نکات CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) برای صاحبان مشاغل

نکات CRO برای صاحبان مشاغل، CRO بهینه سازی نرخ تبدیل می باشد که باعث افزایش درآمد و کارآئی سئو یا تبلیغات گوگل می شود.

به دست آوردن ترافیک زیادی به وب سایت شما چیز خوبی است، اما اگر به چیزی مفید مانند فروش تبدیل نشود، احتمالاً ارزشش را ندارد. برای یادگیری نکات برتر CRO برای صاحبان مشاغل به خواندن ادامه دهید!

اعتراض مشتری خود را مشخص کنید

وقتی صحبت از تبدیل سایت به میان می آید، به راحتی می توان در جزئیات گرفتار شد. گاهی اوقات ارزش بازگشت به اصول اولیه را دارد. شما می خواهید بازدیدکنندگان سایت یک اقدام خاص را انجام دهند. وظیفه وب سایت شما تشویق هر چه بیشتر کاربران به انجام آن عمل است.

این بازدیدکنندگان که قدم بر نمی دارند به دلیلی این کار را انجام می دهند. در نتیجه، مهم است که آن عوامل را در نظر بگیرید. به جای بازدیدکنندگان وب سایت خود قدم بگذارید. ایراداتی را که بازدیدکنندگان ممکن است برای متقاعد شدن به سرنخ ها یا مشتریان داشته باشند در نظر بگیرید. هنگامی که مخالفت ها را شناسایی و درک کردید، ممکن است شروع به غلبه بر آنها کنید.

داشتن یک صفحه پرسش‌های متداول یا مرکز پشتیبانی یک روش عالی برای پاسخگویی به نگرانی‌های بازدیدکنندگان وب‌سایت شما است. این اساساً مکانی است که در آن می‌توانید هر سؤالی را که مشتریان احتمالی ممکن است داشته باشند لیست کرده و به آنها پاسخ دهید. با این حال، فقط به چنین موادی تکیه نکنید. اطمینان حاصل کنید که نگرانی های مشتری را در سراسر وب سایت خود برطرف کرده اید.

بهینه سازی CTA ها

دعوت به اقدام (CTA) وب سایت شما برای نرخ تبدیل بسیار مهم است. آنها اجزای سایت شما هستند که از بازدیدکنندگان می خواهند اقداماتی را که می خواهید انجام دهند. بنابراین، امتحان انواع مختلف CTA برای تعیین آنهایی که برای مخاطبان شما بهترین کار را دارند بسیار مهم است. این گونه است که شما انتخاب های ایده آل برای مخاطبان مورد نظر خود را کشف خواهید کرد.

CTA ها به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند:

تشکیل می دهد
دکمه ها
CTAهای مبتنی بر متن

جداول قیمت گذاری

 

هر CTA دارای مزایا و معایبی است. جایگزین های مبتنی بر متن این مشکل را با بنر کوری حل می کنند. این تمایل کاربران آنلاین به نادیده گرفتن اطلاعات تبلیغاتی در یک صفحه است. برعکس، دکمه‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند و برای برخی از بازدیدکنندگان جذاب‌تر هستند.

همچنین باید سبک و مکان CTA های خود را در نظر بگیرید. طرح رنگی دکمه ها، طول فرم ها و عبارت استفاده شده ممکن است بر عملکرد CTA تأثیر بگذارد. کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای سایت شما بهترین کار را دارد.

راه های بیشتری برای ایجاد اعتماد بیابید

در تمام تنظیمات خرده فروشی، اعتماد مهم است. مشتریان خدماتی را از شرکتی که به آن اعتماد ندارند خریداری یا مشترک نخواهند شد. متقاعد کردن کاربران به اینکه قابل اعتماد هستید باعث افزایش تبدیل در وب سایت شما می شود.

با تمرکز بر ارزش پیشنهادی خود و حل موانع، از قبل شروعی قوی در ایجاد اعتماد کرده اید. اگر این موارد را انجام دهید، به بازدیدکنندگان وب سایت نشان می دهد که آنها را تصدیق می کنید، که باعث افزایش اعتماد آنها به شما می شود. جنبه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش اعتماد به صفحات وب اضافه کنید.

افزایش بارگذاری صفحه

وقتی صحبت از تبدیل وب سایت می شود، کندی کشنده است. کاربران اینترنت وب سایت های زیادی برای انتخاب دارند. آنها واقعاً دلیلی برای ترک صفحات شما و بازدید از دیگران ندارند.
بنابراین سرعت بارگذاری صفحه حتی نباید به میزان قابل توجهی کندتر باشد تا تأثیر زیادی بر تبدیل داشته باشد. تغییر یک ثانیه ای در زمان مورد نیاز برای بارگذاری صفحه می تواند تبدیل ها را تا 7 درصد کاهش دهد.

در نظر گرفتن این نوع تاثیر نرخ تبدیل ممکن است برای نتیجه یک فرد مضر باشد. انتظار می رود که در طول یک سال، برای شرکتی به اندازه آمازون، 1.6 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

برای بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه، ابتدا باید عملکرد موجود را ارزیابی کنید. ابزارهای مختلفی مانند PageSpeed ​​Insights برای تأیید این موضوع وجود دارد. هنگامی که مشخص کردید در کجا ایستاده اید، به این نکات مفید برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود نگاهی بیندازید.

ارائه محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا برای افزایش تبدیل نیز مهم است. ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت بالا می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. تلاش کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر ورودی وبلاگ یا هر محتوای دیگری که ارائه می دهید از کیفیت بالایی برخوردار است.

هنگامی که بازاریابی محتوا در حال استفاده است، نرخ تبدیل افزایش می یابد. ارائه اطلاعات ارزشمند و آموزنده بازدیدکنندگان را نسبت به دانش و صداقت شما متقاعد می کند. علاوه بر این، مطالب یا ویدیوهای وبلاگ با کیفیت بالا گوگل را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید از محتوای خود استفاده کنید و همچنین چیزهای جدیدی را به عنوان جنبه ای از فعالیت های CRO خود ایجاد کنید. آمار سایت خود را برای پست های وبلاگی که ترافیک زیادی دریافت می کنند، اما تبدیل کمی دارند، بررسی کنید. سپس می توانید آن پست ها را بررسی کنید تا ببینید چرا تبدیل نمی شوند. در نظر بگیرید که آیا آنها ارزش پیشنهادی شما را بیان می کنند یا خیر. در نظر بگیرید که آیا هر CTA برجسته در سبک و مکان مناسب است. تغییرات ساده در این وبلاگ های محبوب می تواند منجر به افزایش زیادی در تبدیل شود

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید