7 اشتباه سئو که در سال 2022 باید از آنها اجتناب کرد

سئو در حال سخت شدن است. رقابت بیشتر است و گوگل هوشمندتر از همیشه است. بنابراین برای اینکه از رقبای خود برتری داشته باشید، باید کارها را به درستی انجام دهید.

در زیر، ما برخی از عادات سمی را شناسایی کرده‌ایم که ممکن است تلاش‌های سئوی شما را متوقف کند. آنها را از روح خود دور کنید و شانس خود را برای برنده شدن در رتبه های برتر برای کلمات کلیدی که برای تجارت شما مهم هستند افزایش دهید.

1. بهینه سازی برای سئو قبل از تجربه کاربر

این همچنین به عنوان محتوای نامفهوم نازک یا به قول من “محتوای بی هدف” شناخته می شود.

شما یک پست وبلاگی ایجاد می کنید که تعداد کلمات مورد نظر است، مثلاً 1000، آن چیزی که شما در نظر می گیرید چگالی کلمه کلیدی عالی دارد و عنوان و تصاویر شما همگی برای کلمه کلیدی شما بهینه شده اند. این همه عالی به نظر می رسد درست است؟ به جز محتوای واقعی کسل کننده است، مزخرفات عمومی دوباره هش شده است. این یک لکه عمومی پر از کلمات کلیدی است. هیچ کس واقعاً نمی خواهد آن را بخواند.

این تاکتیک ممکن است در حال حاضر کارساز باشد، اما گوگل در تشخیص محتوای نازک بهتر و بهتر می شود. ناگفته نماند که در حال اطلاع رسانی هستید، و سایتی محتوای نامرغوب شما را می پذیرد، احتمالاً پیوندی از آنها چندان ارزشمند نیست. معیارهایی که باید به خاطر داشته باشید که Google در حال ردیابی است عبارتند از: نظرات، نرخ پرش، ترافیک، تعامل، طول و محتوای بالای صفحه.

تا زمانی که محتوای شما ابتدا برای کاربر ایجاد شود، دیگر نگران آینده نخواهید بود و سایت‌های با کیفیت بالاتر آن را در هنگام اطلاع رسانی می‌پذیرند.

نکته حرفه ای: اگر ایده های محتوایی می خواهید که برای کاربران عملکرد خوبی داشته باشد، می توانید از ابزاری مانند Buzz Sumo استفاده کنید. URL رقبا را وارد کنید تا بهترین محتوای محتوا را در کل دامنه منتشر کنید. این کار را با معیارهای اجتماعی انجام می دهد، بنابراین اگرچه ترافیک واقعی را به شما ارائه نمی دهد، معیارهای اجتماعی شاخص خوبی هستند.

2. پیوندها، پیوندها پیوندهای بیشتر!

بله، پیوندها هنوز مهم هستند، نه SEO مرده نیست. اما بسیاری از سئوکاران به اشتباه فکر می کنند که لینک های بیشتر همیشه بهتر است.

این مورد نیست.

در مقایسه 5 سایت برتر رتبه بندی بیش از صدها SERP، روندی که من متوجه شدم این است که رتبه اول تقریباً هرگز بیشترین بک لینک را ندارد. این فقط دارای بالاترین بک لینک های با کیفیت و تقریباً همیشه است، و منظورم تقریباً بیش از 90٪ مواقع سایت شماره یک بالاترین گسترش دامنه را دارد. نگران پیوندهای بیشتر نباشید، نگران پیوندهای خوب باشید.

نکته حرفه ای: از پلتفرمی مانند ابزارهای تحلیل رقابتی Bright Edges استفاده کنید. این همه معیارهای شما مانند گسترش دامنه، میانگین اعتبار دامنه پیوند خارجی، رتبه بندی، کل پیوندها و موارد دیگر را قرار می دهد و آن را با ده مورد برتر در هر کلمه کلیدی SERP مقایسه می کند. این به شما ایده خوبی از تعداد و کیفیت پیوندهایی می دهد که هر SERP فردی برای یک رتبه بندی رقابتی به آن نیاز دارد.

3. بی نظمی

تحقیق کلمات کلیدی، تحقیقات رقابتی، اطلاعات تماس وبلاگ نویسان/وب مسترها برای اطلاع رسانی. لیست طولانی از اطلاعاتی است که شما جمع آوری می کنید و باید روزانه آنها را پیگیری کنید. هر سئو ممکن است یک سیستم متفاوت برای نگه داشتن تمام اردک های خود در یک ردیف داشته باشد، اما داشتن یک سیستم بخش مهمی است.

شاید از Google Drive برای سازماندهی صفحات گسترده خود که حاوی همه این اطلاعات هستند استفاده کنید. یا شاید همه چیز را در سیستم مدیریت کار مورد علاقه خود مانند Podio یا Glip قرار دهید. هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که به شما کمک می کند همه چیز را صاف نگه دارید. اجازه دادن به وظایف از طریق شکاف برای شما یا مشتری سرگرم کننده نیست.

نکته حرفه ای: اگر سیستم انتخابی شما Google Drive یا اکسل است، می توانید صفحات گسترده خود را با یک سیستم تجسم داده ادغام کنید و به سرعت نمودارهای ساده و زیبا را ایجاد کنید که از چیزی مانند داشبورد اکسل Data Hero قابل مشاهده است. این نمودارها می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس بینش هایی که ممکن است در غیر این صورت متوجه آن نشده باشید، تصمیم بگیرید.

4. صفحات بیشتر!

زمانی وجود داشت که صفحات بیشتری با رتبه بندی همبستگی داشتند. بسیاری از شیوه‌های سئو «قدیمی» مانند پر کردن کلمات کلیدی همه از بین رفته‌اند و عموماً اکثر مردم می‌دانند که دیگر کار نمی‌کنند، اما به دلایلی بسیاری از مردم هنوز فکر می‌کنند که صفحات بیشتر به‌طور خودکار به معنای رتبه‌بندی بهتر است.

ندارد.

محتوای بهتر به طور کلی به عنوان همبستگی با رتبه بندی، نه تعداد صفحات.

نکته حرفه‌ای: اگر می‌خواهید خودتان ببینید، می‌توانید ده سایت برتر رتبه‌بندی را در SERP مورد نظر خود یادداشت کنید و سپس با جستجوی: site:example.com، هر یک از آنها را در Google power جستجو کنید. درست در زیر نوار جستجو، گوگل تعداد صفحات فهرست شده از آن دامنه را فهرست می کند. سایت خود را با سایت های دارای رتبه برتر مقایسه کنید.

5. درک نکردن توضیحات متا

توضیحات متا نقش مستقیمی در رتبه بندی الگوریتم قادر متعال گوگل داشتند. اولین کار، آنها دیگر ندارند. پس دیگر فکر نکنید که آنها فکر می کنند.

با این حال، توضیحات متا هنوز برای سئو بسیار مهم هستند زیرا مستقیماً بر نرخ کلیک تأثیر می‌گذارند. و نرخ کلیک در رتبه بندی نقش دارد. بنابراین توضیحات متا در یک راه دور هنوز هم بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

مطمئن شوید که آنها قانع کننده و شاداب هستند، به طوری که اگر شروع به رتبه بندی در صفحه اول یک SERP کردید، مردم واقعاً روی سایت شما کلیک می کنند. این به گوگل نشان می دهد که صفحه فرود شما با هدف کاربران مرتبط است. همراه با ریل خوب

صفحه فرود vant که از نرخ پرش بالا جلوگیری می کند، متاهای شما همچنان نقش خود را در رتبه بندی بازی می کنند.

نکته حرفه ای: اگر برای نوشتن سرفصل های قاتل، توضیحات متا و همه عناوین جذاب کمک می خواهید، Inboundworks این منبع رایگان را دارد.

6. وسواس روزانه بر رتبه بندی

نگاه کنید، رتبه بندی در نوسان است. آنها در واقع همیشه در نوسان هستند. گاهی اوقات ممکن است سقوط کنید یا به طور موقت صعود کنید. گوگل به‌عنوان بخشی از الگوریتم جمع‌آوری داده‌هایی که برای تصمیم‌گیری نیاز دارد، دائماً سایت‌ها را آزمایش می‌کند. به جای رتبه‌بندی امروز در مقایسه با دیروز، بیشتر بر میانگین رتبه‌بندی خود در یک دوره زمانی معین تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد تلاش های خود فرضیات نادرست داشته باشید یا هر کاری عجولانه مانند رد کردن یک پیوند کاملاً خوب انجام دهید.

نکته حرفه ای: ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل Moz می توانند داده هایی را برای انجام این کار ارائه دهند. صدها کلمه کلیدی را در طول زمان دنبال کنید و روندها را تماشا کنید.

نتیجه
2015 است! این 5 عادت سمی سئو را برای همیشه از زندگی خود دور نگه دارید. اگر این کار را انجام دهید، شانس موفقیت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید