چگونه بک لینک ها می توانند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند؟

بسیاری از مردم از این تصور غلط خسته شده اند که میزان محتوایی که می نویسند تعداد لینک هایی را که دریافت خواهند کرد، تعیین می کند.

در نهایت، مردم شروع به پیوند مجدد به محتوای شما خواهند کرد، اما همه نمی‌خواهند آنقدر صبر کنند.

 

بک لینک چیست؟

بک لینک ها (همچنین به عنوان “لینک های ورودی = inbound links “، “incoming links”, ” یا “لینک های یک طرفه= one way links” شناخته می شوند) پیوندهایی از یک وب سایت به یک صفحه در وب سایت دیگر هستند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک ها را برای یک صفحه خاص در نظر می گیرند. صفحاتی که تعداد بک لینک بالایی دارند، معمولاً رتبه بالایی در موتورهای جستجوی ارگانیک دارند.

 

شاید قبلاً بدانید که بک لینک های با کیفیت بالا می توانند رتبه و عملکرد وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشند. احتمالاً می‌دانید که محتوای خوب زیادی در وب وجود دارد تا استراتژی‌های مختلف ایجاد لینک را به شما آموزش دهد. اما اگر مایل نباشید ماه‌ها یا حتی سال‌ها منتظر بمانید تا این استراتژی‌ها عمل کنند، چه؟ چگونه می توانید بک لینک های با کیفیت بالا را سریعتر دریافت کنید؟ ما چندین استراتژی ساخت لینک موثر سئو را به شما نشان خواهیم داد که باید به افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما کمک کند.

 

 

  1. روش  (HARO) یا Help A Reporter Out
  2. روی برندسازی تمرکز کنید
  3. محتوای خود را تبلیغ کنید
  4. روش لینک سازی شکسته یا The broken link-building method
  5. اینفوگرافیک ایجاد کنید
  6. تولید و انتشار ویدئوهای آموزشی
  7. یک ابزار منحصر به فرد و مفید بسازید که برای صنعت شما مفید است
  8. استفاده از پست های مهمان
  9. بررسی محصول

 

نکات گفته شده  به شما کمک می کند بک لینک های بیشتری بسازید یا جذب کنید. بک لینک های بیشتر ترافیک موتور جستجو و ترافیک ارجاع وب سایت شما را افزایش می دهد. ما دوست داریم در مورد استراتژی هایی که برای ایجاد بک لینک به طور طبیعی استفاده می کنید در بخش نظرات زیر بشنویم!

اگر به دنبال آژانسی برای خدمات سئو هستید، ما در تهران و دیگر شهرستان ها خدمات حرفه ای سئو را ارائه می دهیم.

خدمات سئو وب برتر 

دیدگاه‌ خود را بنویسید