پنج راه برای ارگانیک کردن فرآیند SEO برای کاربران و موتورهای جستجو

اکثر بازاریاب ها می دانند که باید فرآیند سئو و تولید محتوا را ارگانیک  و طبیعی تر کنند. اگر لینک سازی یا تولید محتوای شما غیرطبیعی یا “هرزنامه” به نظر می رسد، می توانید در نهایت تلاش خود را برای دستیابی به رتبه بندی مطلوب در موتورهای جستجو هفته ها یا حتی ماه ها به عقب برگردانید.

سایت هایی که حاوی محتوای “بیش از حد بهینه سازی شده” هستند نیز برای کاربران عجیب و غیر طبیعی به نظر می رسند، بنابراین به تبدیل شما آسیب می زند و نرخ پرش بالایی را به شما می دهد.

خوشبختانه، اگر استراتژی سئو درست را دنبال کنید، می توان از این دام ها جلوگیری کرد. در این مقاله، ما پنج دستورالعمل را ارائه خواهیم کرد که باعث می‌شود فرآیند سئو داخلی و خارجی شما برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان طبیعی‌تر به نظر برسد.

شماره 1: تنوع در طول و ساختار محتوای شما

اولین راه برای طبیعی تر جلوه دادن سئوی شما این است که طول و ساختار محتوای خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال، به جای اینکه هر ماه یک مقاله 500 کلمه ای ایجاد کنید و آن را در پنج پاراگراف با تراکم 1 تا 2 درصد از همان کلمات کلیدی مرتب کنید، کمی آن را با هم مخلوط کنید.

چند پست یا مینی مقاله ارائه دهید که هر کدام ۱۰۰ تا ۲۵۰ کلمه هستند و موضوعات متنوعی را با استفاده از کلمات کلیدی ثانویه خود ارائه دهید، در حالی که کلمه کلیدی اصلی خود را فقط یک یا دو بار در محتوا ذکر کنید.

با استفاده از نقاط گلوله و نقل قول های درج شده از منابع معتبر و اضافه کردن تصاویر به برخی از پست های خود، ارزش  محتوا را افزایش دهید. این به محتوای شما کمک می کند که هم برای موتور جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت شما طبیعی تر به نظر برسد.

 

شماره 2: پیوندهای خروجی در محتوای شما

در دنیای سئو در مورد لینک های ورودی صحبت های زیادی وجود دارد و نه در مورد ارائه لینک های خروجی در محتوای سایت شما.

با این حال، پیوند دادن به وب‌سایت‌های معتبر یا ارائه نقل قول‌ها یا منابع متخصص که به مقاله «ویکی‌پدیا» یا مقالاتی در «About.com» پیوند می‌دهند، می‌تواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد و تجربه کاربری بهتری ایجاد کند.

همچنین، سایت هایی که به آنها لینک می دهید بر شهرت شما نزد موتورهای جستجو تأثیر می گذارند، بنابراین اگر به سایت های معتبر پیوند دهید، ارزش خود را برای موتورهای جستجو و همچنین بازدیدکنندگان خود افزایش می دهید.

هنگام ایجاد پیوندهای خروجی، مطمئن شوید که فرآیندی برای نظارت بر پیوندهای خروجی در سایت خود دارید، مانند یک برنامه یا افزونه وردپرس مانند «بررسی لینک شکسته» یا نوع دیگری از ابزار آنلاین برای بررسی پیوندهای شکسته.

اگر راهی برای نظارت بر لینک های شکسته ندارید و بازدیدکنندگان لینک های شکسته را در سایت شما پیدا می کنند، می تواند به اعتبار شما لطمه بزند و بر رفتارهای کاربران تأثیر بگذارد که بر سئو تأثیر می گذارد.

شماره 3: برای ارسال پست در انجمن و اظهار نظر در وبلاگ کمی وقت بگذارید

پیوند پروفایل، ارسال دایرکتوری، و حتی ابزارهای لینک سازی خودکار این روزها محبوب شده اند زیرا ساخت لینک می تواند بسیار وقت گیر باشد.

با این حال، هنوز هم ایده خوبی است که کمی وقت بگذارید و برخی از وبلاگ ها یا پست های انجمن را بخوانید و نظرات حساب شده را بگذارید.

چنین پیوندهایی شانس بیشتری برای تایید دارند و احتمال حذف آنها کمتر است.

همچنین، اگر چیز ارزشمندی را به فرم یا بحث وبلاگ اضافه کنید، این پیوند می‌تواند در مدت زمان طولانی مقدار زیادی ترافیک واجد شرایط را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای بهترین نتایج، چند وبلاگ در هفته و دو یا سه تالار گفتمان در حوزه کاری خود پیدا کنید که دارای ترافیک زیاد و بحث های تازه در حال ارسال هستند. سپس، یک ساعت در هفته را برای جستجو در این سایت‌ها در نظر بگیرید تا در مورد آن‌ها نظر بدهید. این یک فرآیند کند است، اما پیوندها و ترافیک باقیمانده به مرور زمان اضافه می شوند.

شماره 4: یک تجربه کاربری چندرسانه ای ایجاد کنید

هرچه انواع رسانه های بیشتری در وب سایت خود در دسترس داشته باشید، سایت شما جذاب تر خواهد بود و کاربران شما بیشتر وقت خود را صرف آن می کنند و مشترک یا مشتری می شوند.

سایت‌هایی که چیزی جز متن و عکس ندارند، با محبوب‌تر شدن ویدیوها، پادکست‌ها و ویژگی‌های پویا تعاملی نادرتر می‌شوند.

به عنوان یک بخش کلیدی از استراتژی سئو داخلی شما و ایجاد یک تجربه بهتر برای بازدیدکنندگان، از جمله چند ویدیوی جذاب در سایت شما که کاربر می تواند به جای خواندن متن، آنها را برای مشاهده انتخاب کند.

فقط مطمئن شوید که از فلاش و ویدیویی که در صورت تمایل بیننده شما غیرممکن است خاموش شود، اجتناب کنید. هرچه بتوانید گزینه های بیشتری را به بازدیدکننده بدهید تا خودش انتخاب کند که چه نوع رسانه ای را ترجیح می دهد، ارزش بیشتری برای او اضافه می کنید. اگر هیچ ویدیویی مخصوص سایت خود ندارید، صدها ویدیو وجود دارد که می توانید در یوتیوب جستجو کنید که همگی حاوی یک کد جاسازی هستند که می توانید آن را کپی و در وب سایت خود جایگذاری کنید.

شماره 5: سرعت طبیعی لینک سازی

برای بهترین نتایج، روزانه 50 تا 100 پیوند ایجاد کنید و با ساختن آنها برای کلمات کلیدی اصلی و کلیدواژه های ثانویه، از انواع متن های لنگر استفاده کنید.*

استراتژی ها و اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی و بازاریابی وب سایت شما

استراتژی‌ها و دستورالعمل‌های بیشتری وجود دارد که برای کسب رتبه‌بندی مطلوب برای وب‌سایت شما مهم هستند. وقتی صحبت از سئو به میان می آید، هر چه بیشتر بدانید، برتری بیشتری در رقابت خود خواهید داشت. برای یک برنامه خاص و گام به گام برای افزایش مهارت های SEO خود، به سادگی ثبت نام کنید تا دوره کوتاه هفت روزه رایگان خود را در زیر دریافت کنید.

همه می دانند که داشتن بک لینک های با کیفیت بالا برای سئوی شما مفید است. کاری که می‌خواهید از انجام آن اجتناب کنید این است که به نظر می‌رسد می‌خواهید با ساخت هزاران بک لینک در عرض چند روز، موتورهای جستجو را فریب دهید تا SERPS خود را تقویت کنند.

برای بهترین نتیجه، پیوندهای خود را به تدریج در مدت زمان طولانی ایجاد کنید و اجازه دهید اکثر آنها به طور طبیعی ایندکس شوند. تلاش برای استفاده از میانبرها در سئو واقعاً می تواند سرعت شما را کاهش دهد، زمانی که آهسته است سریع است

دیدگاه‌ خود را بنویسید