطه را به خاطر بسپارید.

مشتری ها تجارت خود را به سازمان هایی که به آنها اعتماد دارند ارائه می دهند. از محتوای خود برای ایجاد اعتماد و ارتباط بین کسب و کار و خوانندگان خود استفاده کنید. محتوای آموزنده ای ایجاد کنید که به مشتریان شما راه حل ارائه دهد و موقعیت شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود تثبیت کند. گواهینامه ها را به اشتراک بگذارید ، توصیه های خوبی کنید و در آرزوی کمک به حل مشکلات مخاطبان خود صادق باشید.

مرحله 3 – با تحقیق درباره کلمات کلیدی از مطالب خود پشتیبان تهیه کنید.

اصطلاحات اصطلاحات صنعتی و اصطلاحات پیچیده را از محتوای خود دور نگه دارید. در عوض ، در مورد کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطب هدف شما از محصول یا خدمات شما فکر می کند ، تحقیق کنید. این کلمات کلیدی را به صورت طبیعی در سرتاسر محتوای خود قرار دهید. هنگامی که شما در مورد موضوع خود با زبانی صحبت می کنید که مشتریان معمولاً از آن استفاده می کنند ، دو چیز را به دست می آورید. ابتدا اطلاعاتی را که ارائه می دهید برای مخاطبان خود قابل درک و روشن می کنید. در مرحله دوم ، و شاید مهمتر از آن ، اطمینان حاصل کنید که مقاله یا وبلاگ شما دیده ، پیدا شده و خوانده شده است.

مرحله 4 محتوا را در چندین زمینه بصورت آنلاین قابل مشاهده کنید.

آیا مطالب خود را در شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید؟ ارسال پیوندها به وبلاگ یا مقاله خود در فیس بوک ، اینستاگرام  و LinkedIn باعث افزایش دید و ایجاد ترافیک آنلاین می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید