چگونه ترافیک سئوی خود را در 30 روز افزایش دهیم؟ – آموزش جامع سئو

آیا می‌خواهید یک استراتژی آسان برای بهینه‌سازی موتور جستجو را دنبال کنید که کار کند؟

در مورد یک برنامه دقیق برای افزایش ترافیک سئو در 30 روز چطور می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را بدون پرداخت هزینه به وب سایت خود جذب کنید؟

اگر خوب به نظر می رسد، پس این پست می تواند کمک کند.

در زیر، یک برنامه یک ماهه موثر برای بهینه سازی موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد که هرکسی می تواند آن را دنبال کند تا نتایج بهتری برای سایت خود بگیرد.

این استراتژی همچنین برای هر جایگاهی کار می کند.

در پایان، می‌توانید در عرض 30 روز ترافیک سئوی خود را بهبود بخشید تا دید کسب‌وکار خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید تا بتوانید سرنخ‌ها، مشتریان و فروش بیشتری ایجاد کنید.

فهرست مطالب
چگونه ترافیک سئوی خود را در 30 روز افزایش دهیم؟

روز 1: 30 پست ترافیک برتر خود را انتخاب کنید

اگر بیش از 30 مقاله در سایت خود دارید، کار آسان تری برای این برنامه سئو ماهانه خواهید داشت. اگر نه، هنوز هم می‌توانید دستاوردهایی را در تلاش‌های سئوی خود مشاهده کنید. آنقدرها هم دراماتیک نخواهد بود، بنابراین از آنچه قبلاً منتشر کرده اید استفاده کنید.

در روز اول، مقالات با عملکرد برتر خود را انتخاب کنید که بیشترین بازدید را دارند. با تمرکز بر روی این صفحات، می توانید سئوی خود را در 30 روز سریعتر از تلاش برای نوشتن محتوای جدید و رتبه بندی آن افزایش دهید.

امیدواریم Google Analytics را نصب کرده باشید و بتوانید به سرعت متوجه شوید که این پست ها چیست.

برای انجام این کار فقط این مراحل را دنبال کنید:

روی “رفتار” در منوی ناوبری سمت چپ کلیک کنید.
روی «محتوای سایت» کلیک کنید.
روی “همه صفحات” کلیک کنید.
در قسمت میانی، از نتیجه دهم عبور کنید و منوی کشویی کنار «Show Rows» را به «50» تغییر دهید.
از 30 صفحه برتری که بیشترین بازدید را دارند یادداشت کنید. اما فقط بر روی مقالات فردی تمرکز کنید که باعث درآمد یا تبدیل برای کسب و کار شما می شود. صفحاتی مانند صفحه اصلی، صفحه فهرست وبلاگ، صفحات دسته بندی، صفحه تماس، صفحه درباره ما و غیره را حذف کنید.
با در دست داشتن فهرست مقالات پرترافیک، روز اول را تمام کرده اید. فردا، فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو را آغاز می‌کنیم تا آن محتوا حتی در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد و ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت کند.

روز دوم: کلمات کلیدی سئوی مناسب را برای افزایش پیدا کنید

امروز، شما می خواهید شناسایی کنید که کدام کلمات کلیدی سئو سریع ترین پیشرفت ها را برای هر یک از صفحات ترافیک برتر شما به شما می دهد.

برای انجام این کار، به دو چیز نیاز دارید:

کنسول جستجوی گوگل: امیدواریم قبلاً این را برای وب سایت خود نصب کرده باشید. اگر نه، اکنون زمان آن است که کنسول جستجوی گوگل Google Search Console  را اضافه کنید تا بتوانید داده های کلمه کلیدی سایت خود را ردیابی کنید.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی: گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. می توانید از یک ابزار رایگان یا سرویس پولی استفاده کنید. من KWFinder توسط Mangools (ارزان با آزمایش رایگان) یا SEMrush (بهترین با آزمایش رایگان) را ترجیح می دهم. اما می‌توانید از Ahrefs (پولی)، Keysearch (پولی)، Ubersuggest (رایگان) یا Google Keyword Planner  (رایگان) استفاده کنید.
اکنون، یکی از URL های صفحه خود را با عملکرد برتر انتخاب کنید و این مراحل زیر را دنبال کنید تا کلمات کلیدی سئوی مناسب را برای تمرکز بر روی آنها برای افزایش رتبه شناسایی کنید. این نکات در لیست بهترین اسرار سئو من نیز آشکار شده است، پس وقتی خواندن این صفحه را تمام کردید به آن نگاه کنید.

با استفاده از کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل را باز کنید.
در منوی سمت چپ روی برگه «عملکرد» کلیک کنید.
در وسط صفحه عملکرد، روی دکمه “جدید” کلیک کنید و “صفحه” را انتخاب کنید.
در کادر پاپ آپ زیر برگه «فیلتر»، «URLs Containing» را انتخاب کنید و URL صفحه مورد نظر برای افزایش رتبه کلمات کلیدی و ترافیک آن را جایگذاری کنید. سپس روی «اعمال» کلیک کنید.
در زیر نمودار، جدولی با چندین ستون مشاهده خواهید کرد. مطمئن شوید که «پرسش‌ها» انتخاب شده است. سپس، روی ستون هدر «Impressions» کلیک کنید تا به ترتیب نزولی (بالاترین به پایین‌ترین) مرتب شود. این به شما نشان می‌دهد که برای کدام پرسش‌ها بیشترین تأثیر را دارید.
اکنون به جستارهای سمت چپ جدول نگاه کنید و فهرستی از عباراتی که نمایش داده می شوند و به عنوان یک عبارت مطابقت دقیق در صفحه استفاده نکرده اید، تهیه کنید.
مرحله ششم در اینجا فهرست خوبی از کلمات کلیدی را به شما ارائه می‌کند که گوگل فکر می‌کند صفحه شما درباره آن‌ها است، اما هنوز به خوبی برای آن‌ها بهینه نشده‌اید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی Keyword Research Tool

ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد نظر خود را باز کنید.
برای کلمه کلیدی اصلی که می خواهید صفحه برای آن رتبه بندی شود جستجو کنید.
فهرستی از کلمات کلیدی مرتبطی که ابزار پیشنهاد می کند تهیه کنید. سعی کنید تا حد امکان به کلمات کلیدی که مستقیماً با محتوای صفحه شما و هدف جستجوگر مرتبط هستند توجه داشته باشید.
مرحله سوم در اینجا بسیار مهم است زیرا می تواند به افزایش اقتدار موضوعی صفحه شما در مورد یک موضوع کمک کند.

به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین استراتژی های سئو” را هدف قرار می دادیم، این عبارات را همانطور که توسط ابزار مورد علاقه ام KWFinder پیشنهاد شده است، یادداشت می کردم: “بهترین استراتژی سئو”، “بهترین شیوه های سئو”، “روش های خوب سئو”، “بهترین” بازاریابی سئو، «سئوی درون صفحه»، «سئوی خارج از صفحه» و «بهترین شیوه های سئوی موبایل».

من این کلمات کلیدی را که پیشنهاد می‌شوند نیز وارد نمی‌کنم زیرا هدف جستجو اشتباه است: «بهترین ابزار سئوی سازمانی»، «۵ ابزار برتر SEO»، «بهترین وب‌سایت‌های بک لینک‌دهنده».

اکنون، همین فرآیند را با کنسول جستجوی گوگل و ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود انجام دهید.

انتخابی برای همه صفحاتی که قصد دارید ترافیک را در 30 روز افزایش دهید.

یک قانون سرانگشتی خوب برای به خاطر سپردن تعداد کلمات کلیدی در هر صفحه، حداقل دو تا سه عبارت است. اما سعی کنید در صورت امکان و اگر محتوای شما به اندازه کافی طولانی است که آنها را بدون اینکه غیرطبیعی به نظر برسد، بالاتر بروید.

روز 3: کلمات کلیدی SEO ثانویه  Secondary SEO Keywords را اضافه کنید

در این روز، شما شروع به اضافه کردن کلمات کلیدی ثانویه ای که در روز دوم این طرح 30 روزه بهینه سازی موتور جستجو پیدا کردید را به مقالات خود اضافه می کنید.

و از آنجایی که فهرستی از آن کلمات کلیدی را برای هر پست تهیه کرده اید، این فرآیند باید سریع انجام شود.

نحوه اضافه کردن کلمات کلیدی ثانویه به محتوا

یکی از مقالات خود را باز کنید.
3-4 مورد از هر کلمه کلیدی گم شده را به محتوای صفحه اضافه کنید. سعی کنید یک نمونه در مقدمه، یک یا دو مورد در وسط و یکی نزدیک به انتهای مقاله اضافه کنید.
صفحه را ذخیره کنید تا تغییرات جدید شما اعمال شوند.
اینها را برای همه پست‌هایتان تکرار کنید.

روز چهارم: محتوای خود را با رقبای خود مقایسه کنید

روز چهارم از 30 یک روز کامل برای نوشتن خواهد بود. اما در نهایت، ارزش وقت شما را دارد.

اگر صفحه وب شما در رتبه بندی پنج نتیجه برتر گوگل قرار ندارد، احتمالاً برخی از اطلاعاتی را که موتور جستجو می خواهد در محتوا پیدا کند، از دست داده است.

شما به راحتی می توانید با بازدید از صفحات رقیب خود و دیدن شکاف محتوا  content gap  این مشکل را برطرف کنید. سپس می توانید این شکاف را برای شروع به دست آوردن ترافیک SEO بیشتر ببندید.

چگونه شکاف محتوای رقیب را ببندیم

یکی از صفحاتی را که می خواهید ترافیک سئو را افزایش دهید انتخاب کنید.
در گوگل کلمه کلیدی هدف اصلی صفحه را جستجو کنید.
پنج صفحه برتر رتبه بندی را در برگه های جدید مرورگر باز کنید.
هر صفحه رقیب را اسکن کنید و طرح کلی و ساختار را یادداشت کنید. به کلمات استفاده شده در سرفصل های H2 و H3 و همچنین سایر اطلاعات مهم در صفحه که به کاربر کمک می کند توجه کنید.
پس از تجزیه و تحلیل پنج رقیب برتر، فهرستی از بخش ها و محتوایی که صفحه شما فاقد آن است تهیه کنید.
عناصر گم شده را به صفحه خود اضافه کنید.
وقتی این فرآیند را تمام کردید، اکنون صفحه شما باید ترکیبی از بهترین محتوایی باشد که در حال حاضر در رتبه بالایی در گوگل قرار گرفته است. و بعد از اینکه گوگل صفحه شما را دوباره بررسی کرد، باید شاهد افزایش ترافیک سئوی خود باشید زیرا محتوا به کاربر بسیار بهتر خدمات رسانی می کند.

روز پنجم: برچسب‌های عنوان سئو  SEO Title Tags خود را بهبود بخشید

همانطور که در پست مرتبط من در مورد چگونگی بهبود سریع سئوی خود ذکر شد، بهینه سازی تگ عنوان راهی آسان برای افزایش سریع رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک است.

تگ عنوان “عنوان متا = meta title” نیز نامیده می شود و عنوان یک صفحه وب است که در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود.

کارشناسان در Page Optimizer Pro از طریق یک سری آزمایش دریافتند که “عنوان متا ثابت شده است که بدون انکار سیگنال وزنی در سئوی درون صفحه است”. بنابراین برای بهینه‌سازی موتور جستجوی مناسب، یک عنصر حیاتی است.

Moz بهترین روش ها را برای برچسب عنوان خوب ارائه می دهد (Moz gives some best practices)، از جمله:

 

  1. برچسب های عنوان خود را به 55-60 کاراکتر (از جمله فاصله) محدود کنید.
  2. کلمه کلیدی را به ابتدای عنوان (ترجیحا اول) نزدیکتر قرار دهید.
  3. کلمات کلیدی خود را پر نکنید ( بیش از حد استفاده نکنید)

بنابراین، در این روز، می‌خواهید همه مقالات خود را مرور کنید و برچسب‌های عنوان را به گونه‌ای اصلاح کنید که با معیارها مطابقت داشته باشند. همچنین، سعی کنید با اضافه کردن کمی رمز و راز یا ادعایی جسورانه، تگ عنوان SEO را قابل کلیک کردن کنید. به این ترتیب، فرد باید روی صفحه وب شما کلیک کند تا کنجکاوی خود را برآورده کند.

آن را با این برچسب عنوان مقایسه کنید که ارزش کلیک کمتری دارد و از پیشنهاد Moz برای قرار دادن کلمه کلیدی تا حد ممکن به ابتدای عنوان پیروی نمی کند:

آخرین پست وبلاگ من در مورد دریافت قطعه های ویژه

روز ششم: توضیحات متا  Meta Descriptions خود را بهینه کنید

توضیحات متا یک تگ HTML است که خلاصه ای مختصر از یک صفحه وب را ارائه می دهد. و در حالی که این دیگر یک فاکتور رتبه بندی گوگل نیست، توضیحات متا هنوز هم حوزه ای است که می توانید برای ترافیک سئو بیشتر به نفع خود استفاده کنید.

لینک مرتبط :

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/09/google-does-not-use-keywords-meta-tag.html

 

Google اغلب توضیحات متا صفحه شما را با گرفتن اطلاعات مرتبط دیگر از صفحه بازنویسی می کند مگر اینکه آن را به روش صحیح بنویسید.

چگونه بهترین توضیحات متا  Meta Descriptions را بنویسیم

  • یکی از صفحاتی را که در حال به روز رسانی هستید انتخاب کنید.
  • به گوگل بروید و کلمه کلیدی اصلی آن صفحه را جستجو کنید.
  • به توضیحات متا که برای 3 صفحه برتر رتبه بندی کشیده شده اند نگاه کنید.
  • به نحوه ساختار آنها و کلمات پررنگ توجه کنید.
  • همان فرمت را کپی کنید و حتما از همان کلمات پررنگ استفاده کنید.
  • توضیحات متا سئو را زیر 160 کاراکتر نگه دارید.

این روند را برای همه صفحات خود تکرار کنید و امیدواریم در 30 روز آینده نرخ کلیک بالاتری را برای محتوای خود مشاهده کنید.

روز هفتم: تگ های H1 خود را بهینه کنید (Optimize Your H1 Tags)

کار امروزی برای افزایش ترافیک سئو باید برای شما خیلی سریع انجام شود.

همانطور که می دانید، سئو برای موفقیت آنلاین مهم است و کاری که ما در اینجا می خواهیم انجام دهیم بهینه سازی تگ های H1 در صفحات شما است.

تگ H1 معمولاً به عنوان اصلی صفحه که روی آن نمایش داده می شود کدگذاری می شود  و طبق توصیه‌های خود گوگل، شما تشویق می‌شوید که «عنوان متا صفحه خود را با H1 مطابقت دهید» و تغییر ترتیب کمی کار بزرگی نیست.

بنابراین در روز هفتم از 30، کافی است هر صفحه را مرور کنید و مطمئن شوید که H1 شما با عناوین متا که در روز پنجم نوشته‌اید مطابقت دارد. لازم نیست 100٪ دقیقاً مشابه باشند، اما سعی کنید تا حد امکان آنها را شبیه به یکدیگر نگه دارید. من در پست خود در مورد بهترین شیوه های سئو H1 به جزئیات بیشتری در مورد این موضوع می پردازم.

و اگر وقت اضافی دارید، ممکن است بخواهید پست من را در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به وب سایتی که هر مکان در سند HTML را که می توانید برای آن بهینه سازی کنید فهرست می کند، بررسی کنید.

 

روز هشتم: تگ های H2 و H3 خود را بهینه کنید

در روز چهارم، هر یک از محتوای صفحه ترافیک برتر خود را با رقابت مقایسه کردید. و سپس با اضافه کردن اطلاعات از دست رفته شکاف محتوا را برطرف کردید.

در طول این فرآیند، باید H2 و H3 بیشتری را به صفحه اضافه می‌کردید تا با آنچه رقبای شما انجام می‌دادند مطابقت داشته باشند. و این مهم است زیرا Blake Akers در Webology کشف کرد که تعداد تگ های H2 که در صفحه دارید برای رتبه بندی کلمات کلیدی شما مهم است. برای مثال، اگر صفحه‌ای که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید فقط دارای دو تگ H2 است، اما همه 10 نشانی اینترنتی رتبه‌بندی برتر در گوگل دارای 15 نشانی اینترنتی H2 یا بیشتر هستند، در این صورت قرار گرفتن در صفحه اول با مشکل مواجه خواهید شد. صفحه نتایج موتور جستجو (SERP).

البته زیاده وی در هر کاری می تواند مضر باشد، پس اول از هر چیز سعی کنید نوشته شما برای خوانند و مخاطب مفید و خوانا باشد، پس هر چیزی که برای مخاطب ناخوشایند باشد پرهیز کنید. تعادل ایجاد کردن بین خواست مخاطب و سئو محتوا یکی از کارهای اصلی است که برای جواب بهتر از کار خود باید مراعات کنید.

اکنون، با بهینه‌سازی تگ‌های H2 و H3 برای سئوی بهتر، این گام را کمی جلوتر خواهیم برد.

یکی از مقالات خود را باز کنید
کلمه کلیدی هدف اصلی خود را در اولین H2 صفحه قرار دهید.
تعداد زیادی از کلیدواژه های ثانویه را که در روز سوم کشف کردید در H2 و H3 دیگر قرار دهید. برای هر کدام یک بار کافی است.
از تغییرات در H2 و H3 برای مخلوط کردن همه چیز استفاده کنید تا همه نمونه ها یکسان نباشند.

روز نهم: پیوندهای مرجع خروجی را اضافه کنید

این مطالعه از Reboot Online ادعا می کند که “لینک های خارجی یک عامل رتبه بندی و بهترین عملکرد SEO خوب باقی می مانند.” و من نتایج خوبی را از انجام آن خودم تجربه کرده ام. به همین دلیل است که در این صفحه پیوندهای خروجی متعددی خواهید یافت.

بنابراین، پیوند دادن به منابع معتبر در صفحات خود می تواند به محتوای شما کمک کند تا ترافیک SEO بیشتری داشته باشد.

بنابراین سعی کنید پیوندهایی به وب سایت های دیگری پیدا کنید که دارای متخصصین در زمینه شما هستند و می توانند از ادعاهایی که شما دارید پشتیبان بگیرند یا اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات کلیدی ارائه دهند. سپس، فقط یک پیوند خروجی به آن صفحات اضافه کنید، مانند آنچه که من در این راهنمای ترافیک 30 روزه SEO انجام می دهم.

روز دهم: پیوندهای داخلی بهینه شده را اضافه کنید

لینک سازی داخلی ترفندی است که اغلب برای بهبود ترافیک سئو استفاده نمی شود. اما می تواند برای سایت شما معجزه کند.

همانطور که در پست خود در مورد پیوندهای داخلی و خارجی توضیح دادم، پیوند داخلی هر پیوندی از یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر در وب سایت شما است. به عنوان مثال، این یک پیوند داخلی به پست من در مورد سئو داخلی در مقابل سئوی خارج از صفحه است.

Spencer Haws از Niche Pursuits یک مطالعه موردی پیوند داخلی انجام داد تا بفهمد با افزودن چند پیوند داخلی به آن پست و انجام هیچ کار دیگری، چقدر می تواند برای یک پست افزایش رتبه داشته باشد.

به گفته اسپنسر، از 47 صفحه، 36 صفحه در رتبه بندی افزایش یافته، 7 صفحه ثابت مانده اند و 4 صفحه در جایگاه گوگل کاهش یافته اند.

او به طور متوسط ​​2 تا 3 پیوند داخلی به هر پست با متن بهینه شده برای کلمات کلیدی اضافه کرد. بنابراین برای مشاهده برخی بهبودهای ترافیکی خوب نیازی به تلاش زیادی نیست.

نحوه اضافه کردن لینک های داخلی بهینه شده

یکی از صفحات خود را برای تمرکز بر پیوندهای داخلی انتخاب کنید.
3-5 صفحه دیگر را در سایت خود پیدا کنید که دارای بخشی از محتوای مرتبط با صفحه هدف است.
در داخل هر یک از آن 3-5 صفحه، یک پیوند داخلی بهینه شده با کلمه کلیدی را به صفحه هدف اضافه کنید. از کلمه کلیدی هدفی که می خواهید صفحه برای آن رتبه بندی شود به عنوان متن لنگر برای پیوند استفاده کنید.
صفحات را ذخیره کنید تا تغییرات جدید شما اعمال شوند.
30 روز صبر کنید و ببینید که آیا رتبه و ترافیک صفحه هدف بهبود می یابد یا خیر.
اگر نه، 3-5 پیوند داخلی دیگر به آن صفحه بسازید. اما این بار، متن لنگر را کمی تغییر دهید تا هر بار دقیقاً مطابقت نداشته باشد.

 

روز یازدهم: متن جایگزین یا  Optimize Your ALT Tags خود را بهینه کنید
متن ALT محتوای یک تصویر در صفحه را توصیف می کند. و می توانید از این فیلد HTML برای بهبود امتیاز سئوی صفحه خود استفاده کنید.

 

برای استفاده از این نکته، مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه تنظیم متن جایگزین تصویر

در اینجا چند نکته در مورد نحوه اجرای سریع این روش سئو وجود دارد:

  • یکی از صفحات خود را باز کنید.
  • اگر تصویری وجود ندارد، یک تصویر به صفحه اضافه کنید. در غیر این صورت، روی اولین تصویر موجود تمرکز کنید.
  • کلمه کلیدی هدف اصلی را در قسمت متن ALT قرار دهید.
  • اگر می توانید، سعی کنید حداقل یک تصویر در صفحه برای هر کلمه کلیدی اصلی مورد نظر خود داشته باشید. به این ترتیب می توانید ارزش سئو را برای مهمترین کلمات کلیدی صفحه افزایش دهید.

 

مطلب مرتبط : آموزش جامع سئو تصاویر

 

روز دوازدهم: نام فایل های تصویری خود را بهینه کنید

در روز یازدهم از 30، شما برچسب های ALT را برای تصاویر بهینه کردید. امروز، می‌خواهیم آن تصاویر را با نام فایل‌های تصویری بهینه‌تر جایگزین کنیم، در حالی که همچنان آن برچسب‌های ALT را که به‌روزرسانی کرده‌اید حفظ می‌کنیم.

نام فایل های تصویری مکان خوبی برای افزودن کلمات کلیدی SEO شما هستند. به گفته Adolab، “این ایده خوبی است که از کلمات کلیدی در نام فایل تصویری خود استفاده کنید زیرا این به گوگل سیگنال می دهد که می خواهید برای این کلمه کلیدی رتبه بندی کنید.”

انجام این کار همچنین به نمایش تصاویر شما در نتایج جستجوی متنی گوگل و صفحات نتایج جستجوی تصویر کمک می‌کند تا ترافیک بیشتری را از SEO دریافت کنید.

سئو نام تصویر  Image SEO

بهبود سئو برای نام فایل های تصویری خود را می توان در این مراحل انجام داد:

  • یکی از صفحات خود را باز کنید.
  • منبع اصلی تصاویری که در صفحه استفاده می شود را پیدا کنید.
  • نام فایل ها را برای هر یک از آن تصاویر تغییر دهید تا کلمات کلیدی انتخابی شما را هدف قرار دهند. بهترین کار این است که تگ
  • ALT بهینه شده با کلمه کلیدی را با نام فایل تصویری مناسب مطابقت دهید.
  • از خط فاصله بین کلمات نام فایل تصویری به جای زیرخط استفاده کنید.
  • تصویر فعلی صفحه را با همان تصویر با نام فایل جدید بهینه شده با کلمه کلیدی جایگزین کنید.
  • متن ALT را همان طور که در روز یازدهم نوشته بودید نگه دارید.

روز سیزدهم: داده های ساختاریافته را اضافه کنید

داده‌های ساختاریافته با نام Schema Markup نیز شناخته می‌شود، و یک نشانه‌گذاری HTML است که برای کمک به موتورهای جستجو مانند Google در ارائه نتایج جستجوی آموزنده‌تر استفاده می‌شود.

هنگامی که داده های ساختاریافته به درستی اعمال شوند، می توانند به صفحات شما کمک کنند تا در قطعه های غنی گوگل که بیشترین دید را در صفحات نتایج جستجو (SERP) دارند، برجسته شوند.

داده های ساختاریافته برای کاربر بسیار مفید است و می تواند صفحات شما را در نتایج جستجو متمایز کند، که می تواند به سرعت ترافیک SEO شما را افزایش دهد. در واقع، این بسیار مفید است که Google یک راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته رایگان ایجاد کرده است تا استفاده از قدرت آن را برای شما آسان کند.

بنابراین امروز را صرف بررسی آن ابزار کنید و سپس به هر یک از صفحات خود بروید و سعی کنید تا حد ممکن Schema Markup را اضافه کنید. اگر از CMS مانند وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی یک افزونه رایگان دریافت کنید که به شما کمک می‌کند این اطلاعات را بدون تلاش زیاد به صفحات خود اضافه کنید.

 

روز چهاردهم: یک نویسنده و بیوگرافی اضافه کنید

موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند بهترین نتایج جستجو را برای کاربران خود ارائه دهند.

اگر بتوانید معیارهای گوگل را برای ارائه تخصص خوب، معتبر و قابل اعتماد (که معمولا به عنوان E-A-T شناخته می شود) در مورد موضوعی برآورده کنید، به راحتی می توانید ترافیک سئو سایت خود را افزایش دهید.

Ahrefs یک مقاله کامل در مورد موضوع E-A-T و SEO دارد (Ahrefs has an entire article )، اما یکی از جمله‌هایی که در اینجا مهم‌تر است این است: «ارزش‌دهنده‌های [Google] برای ارزیابی قابلیت اعتماد به دنبال چیزهایی هستند، از جمله اینکه آیا وب‌سایت مسئولیت محتوای منتشر شده را مشخص می‌کند یا خیر. ”

به همین دلیل، ضروری است که یک نویسنده را در تمام صفحاتی که می خواهید در موتور جستجو رتبه بالاتری کسب کنید، اعتبار دهید.

در حال حاضر، هیچ رویکرد یکسانی برای همه وجود ندارد، اما چند توصیه وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها بیشترین تأثیر را برای سایت خود داشته باشید.

یک خط توسط نویسنده را به بالای مقاله اضافه کنید.
خط فرعی را به یک صفحه بیوگرافی دقیق نویسنده پیوند دهید.
در صفحه بیو، فهرست و پیوند به تمام مقالاتی که نویسنده برای سایت نوشته است، قرار دهید.
در صفحه بیو، به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی نویسنده و هر چیز آنلاین دیگری که به تثبیت هویت و اعتبار نویسنده کمک می‌کند، پیوند دهید.
یک معیار اختیاری، اما یکی از مواردی که خودم دوست دارم از آن استفاده کنم، اضافه کردن یک جعبه بیوگرافی نویسنده به پایین هر مقاله نیز هست. این کادر باید شامل عکس نویسنده، نام، توضیح کوتاهی از تخصص او و پیوندی برای خواندن بیوگرافی کامل او باشد.

 

روز 15: سرعت صفحه خود را بهبود بخشید

سرعت بارگذاری صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید آن را در اولویت کل وب سایت خود قرار دهید، نه فقط برای صفحاتی که می خواهید ترافیک سئو را افزایش دهید.

به گفته گوگل، سرعت در حال حاضر به عنوان یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای دسکتاپ و موبایل استفاده می شود. “کاربران می خواهند پاسخ سوالات خود را به سرعت بیابند و داده ها نشان می دهد که مردم واقعاً به سرعت بارگیری صفحات خود اهمیت می دهند.

تیم جستجو اعلام کرد که سرعت در سال 2010 یک سیگنال رتبه بندی برای جستجوهای دسکتاپ خواهد بود و [از سال 2018 شروع می شود]، سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای موبایلی نیز خواهد بود.

بنابراین از خود گوگل می گوید (According to Google): سرعت سایت یک عامل مهم رتبه‌بندی است

توصیه من برای امروز این است که شما روند بهبود سرعت صفحه خود را شروع کنید. اگر بهینه سازی سرعت سایت برای شما جدید است، Crazy Egg نکات خوبی در اینجا ( Crazy Egg has good tips ) برای کمک به شما در شروع کار دارد.

و اگر نمی توانید بفهمید که چگونه می توانید به بهترین نحو سرعت سایت خود را افزایش دهید یا نمی خواهید خودتان این کار را انجام دهید، همیشه می توانید آن را به یک توسعه دهنده وب برون سپاری کنید تا کار را سریع انجام دهید.

 

روز شانزدهم: بهینه سازی برای Core Web Vitals

امروز مربوط به روز 15 است، اما یک قدم جلوتر می رود.

گوگل Core Web Vitals را در سال 2020 به‌عنوان مجموعه‌ای از سیگنال‌های رایج معرفی کرد که از نظر آن برای همه کاربران در اینترنت حیاتی است. و در سال 2021، Core Web Vitals به یک فاکتور رتبه بندی SEO در صفحه تبدیل می شود.

مطالب مرتب: Google introduced Core Web Vitals in 2020

هدف Core Web Vitals این است که تجربه کاربر با یک وب سایت را با در نظر گرفتن ثبات بصری یک صفحه و زمان بارگذاری قبل از تعامل آن، کمی کند. بنابراین شامل سرعت و نحوه تعامل کاربر با صفحه می شود.

معیارهای کلیدی برای Core Web Vitals عبارتند از:

Largest Contentful Paint (LCP): سرعت بارگذاری صفحه را اندازه گیری می کند و نقطه ای را که اکثر محتوای صفحه در آن دانلود شده است مشخص می کند.
تأخیر ورودی اول (FIP): این سرعت اولین تعامل اولیه که کاربر می تواند با یک صفحه داشته باشد را کمیت می کند.
تغییر چیدمان تجمعی (CLS): او میزان تغییر چیدمان در محتوای قابل مشاهده صفحه را اندازه گیری می کند (یعنی ثبات بصری هنگام بارگیری صفحه و پیمایش در آن).

می‌توانید وضعیت فعلی Core Web Vitals را در هر صفحه وب بررسی کنید و از طریق ابزار Google’s Page Speed Insights tool. توصیه‌هایی برای بهبود دریافت کنید.

و دوباره، مانند روز 15، اگر ایده این کار برای شما بیگانه است یا نمی خواهید زمان خود را صرف کشف آن کنید، هزاران توسعه دهنده وب وجود دارند که می توانید به صورت آنلاین استخدام کنید که می توانند سایت شما را دریافت کنند. Core Web Vitals برای شما در فلش رفع شد.

روز هفدهم: شناسایی و تصحیح آدمخواری کلمات کلیدی (Keyword Cannibalization)

آدم خواری کلمات کلیدی Keyword Cannibalization  زمانی اتفاق می افتد که شما تعداد زیادی کلمات کلیدی یکسان یا مشابه در صفحات مختلف وب سایت خود دارید. در نتیجه، موتور جستجویی مانند گوگل نمی تواند تشخیص دهد که کدام محتوا باید رتبه بالاتری داشته باشد.

هنگامی که آدمخواری کلمات کلیدی اتفاق می افتد، می توانید ترافیک سئو کمتری را تجربه کنید. به این دلیل که دو چیز ممکن است رخ دهد:

  1. صفحه اشتباه ممکن است برای یک کلمه کلیدی هدف رتبه بندی کند.
  2. همه صفحات دارای کلمه کلیدی مشترک ممکن است دچار کاهش رتبه شوند.

بنابراین امروز روز خوبی برای تمرکز بر رفع هر گونه مشکل آدمخواری کلمات کلیدی در صفحات شماست.

اکنون می‌توانید از ابزار سئوی پولی مانند SEMrush یا Ahrefs برای یافتن صفحاتی که دچار آدم‌خواری کلمات کلیدی هستند استفاده کنید یا داده‌های رایگان را از کنسول جستجوی Google دریافت کنید.

شناسایی کلمه کلیدی آدمخواری با کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل را باز کنید.
روی “Performance” در منوی ناوبری سمت چپ کلیک کنید.
در قسمت میانی، فهرستی از پرس و جوهایی را می بینید که سایت شما از آنها بازدید و کلیک کرده است.
روی یکی از جستارهایی که مربوط به صفحات ترافیکی برتری است که در این ماه روی آنها تمرکز کرده اید، کلیک کنید.
در این صفحه جدید، روی برگه «صفحات» کلیک کنید تا فهرستی از URL هایی که برای آن پرس و جو رتبه بندی می شوند و آمار مرتبط را ببینید.
اگر بیش از یک صفحه رتبه بندی برای پرس و جو و تعداد زیادی نمایش برای هر کدام مشاهده کردید، در این صورت مشکل آدمخواری کلمه کلیدی وجود دارد.
شما می توانید یکی از سه کار را برای رفع مشکلات آدم خواری کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک SEO انجام دهید:

محتوا را از صفحه دارای رتبه ضعیف در صفحه ای که برای کلمه کلیدی مورد نظر رتبه بالایی دارد، ادغام کنید. در مرحله بعد، صفحه دارای رتبه ضعیف را حذف کنید. سپس، از یک قانون ریدایرکت داخلی 301 برای هدایت تمام ترافیک از صفحه حذف شده به صفحه با محتوای ادغام شده استفاده کنید.
صفحه با رتبه ضعیف را به طور کامل بدون کپی کردن محتوا در صفحه با رتبه بالاتر حذف کنید. همچنین می‌خواهید از ریدایرکت 301 برای هدایت کل ترافیک به صفحه بهتر استفاده کنید.
کلمه کلیدی مورد نظر و همه کلمات مشابه را از صفحه با رتبه پایین حذف کنید تا بتوان برای آن عبارات بهینه سازی نشد. با گذشت زمان، رقابت این صفحه برای کلمات کلیدی مشابه با صفحه با رتبه بالاتر متوقف می شود. امیدواریم پس از آن شروع به رتبه بندی برای مجموعه کلمات کلیدی خود کند و ترافیک بیشتری ایجاد کند.

روز 18: نقل قول های محلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید ( Create Local Citations for Your Business)

نقل قول محلی هر گونه ذکر آنلاین از نام، آدرس و شماره تلفن یک کسب و کار محلی است.

نقل قول ها اغلب در فهرست راهنماهای کسب و کار محلی، وب سایت ها و پلت فرم های رسانه های اجتماعی رخ می دهد.

استنادها می توانند تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی موتورهای جستجوی محلی داشته باشند. با این حال، آنها نه تنها برای مشاغل آجر و ملات مفید هستند. در واقع، همانطور که توسط این مطالعه موردی توسط case study by Diggity Marketing.  توضیح داده شده است، می توان از استنادهای محلی برای بهبود رتبه بندی برای وب سایت های ملی و فقط آنلاین استفاده کرد.

اساساً ساختن استنادهای محلی برای هر سایتی می تواند منجر به بک لینک آسان و افزایش قابل اعتماد شود. هر دوی آنها را گوگل هنگام رتبه بندی صفحات وب در موتور جستجوی خود ارزش زیادی قائل است.

شما می توانید نقل قول های محلی را خودتان بسازید یا شخص دیگری را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. دو مکان خوب برای خرید این نوع خدمات، نقل قول های محلی توسط local citations by SEO Butler و کنسرت های استناد محلی Fiverr است. (اگر خودتان فروشنده Fiverr هستید، این نکات SEO گیگ Fiverr را بررسی کنید.)

روز 19: فرصت های پست مهمان (Guest Post) را پیدا کنید

وبلاگ نویسی مهمان که به عنوان پست مهمان نیز شناخته می شود، عمل نوشتن محتوا برای وب سایت یک شرکت دیگر است.

هدف از نوشتن یک پست مهمان این است که در وبلاگ های مشابه در صنعت خود برجسته شوید تا:

تعداد بک لینک های وب سایت خود را افزایش دهید (عامل رتبه بندی گوگل).
ترافیک را به صفحات وب خود بازگردانید (با قرار دادن پیوندهای درون محتوا یا بیوگرافی نویسنده).
ایجاد آگاهی بیشتر از برند (برای جستجوی مستقیم ترافیک).
و بر اساس according to Optinmonster، “60٪ وبلاگ ها 1-5 پست مهمان در ماه می نویسند” و “62.96٪ از خوانندگان وبلاگ هایی با چندین نویسنده را معتبرتر می دانند.” بسیاری از کسب‌وکارها در حال حاضر از قدرت نوشتن و ارائه پست‌های مهمان بهره می‌برند، زیرا ارزش پشت آن را می‌دانند.

بنابراین، وظیفه شما برای امروز یافتن فرصت های پست مهمان برای کسب و کار خود است. هدف در اینجا این است که فهرستی از سایت‌هایی که می‌خواهند شما را به عنوان یک وبلاگ‌نویس مهمان معرفی کنند، ارائه کنیم.

دو روش آسان وجود دارد که می توانید برای یافتن این فرصت ها استفاده کنید، و از همه بهتر، انجام آن در Google رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از چند عملگر جستجوی کلمات کلیدی در موتور جستجوی گوگل و  لیستی از نتایجی را که معیارها را برآورده می کنند، برمی گرداند.

در مثال‌های زیر، کافی است [کلیدواژه خود را] با یک کلمه کلیدی که به جایگاه شما مرتبط است جایگزین کنید. سپس سایر اپراتورهای جستجو را دقیقاً همانطور که می بینید با علامت + و علامت نقل قول (“”) وارد کنید.

 

 

 

اپراتورهای جستجوی “برای ما بنویس”.

“برای ما بنویس”
“برای من بنویس”
“یک مشارکت کننده شوید”
“پست مهمان”
“دستورالعمل های وبلاگ نویسی”
«دستورالعمل‌های پست مهمان»
“مشارکت”
“ستون مهمان”
“ارسال یک پست مهمان”
“پذیرش پست های مهمان”

وقتی این جستجوها را انجام می‌دهید، با سایت‌هایی مواجه می‌شوید که صفحاتی از نوع «برای ما بنویس» اختصاص داده‌اند. در آن صفحات باید اطلاعات تماس و معیارهای نحوه ارسال پست مهمان وجود داشته باشد. فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید تا با مالک سایت ارتباط برقرار کنید تا برجسته شوید.

یافتن فرصت های پنهان بر اساس پست های مهمان دیگر

همه وب سایت ها این واقعیت را تبلیغ نمی کنند که به دیگران اجازه می دهند برای آنها بنویسند. در این صورت، می توانید از این اپراتورهای جستجوی زیر برای یافتن محتوایی که توسط وبلاگ نویسان مهمان در آن سایت ها نوشته شده است استفاده کنید. سپس می‌توانید با مالک سایت تماس بگیرید و بپرسید که آیا می‌توانید یک مورد ارسالی برای برجسته شدن ارائه دهید.

“پست مهمان توسط”
“سهم مهمان”
“نویسنده مهمان”
“وبلاگر مهمان”
“ستون مهمان”
“مقاله مهمان”
“نویسنده مشارکت کننده”
“پست حمایت شده”
“محتوای حمایت شده”

روز 20: پست های مهمان خود را بنویسید

بعد از اینکه روز نوزدهم را صرف یافتن فرصت‌های پست مهمان و تماس با صاحبان سایت برای برجسته شدن کردید، احتمالاً باید یک یا دو روز منتظر بمانید تا از برخی از آنها مطلع شوید.

در همین حال، می‌توانید شروع به نوشتن برخی از پست‌های مهمان خود کنید تا زمانی که آن پاسخ‌ها دریافت می‌شوند، در دسترس باشند.

فقط یک موضوع کلی که به کسب و کار شما مرتبط است را انتخاب کنید و چند مقاله مختلف بنویسید. آنها را عمیق و به خوبی تحقیق کنید و همچنین حداقل 1500 کلمه در طول داشته باشید. به اندازه محتوایی که در سایت خود منتشر می کنید، برای این مقالات تلاش کنید.

با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید شانس خود را برای پذیرش پست مهمان در اولین پیش نویس افزایش دهید.

روز 21: بک لینک های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

الکسا یک پست وبلاگ عالی  در مورد اینکه چرا باید تجزیه و تحلیل بک لینک های رقیب را انجام دهید ( why you should conduct a competitor backlinks analysis)، دارد. و دو نکته کلیدی در آن صفحه وجود دارد که چرا آن مهم است:

  1. به شما امکان می دهد ببینید رقبای شما از چه سایت هایی برای افزایش رتبه خود استفاده می کنند.
  2. این به شما اجازه می دهد تا از استراتژی یک رقیب برای کسب بک لینک های مشابه تقلید کنید.

با توجه به نکته اول، پس از انجام تجزیه و تحلیل بک لینک رقیب، می توانید دریابید که کدام لینک ها برای سایت خود ارزشمندترین هستند. و همانطور که نقطه شماره دو نشان می دهد، به شما امکان می دهد آنچه را که برای رقبای شما کار می کند کپی کنید تا بتوانید ترافیک SEO را با سرعت بیشتری بهبود بخشید.

اکنون، من در اینجا به جزئیات کامل در مورد نحوه انجام تجزیه و تحلیل بک لینک نمی پردازم زیرا هر ابزار متفاوت است. در عوض، بهترین ابزارهای آنلاینی را که می توانید برای این فرآیند استفاده کنید را در زیر فهرست می کنم.

فقط فهرستی از URL های رقبای برتر خود را برای هر صفحه ای که در این 30 روز بهبود ترافیک سئو کار می کنید، جمع آوری کنید و شروع به چسباندن آنها در این ابزارهای زیر کنید. برخی از آنها پد هستند، در حالی که برخی دیگر قبل از ثبت نام، تعدادی جستجوی رایگان را به شما ارائه می دهند.

    • Ahrefs Backlink Checker

 

    • SEMrush Backlink Checker

 

    • Link Miner Backlink Checker

 

    • SEO Spyglass Backlink Checker

پس از اینکه متوجه شدید کدام صفحات معتبر به رقبای شما لینک می دهند، فهرستی از این سایت ها را برای آماده سازی فردا تهیه کنید.

روز 22: کمی ارتباط برقرار کنید (Do Some Outreach)

اکنون که لیستی از بک لینک های رقبای برتر خود را دارید، زمان آن فرا رسیده است که با صاحبان سایت های لینک دهنده ارتباط برقرار کنید تا سعی کنید لینک خود را به سایت ها اضافه کنید.

این فقط یک موضوع است که اطلاعات تماس صاحب سایت را پیدا کنید و از آنها بپرسید که چه فرصت هایی برای پست مهمان و محتوای حمایت شده دارند.

بنابراین امروز را صرف نوشتن ایمیل برای تعداد زیادی از این صاحبان سایت کنید تا گفتگو را در مورد نحوه نمایش محتوا و همچنین بازگشت لینک به سایت خود شروع کنید.

اکنون به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت خوب در سایت شما این کار برای گرفتن بک لینک را بسیار آسان می کند.

روز 23: ایجاد سایت های وب 2.0

وب 2.0 اصطلاحی است که برای توصیف انواع وب سایت هایی استفاده می شود که به هر کسی امکان ایجاد و اشتراک گذاری اطلاعات آنلاین را می دهد. آنها بیشتر در قالب وبلاگ ها، انجمن ها و ویکی ها هستند که در آنها می توان محتوای تولید شده توسط کاربر را به صورت رایگان منتشر و آپلود کرد.

چیزی که سایت‌های وب 2.0 را برای بهبود ترافیک سئو جذاب می‌کند این است که می‌توانید بک‌لینک‌های خود را بدون انجام انتشار پست مهمان یا تجزیه و تحلیل بک لینک رقبا همانطور که توصیه می‌شود ایجاد کنید.

n روز 19 تا 22. من در مورد استراتژی های پیوند متقابل خاص مانند این در پست خود در مورد اینکه پیوند متقابل در سئو چیست صحبت می کنم.

همانطور که  Gotch SEO  توضیح می دهد، “وب 2.0 موثر هستند زیرا شما از قدرت و اعتماد آنها حمایت می کنید. بله، این یک دامنه فرعی است و اعتبار صفحه شما با یک تخم غاز ZERO شروع می شود. اما یک نکته مهم در مورد این ویژگی ها وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: آنها به سرعت صفحه Authority (PA) را ایجاد می کنند. تنها با چند لینک قوی، هر وب 2.0 داده شده می تواند از PA 0 به PA 30 + برسد. علاوه بر اقتدار، یک لینک فوق العاده مرتبط نیز دریافت می کنید. وقتی صحبت از لینک بیلدینگ به میان می آید، ربط پادشاهی است. این را فراموش نکن.»

بنابراین وظیفه امروز ثبت نام برای 10 سایت وب 2.0 است. و فردا، شما شروع به استفاده خوب از آنها خواهید کرد.

در اینجا بهترین سایت های وب 2.0 وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

 

روز 26: پیوندهای بهینه شده سئو را در حساب های اجتماعی خود ارسال کنید

امروز، شروع به افزودن لینک به صفحاتی می‌کنید که می‌خواهید ترافیک سئوی بیشتری برای آن‌ها در حساب‌های رسانه اجتماعی ایجاد کرده‌اید.

این فرآیند بسیار سریع و ساده است:

وارد حساب اجتماعی شوید.
یک پست جدید در حساب اجتماعی ایجاد کنید که شامل پیوندی به صفحه هدف است.
در توضیحات، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای رتبه بندی صفحه مورد نظر درج کنید. فقط از آن کلمات کلیدی به طور طبیعی در توضیحات استفاده کنید تا اجباری به نظر نرسد.
این استراتژی را برای همه حساب‌های اجتماعی که به آن ملحق شده‌اید بشویید و تکرار کنید.
اکنون، من پیشنهاد نمی‌کنم که برای هر صفحه‌ای که برای بهبود ترافیک سئو در نظر گرفته‌اید، یک پست اجتماعی جدید منتشر کنید. یا حتی در طول روز.

در عوض، فقط حدود 3-5 مقاله خود را پست کنید و این استراتژی را طی یک تا دو هفته آینده ادامه دهید. اگر خیلی زود منتشر کنید، ممکن است به عنوان هرزنامه تلقی شود.

روز 27: یک کانال YouTube ایجاد کنید

برای امروز فقط یک وظیفه دارید و آن ایجاد یک کانال YouTube جدید است. گوگل مالک یوتیوب است و ابزاری آسان برای افزایش ترافیک سئوی شماست.

برای راه‌اندازی کانال YouTube خود، فقط این راهنمای Google را دنبال کنید. و حتما لینک وبسایت خود را در قسمت درباره کانال قرار دهید.

روز 28: 30 پست ترافیک برتر خود را به ویدیو تبدیل کنید

همانطور که Bright Edge اشاره می‌کند، «اگر سئوی ویدیویی را به درستی انجام دهید، سئوی یوتیوب این پتانسیل را دارد که بر رتبه‌بندی شما در جستجو تأثیر بگذارد. گوگل مالک یوتیوب است و اغلب ویدیوها را در نتایج جستجوی مرتبط نمایش می دهد. اگرچه قطعه‌های غنی از سئو ویدیو تا حد زیادی از پلتفرم‌های برند حذف شده‌اند، اما برای پرسش‌های مرتبط، با نتایج YouTube ظاهر می‌شوند.

Bright Edge در ادامه می‌گوید: «یک ویدیوی با رتبه‌بندی خوب و سئوی YouTube خوب می‌تواند به افزایش نوردهی حتی در SERP‌های استاندارد کمک کند. یک ویدیوی محبوب که افراد زیادی را تشویق می کند تا روی وب سایت برند کلیک کنند، می تواند به طور غیرمستقیم به ارتقای رتبه سایت شما کمک کند.

علاوه بر این، هر ویدیوی یوتیوبی که آپلود می کنید، فرصت جدیدی را برای اضافه کردن یک بک لینک به سایت خود به شما می دهد.

آ

همانطور که می بینید، یوتیوب یک پلت فرم قدرتمند برای استفاده برای بهبود سئو و ترافیک سایت است. و شما یک فیلمبردار یا ویرایشگر حرفه ای ندارید تا از قدرت این پلتفرم برای کسب رتبه های بالاتر استفاده کنید.

هدف امروز این است که پست های وبلاگ پرترافیک خود را به محتوای ویدیویی تبدیل کنید.

و شما می توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید:

از Powerpoint، iMovie یا هر ابزار ویرایش ویدیوی رایگان دیگری برای ایجاد یک نمایش اسلاید ساده استفاده کنید.
این کار را به یک فریلنسر در Fiverr استخدام کنید که بتواند همه کارها را برای شما انجام دهد.
صرف نظر از مسیری که برای ایجاد ویدیو طی می کنید، استراتژی کلی برای استفاده در اینجا آمده است:

مقاله را برای تبدیل به محتوای ویدیویی انتخاب کنید.
فهرستی از نکات کلیدی از مقاله تهیه کنید.
با استفاده از این نکات کلیدی، یک اسکریپت کوتاه برای ویدیوی خود ایجاد کنید.
برای چرخش در ویدیو از فیلم یا تصاویر رایگان استوک استفاده کنید.
یک آهنگ موسیقی پس‌زمینه رایگان اضافه کنید.
اسکریپت خود را با استفاده از جلوه های متنی در ویدیو قرار دهید.
برای یک طرح عمیق تر بهینه سازی ویدیو، صفحه کامل استراتژی سئو ویدیوی من را بررسی کنید.

روز 29: ویدیوها را در کانال YouTube خود آپلود کنید

گام بعدی در استفاده از کانال یوتیوب خود برای اهداف سئو، آپلود ویدیوهایی است که در روز 28 ایجاد کرده‌اید. اگر این کار را به کار گرفته‌اید، پس از بازگرداندن آن‌ها فقط باید آن‌ها را آپلود کنید.

در طول فرآیند آپلود، کلیدواژه‌های اصلی را که می‌خواهید ویدیو و صفحه هدف برای آنها رتبه‌بندی کند، در عنوان ویدیو قرار دهید. کلمات کلیدی زیادی را در اینجا قرار ندهید، اما آن را طبیعی جلوه دهید.

همچنین، تا حد امکان کلمات کلیدی و کلیدواژه های ثانویه را در توضیحات و برچسب های ویدیو قرار دهید. دوباره، چیزی بنویسید که طبیعی به نظر برسد، بدون اینکه کلمه کلیدی پر شده باشد.

در نهایت، لینک بازگشت به مقاله اصلی را در توضیحات قرار دهید. به این ترتیب می توانید بک لینک رایگان به محتوای خود دریافت کنید.

این استراتژی را برای هر ویدیوی ایجاد شده تکرار کنید تا هر یک از صفحات ترافیک برتر شما یک ویدیوی مرتبط با آن در YouTube آپلود شود.

روز 30: کارهای برجسته را به پایان برسانید

تبریک می گویم! شما برای بهبود ترافیک سئو خود به روز 30 رسیدید.

این روز آخر زمانی است که روی هر کار برجسته ای که تمام نکرده اید کار خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر هنوز مقالات بیشتری در وب 2.0 برای نوشتن دارید، آن را انجام دهید. اگر ویدیوهای YouTube بیشتری برای آپلود دارید، روی آن کار کنید. اگر پست های مهمان بیشتری برای نوشتن و ارسال به صاحبان سایت دارید، روی آن ها تمرکز کنید.

اصولاً سعی کنید هر یک از موارد ناتمام را در 30 روز گذشته این طرح تکمیل کنید.

سپس می توانید پست وبلاگ من را در مورد چگونگی بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی در گوگل بخوانید تا بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید.

روز 30 و بعد از آن برای بهبود ترافیک سئو

اگر یک سایت بزرگتر با بیش از 30 مقاله در آن دارید، می توانید به روز اول برگردید و کل روند را برای دسته بعدی پست ها تکرار کنید.

این برنامه یک ماهه برای بهینه سازی موتورهای جستجو برای استفاده مکرر برای به حداکثر رساندن تأثیر سئو برای هر صفحه در سایت شما طراحی شده است.

بنابراین برای روز 30 و بعد از آن، روی بهینه سازی دسته بعدی مقالات، انتشار پست های مهمان بیشتر، به دست آوردن بک لینک های مشابه با رقبای خود، افزودن پست های بیشتر به سایت های وب 2.0 و تبدیل مقالات خود به ویدیو برای آپلود در یوتیوب کار کنید.

با گذشت زمان، روند بهینه سازی محتوای موجود خود را متوقف خواهید کرد و قادر خواهید بود صرفاً بر گسترش و توزیع محتوای خود تمرکز کنید.

خلاصه نحوه افزایش ترافیک سئو در 30 روز

امیدوارم از این راهنمای نحوه افزایش ترافیک سئو در 30 روز لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، مراحل عملی خاصی وجود دارد که می توانید برای بهبود ترافیک سئو در 30 روز انجام دهید. و اگر این برنامه یک ماهه را برای بهینه سازی موتورهای جستجو دنبال کنید، باید شاهد افزایش در رتبه بندی ترافیک و کلمات کلیدی خود باشید.

با داشتن محتوای بهینه شده بهتر، بک لینک های بیشتر و محتوای سندیکایی، مطمئناً ترافیک سایت خود را بهبود می بخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید