مدیریت ریسک در سئو

مدیریت ریسک سئو: 5  نکته برای زنده ماندن از تغییرات الگوریتم گوگل

اکثر متخصصان سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) آرزوی رسیدن به شماره را دارند. 1 در رتبه بندی گوگل، اما گوگل معمولاً طراحی و الگوریتم های خود را برای بهبود ظاهر جستجو تغییر می دهد و ثابت نگه داشتن ترن هوایی و حفظ رتبه را دشوار می کند.

در مورد سئو، خطراتی مانند سقوط در لیست و ناپدید شدن از صفحه نتایج موتور جستجوی برتر (SERP) همیشه وجود دارد. در هر صنعت و کسب و کاری، رتبه بندی در 10 رتبه برتر برای به دست آوردن کلیک ها و دیده شدن بیشتر برای سازمان آنها حیاتی است.

با این حال، اکثر آنها در مورد اینکه در مورد کاهش ریسک سئو چه کاری باید انجام دهند، آگاهی ندارند. آنها می‌توانند از نرم‌افزار مدیریت ریسک یا چیزی شبیه به آن استفاده کنند، اگر ریسک تجاری است، اما اگر می‌خواهید در رتبه اول قرار بگیرید، بهتر است به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های گوگل را دنبال کنید. بنابراین، برای کمک به شروع، در اینجا نکاتی از متخصصان آورده شده است.

رتبه بندی فعلی گوگل خود را تجزیه و تحلیل کنید

هنگام بهبود رتبه خود، دانستن وضعیت فعلی وب سایت و جایگاه آن در لیست بسیار مهم است. این همچنین برای وب سایت های جدید قابل اجرا است.

رتبه کلمات کلیدی وب سایت

هر صنعتی مجموعه ای از کلمات کلیدی دارد که برای کمک به رتبه بندی سایت ها روی آنها تمرکز می کنند. برای درک بهتر نحوه نظارت بر رقبای خود، رتبه بندی و شدت کلمه کلیدی خاص صنعت را بررسی کنید. رتبه بندی کلمات کلیدی به شما چیزی بیش از اطلاعات مربوط به عملکرد دامنه شما می دهد. علاوه بر اینکه می‌دانید رقبای شما چقدر برای عبارات هدف شما رتبه‌بندی می‌کنند، همچنین خواهید دید که چقدر برای این عبارات رتبه‌بندی می‌کنید. علاوه بر این، داده ها همچنین می توانند نشان دهند که آنها برای سرقت ترافیک چه کاری انجام می دهند.

سرعت وب سایت

سرعت سایت یک عامل اساسی در رتبه بندی گوگل و تجربه کاربری است. یک وب سایت کند شانس کمی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو دارد. علاوه بر این، تبدیل و فروش به مشتریان جدید دشوارتر خواهد بود. وقتی یک وب سایت یا صفحه به کندی لوپ می شود، مهم نیست که سئوی درون صفحه، توضیحات متا یا برچسب عنوان شما چیست. رتبه بندی آن سخت خواهد بود. برای اینکه بفهمید چگونه رتبه گوگل خود را بهبود ببخشید، باید تست سرعت سایت خود را انجام دهید.

با استفاده از PageSpeed ​​Insights گوگل، می توانید درک عمیقی از سایت خود، برخی از مشکلاتی که ممکن است داشته باشید و راه حل های ممکن برای بهبود سرعت بارگذاری به دست آورید.

برای برنامه ریزی استراتژی بهتر و بهبود رتبه بندی و سئو، سلامت، سرعت و رتبه و شدت کلمات کلیدی وب سایت خود را ارزیابی کنید.

گزینه های خود را از قبل در نظر بگیرید

اثبات آینده، آیا تا به حال در مورد آن شنیده اید؟

تصحیح آینده یعنی برنامه ریزی از قبل و کار برای آینده با پیش بینی فرصت های بالقوه برای تغییرات. از نظر سئو، این به معنای پیش‌بینی تغییراتی است که ممکن است بر موفقیت وب‌سایت شما در آینده تأثیر بگذارد – مواردی مانند تغییرات رتبه‌بندی و غیره. در حالت ایده‌آل، شما باید روش‌های مطمئن آینده را برای افزایش رتبه خود یا کاهش افت آن در نظر بگیرید.

در مقابل، پیش‌بینی اقدامات گوگل برای بهبود موتور جستجو و به‌روزرسانی‌های جدید عملاً غیرممکن است. هر روز، گوگل با تغییرات و بهبودهای اخیر روبرو می شود. با این حال، این به روز رسانی ها معمولا بدون اطلاع رسانی مناسب انجام می شوند. به همین دلیل است که برنامه ریزی قبل از به روز رسانی گوگل غیرقابل تحمل است.

با وجود این، نمی‌توانید به‌روزرسانی‌های Google را پیش‌بینی کنید. هیچ راهی برای پیش بینی واقعاً کاری که یک موتور جستجو در آینده انجام خواهد داد وجود ندارد، اما می توانید راهنماها را بخوانید و برای درک بهتر در خبرنامه مشترک شوید.

ترافیک وب سایت خود را نظارت کنید

درک اینکه چگونه به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google بر تعداد ترافیک شما تأثیر می‌گذارد، مهم است. سعی کنید اغلب ترافیک وب سایت خود را کنترل کنید تا بیشترین بینش را از فراز و نشیب ها به دست آورید.

تاریخچه اخیر خود را با استفاده از Google Analytics یا نرم افزار ردیابی رتبه تجزیه و تحلیل کنید تا هرگونه افزایش یا افت شدید در ترافیک را شناسایی کنید. سپس، تاریخ های رخ دادن آن تغییرات را شناسایی کنید و آنها را با آخرین تغییرات الگوریتم مقایسه کنید.

هنگامی که تعیین کردید کدام به روز رسانی بیشترین تأثیر را داشته است، آماده خواهید بود تا مشکلاتی را که در سایت جریمه شده اید را اصلاح کنید. پس از شناسایی به‌روزرسانی‌هایی که بر تعداد جستجوی شما تأثیر گذاشته است، برای تعیین نحوه اصلاح آنها به ادامه مطلب بروید. در مرحله بعد، دریابید که چگونه تغییرات در الگوریتم گوگل بر وب سایت شما تأثیر مثبت و منفی می گذارد. در برنامه ریزی برای استراتژی های آینده و اجتناب از خطرات احتمالی، نگاه به جنبه منفی هر به روز رسانی مزیتی را به همراه خواهد داشت.

روی تجربه موبایل تمرکز کنید

تقریباً همه کاربران اینترنت از تلفن همراه برای مرور و هر چیز دیگری استفاده می‌کنند، بنابراین گوگل تلاش زیادی کرده است تا اطمینان حاصل کند که سایت‌ها تجربه‌های عالی تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. در نتیجه، رتبه‌بندی اولین موبایل اکنون اعمال می‌شود، به این معنی که وقتی نوبت به فهرست‌سازی می‌رسد، می‌بینید که سایت تلفن همراه شما بیشتر از سایت دسکتاپ شما خزیده می‌شود.

اخبار اخیر گوگل نشان می دهد که بیشتر صفحات برای این دنیای اول موبایل سازگار نیستند. در واقع، 70 درصد از صفحات دارای میانگین زمان بارگذاری حدود 7 ثانیه برای محتوای بصری بالای صفحه هستند که در نتیجه نرخ پرش 113 درصد افزایش می یابد. زمان ایده آل بارگیری باید 3 ثانیه باشد

 

یا کمتر در تمام صفحات شما.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید و سایت شما سازگار با موبایل نیست، این تست سازگار با موبایل را امتحان کنید. سایر پیشرفت‌هایی که می‌توانید برای اطمینان از مطابقت محتوای تلفن همراه و دسک‌تاپ انجام دهید شامل استفاده از پیکربندی‌های درست ویوپورت و فقط استفاده از افزونه‌های سازگار با موبایل است. علاوه بر این، هنگام اجرای بینابینی های مزاحم محتاط باشید. اینها اساساً تبلیغات پاپ آپ هستند. داشتن یک صفحه وب کوچک و تصاویر ساده به جای حجم زیاد محتوا و تصاویر زیاد ترجیح داده می شود. به طور معمول، آنها اکثر یا تمام یک صفحه را مسدود می کنند و در نتیجه یک تجربه کاربری بد را هم در دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه ایجاد می کنند.

از محتوای ساده و کوتاه اما معنادار استفاده کنید

داشتن یک صفحه وب کوچک و تصاویر ساده به جای حجم زیاد محتوا و تصاویر زیاد ترجیح داده می شود. همه این جزئیات باعث سردرگمی کاربران و پیدا کردن اطلاعات لازم برای آنها می شود. ایده اقتدار اغلب با گسترده، جامع بودن و در سطح متوسط ​​همراه است.

آنها را در نظر داشته باشید که اقتدار و اقتدار می تواند در مورد درک خواسته های کاربران و ارائه آن به شکلی که آنها ترجیح می دهند باشد. گاهی اوقات می توان یک توضیح معتبر را به صورت ابتدایی به بازدیدکنندگان ارائه کرد. بنابراین، به جای افزایش نرخ پرش، محتوای خود را جالب، ساده و آموزنده برای جذب کاربران کنید.

این را به یاد داشته باش

هیچ راهی برای متوقف کردن ترن هوایی وجود ندارد، اما روش ها و تحقیقاتی وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به رتبه برتر گوگل کمک کند. برای انجام این کار، همیشه استراتژی های سئوی خود را قانونی نگه دارید، به این معنی که نباید دستورالعمل های سئو گوگل را زیر پا بگذارید. اگرچه می‌توانید رتبه‌بندی موتورهای جستجوی خود را به سرعت با تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه افزایش دهید، اما اینها غیراخلاقی و خلاف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو هستند و در صورت استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها، رتبه‌بندی موتور جستجوی شما می‌تواند تأثیر منفی بگذارد. در نتیجه، تمرکز بر ویژگی هایی مانند قابلیت اطمینان و دقت ممکن است سودمند باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید