چرا به متخصص سئو و خدمات سئو نیاز داریم .

توصیه ما این است که برای سئو موفق حتما با  متخصص سئو همکاری کنید، از متخصصان با تجربه و آگاه با دانش بالا استفاده کنید . این نیاز شما برای پیشرفت در سئو است ، اما ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و خودتان بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید. با این حال، اگر در یک صنعت رقابتی هستید، رسیدن به موفقیت به تنهایی بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی می خواهد برای سوالاتی مانند “وکلا نزدیک من” یا “وکیل قراردادی” رتبه بالایی کسب کند. با این حال، ممکن است بسیاری از شرکت‌های حقوقی نیز برای دیده شدن با هم رقابت کنند و پیشی گرفتن از رقبا بدون دانش و تجربه تخصصی بسیار دشوار است.

نکته دیگر، زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک برنامه سئو موفق نیاز به ترکیبی از مهارت های متنوع دارد که عبارتند از:

HTML
جاوا اسکریپت
CSS
توسعه محتوا
طراحی خلاقانه
استراتژی وب
فیلمبرداری
UX/UI
روابط عمومی

مجموعه مهارت سئو

همچنین جستجو و حفظ ارتباطات رسانه ای و مشارکت با رسانه های معتبر دشوار است. اینها زمانی مهم می شوند که نیاز به کسب اقتدار و اعتماد به خود داشته باشید. به سادگی منطقی نیست که یک کسب و کار خود را در خارج از تجارت اصلی خود گسترش دهد.

سئو کلاه سیاه چیست و چگونه رخ می دهد .

می دانید که سئو تاکتیک های مختلفی دارد :

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه خاکستری
  • سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید روشی هوشمندانه می باشد که مطابق اصول سئو و با توجه به الگوریتم های جدید و پیچیده گوگل انجام می شود – این نوع سئو جواب می دهد .

سئو کلاه سیاه روشی های منسوخ شده یا روش هایی است که با قصد دور زدن گوگل انجام می شود . گوگل با بسیاری از این روش ها آشناست و با دارنده گان سایت هایی که از این تاکتیک برای سئو خود استفاده می کنند برخورد می کند ، حتی گاهی آنها را جریمه می کند( پنالتی گوگل )

چرا روش های کلاه سیاه وجود دارند.

گاهی روش های کلاه سیاه آگاهانه انجام می شود ، بعضی از شرکت ها تبلیغاتی دارند که سئو یک روزه یا یک ماه دارند ، آنها ناگزیر هستند از روش های کلاه سیاه سئو استفاده کنند ، اما آنچه بدیهی است بعد از مدتی پیشرفت رتبه گوگل متوقف و به ناگاه وب سایت از جستجوی گوگل حذف می شود .

اما در اکثر مواقع روش های کلاه سیاه به صورت نادانسته رخ می دهد ، دانش و تجربه کم باعث آن می شود . اطلاعاتی هست که باید در مورد سئو دانست وقتی دانش و تجربه کافی در سئو نباشد ، فرد نادانسته از روش هایی استفاده می کند که از تاکتیک های Black hat سئو است . این موراد بیشتر در کسانی که خود مبادرت به سئو سایت خود می کنند یا افراد کم تجربه رخ می دهد .

پس لطفا خود مباردت به سئو سایت خود نکنید و از افراد کم تجربه استفاده نکنید ، جواب معکوس خواهید گرفت . گاهی روش های به کار رفته را نمی توان اصلاح کرد و باید سایت را بست و از ابتدا سایت جدیدی را طراحی و سئو کرد .

 

خدمات سئو حرفه ای

مطابق امار 90 درصد وب سایت هیچ ترافیکی و یا بازدیدی ندارند، این آمار می تواند در طی یکسال باشد. این سایت ها را سایت های متروکه می نامند. بسیاری از آنها به ظاهر سایت خود را سئو کرده اند و هنوز منتظر هستند تا پیشرفت کنند .

تجربه به ما نشان داده است که باید توجه ویژه ای به رقابت در سئو کنیم، خدمات سئو موردی یا پکیج های سئو دیگر جوابگوی رقابت سئو نیستند. برای موفقیت در سئو باید تلاشی یکپارچه داشت ، دانش و تجربه کافی در زمینه سئو داشت و متخصص سئوی که به کار می گیرید نمونه های موفقی در رزومه خود داشته باشد.

ما شرح خدمات سئو خود را به صورت کامل شرح داده ایم و مطابق آن می توانیم تضمین کنیم که موفقیت صد در صد . صفحه خدمات سئو ما را مطالعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید