توسعه محتوای چابک یا Agile Content Development

توسعه محتوای چابک یا Agile Content Development چیست ؟

توسعه محتوای چابک یا Agile Content Development روشی است که از فناوری برای توسعه و بهینه سازی مستمر محتوای رقابتی پشتیبانی می کند.
این روش با تحلیل و بررسی مدام خواسته ها،اهداف، نیازمندیها و علایق کاربران کاربران ، به نوشتن  محتوای بهینه سازی شده در SEO منجر می شود و عملکرد محتوا را به طور مداوم اندازه گیری می کند.

توسعه محتوای چابک یا Agile Content Development
آنالیز و بررسی عملکرد تولید محتوا نقش مهمی در سئو سایت دارد

متن توسعه محتوای چابک با کمک یادگیری عمیق در مکالمه با کاربر ایجاد می شود ، بنابراین می توان گفت: محتوا به طور انعطاف پذیری با رفتار جستجوی فعلی در اینترنت تنظیم می شود. این امر به نویسندگان و تولید کننده گان محتوا ( بازاریاب های سئو و محتوای سایت )  این امکان را می دهد تا انعطاف پذیر و مفیدتر کار کنند.

آنها محتوای با کیفیت بالا تولید می کنند که به طور خاص تر نیازهای مشتری را تأمین می کند. این بدان معناست که محتوا به مراتب بیشتر از محتوای رقبا ( ایجاد شده در خارج از روش چابک )، رتبه بندی بهتری ایجاد می کند. بله نتیجه تطابق موضوع با درخواست های مخاطبان و محتوا جواب گو مخاطبان خواهد بود .

مشتری در اینجا مرکز تجزیه و تحلیل است: کاربران در زمان های مختلف درخواست ها و اهداف مختلفی دارند. محتوا باید به صورت جداگانه با این مورد تنظیم شود و کاربر پسند باشد. برای این نرم افزار به طور مداوم کتابخانه های عظیمی از متن ، تصویر و محتوای ویدئویی را در مرحله کشف و بهینه سازی جستجو و تجزیه و تحلیل می کند. با جمع آوری داده های زمان واقعی – درمورد انتظارات کاربر ، رفتار جستجوی فعلی و فضای رقابتی – راهنمای توصیه های بی درنگ برای کشف موضوع و ایجاد محتوا را به نویسنده متن ارائه می دهد. در واقع ، دانش داده با دانش واقعی جایگزین حدس قبلی در مورد آنچه کاربر می خواهد ، می شود.

پس در جستجوهای گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت و هم با توجه به جذب و بالا بردن نرخ تبدیل ، نرخ ماندگاری و کاهش نرخ پرش از سایت باعث سئو بهتر سایت خواهد شد، این افزایش می تواند به صورت موثری در افزایش فروش نیز تاثیر بگذارد.

“چابک” مخفف واکنش بسیار انعطاف پذیر در برابر تغییرات است.

(“Agile” stands for the highly flexible reaction to changes ).

جنبه اصلی این مقیاس پذیری و اندازه گیری است: در مرحله ارزیابی ، یک نظارت مستمر بر تعاملات در زمان واقعی توسط نرم افزار وجود دارد. با کمک ردیابی داده ها نحوه عملکرد آنلاین محتوا را تعیین و ارزیابی می کند.

روشهای چابک Agile methods and procedure models

توسعه محتوای چابک از فلسفه اساسی توسعه چابک ، به اصطلاح “جنبش چابک” پیروی می کند ، که در حال تبدیل شدن به یک موضوع در بیشتر شرکت ها ، تیم ها و پروژه ها است. این اصل از جستجوی گزینه های جایگزین برای مدل های سنتی پی در پی ایجاد شده است. هدف این بود که بتوانیم انعطاف پذیری بیشتری نسبت به تحولات و مشکلات پیش بینی نشده نشان دهیم. در نتیجه ، روشها و فرآیندهای چابک مختلفی مانند مدیریت پروژه توسعه یافت که در آنها چابکی به طور فزاینده ای دنباله را شعله ور می کرد. با این حال ، در توسعه نرم افزار است که روش های چابک خود را با موفقیت تثبیت می کنند: شرکت ها به طور فزاینده ای فرایندهای کلاسیک توسعه نرم افزار ، مانند “روش آبشار” را با روش های چابک جایگزین می کنند و با ریتم های کاری تکراری و بازخورد تجربی کار می کنند.

 

 

5 مرحله برای اجرای فرآیند توسعه محتوای چابک

یک فرآیند تولید محتوای بالغ باعث کاهش ریزش ، بهبود ثبات و کیفیت می شود.

با متداول شدن فرآیندهای توسعه چابک ، نویسندگان فنی نیاز به اصلاح فرآیندهای تولید محتوای خود برای پاسخگویی به نیازهای جدید معرفی شده توسط توسعه چابک دارند.

فرآیند تولید محتوا: از کجا شروع کنیم؟

رشته مورد نیاز برای اطمینان از تکمیل اسناد فنی در هر تکرار منجر به مزایای اضافی دیگری شده است ، به عنوان مثال محتوای سازگارتر ، محتوای مدولار و زمان تحویل کوتاه تر.

با توجه به اینکه 50٪ از بازاریابان محتوا می گویند بزرگترین مشکل آنها ایجاد محتوای مداوم است ، تیم های بازاریابی باید از تولید محتوایی که قبلاً در سازمان آنها اتفاق می افتد استفاده کنند.

در اینجا 5 راهی وجود دارد که تیم های بازاریابی می توانند با تیم های تولید مقاله فنی در ارتباط باشند تا از محتوای سازگار و با کیفیت اطمینان حاصل کنند.

 

1) تعریف “انجام شده” را مجدداً تعریف کنید تا شامل الزامات بازاریابی شود

برای اینکه داستانی “انجام شده” در نظر گرفته شود ، باید از معیارهای از پیش تعیین شده برخوردار باشد. در فرآیندهای تولید محتوای فنی بالغ ، مستندات بخشی از تعریف “انجام شده” است.

تیم بازاریابی باید اطمینان حاصل کند که ورودی فرآیندهای آنها نیز در تعریف “انجام شده” گنجانده شده است.

2) یک استراتژی محتوای جامع تدوین کنید که تا سطح داستان گسترش یابد

بنابراین چگونه می دانید چه ورودی هایی باید در تعریف “انجام شده” گنجانده شود؟ یک استراتژی جامع محتوای چابک که تا اطلاعات فنی محصول گسترش می یابد ، ورودی های مورد نیاز در این مرحله را تعریف می کند.

به عنوان مثال ، این ممکن است شامل گرفتن مزایا یا استفاده از مواردی باشد که منجر به ایجاد ویژگی می شود.

3) با تیم نویسنده فنی همکاری کنید

برای بهبود سرعت تولید محتوا ، نویسندگان فنی که در یک فرایند توسعه محتوای چابک کار می کنند ، به تکنیک های نویسندگی مشترک اعتماد می کنند. با استفاده از راهنماهای  دقیق و مدل های محتوا ، تیم نویسندگان می توانند به سرعت محتوای با کیفیت بالا تولید کنند.

تیم بازاریابی باید در تعیین راهنماهای سبک ، مدلها و الگوهای محتوا ، برای اطمینان از سازگاری در تمام ارتباطات مشتری و همچنین برای از بین بردن نیاز به استفاده مجدد از مطالب بعداً مشارکت داشته باشد.

علاوه بر این ، تیم بازاریابی می تواند محتوای مربوطه را ایجاد و بررسی کند.

4) ارتباطات داخلی را برای تساوی بارهای کاری ساده کنید

فرآیندهای چابک معمولاً به دموها متکی هستند تا تغییرات را در محصول ایجاد کنند. اما این روش برای برقراری ارتباط با کل سازمان عملی نیست. با اطمینان از مستند بودن ویژگی ها هنگام ایجاد ، می توان اطلاعات را برای کسانی که نمی توانند در نسخه آزمایشی شرکت کنند در دسترس قرار دهد.

تیم بازاریابی زودتر در مورد ویژگی های جدید اطلاعات کسب می کند و به آنها فرصت بیشتری برای توسعه فعالیت ها می دهد و پرسنل جدید به هر دو بخش مهندسی و بازاریابی می توانند با سرعت بیشتری سرعت بگیرند.

5) اصرار بر اولین استراتژی آنلاین برای اطلاعات محصول

مهمترین کانالهای توزیع محتوا بصورت آنلاین است. با درگیر شدن در فرآیندهای تولید فنی ، تیم بازاریابی می تواند بر تولید محتوا تأثیر بگذارد تا اطمینان حاصل کند که محتوا در قالبی که می توانند استفاده کنند تولید شده است.

با قالب بندی نکردن مجدد مطالب متناسب با ابزارهای بازاریابی ، می توانید در وقت صرفه جویی کنید. و می توان مطالب را به گونه ای تولید کرد که برای استفاده در مبارزات بازاریابی مناسب باشد.

بسته بندی و توسعه محتوای چابک

نویسندگان فنی فرایندهای تولید محتوای خود را اصلاح کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که همگام با توسعه محتوای چابک هستند. با درگیر شدن در این فرآیند تولید محتوای موجود ، تیم های بازاریابی محتوا می توانند از داشتن محتوای سازگار ، با کیفیت بالا و قابل پیش بینی متناسب با نیازهای آنها اطمینان حاصل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید