CTR ارگانیک خود را با استفاده از تست PPC بهینه کنید

CTR به عنوان یک عامل رتبه بندی سئو  استفاده می شود و این چیزی است که شما باید آنرا بهینه سازی کنید. تغییرات اندک  CTR می تواند بازدید های شما را افزایش دهد .

اما بیایید عناصری را که می توانند بر نرخ کلیک سایت شما تأثیر بگذارند، تجزیه کنیم. به طور معمول، این موارد عبارتند از:

  • برچسب عنوان
  • توضیحات متا

حداقل، اینها مواردی هستند که کنترل کافی روی آنها دارید (با توجه به اینکه فضای تبلیغاتی اضافی، بلوک‌های تصویر و مواردی از این دست همگی می‌توانند فهرست‌های ارگانیک را پایین بیاورند و منجر به کاهش CTR شوند). اما چگونه می دانید که چه تگ عنوان یا توضیحات متا بالاترین CTR را ارائه می دهد؟

درست است؛ شما آن را تست کنید

نکته ای که باید توجه کنید، تنظیم آنها با دید تبلیغاتی است، بدین معنی که آنها در فهرست های جستجو تنها چیزهایی هستند که از شما و سایت شما دیده می شوند، آنها را مانند یک استاد تبلیغات و با شناخت مخاطب بنویسید، از کلمات کلیدی هم به صورت ارگانیک استفاده کنید.

اما باید بهترین حالت را به دست آورید به همین خاطر می توانید آنها را تست کنید.

در حالی که می‌توانید این کار را در مدت زمان طولانی‌تری با ایجاد تغییرات و اندازه‌گیری نتایج انجام دهید، متغیرهای دیگری می‌توانند وارد عمل شوند. اگر نمی‌خواهید برای نتایج خیلی منتظر بمانید، می‌توانید از PPC برای آزمایش این تگ‌های عنوان و توضیحات متا استفاده کنید.

حتی اگر یک کمپین PPC را به عنوان یک کسب و کار اجرا نمی کنید، ارزش آن را دارد که کمی هزینه کنید و برای مجموعه ای از صفحات تبلیغاتی را برای آزمایش عناوین و توضیحات مختلف تنظیم کنید. به دلیل ساختار سرفصل‌ها و توضیحات تبلیغات، تگ‌های عنوان و توضیحات متا را با تبلیغات دریافت نمی‌کنید، اما به عنوان مثال، داده‌های قدرتمندی در مورد عبارات کلیدی و سرفصل‌ها دریافت خواهید کرد.

فقط مطمئن شوید که تست خود را به درستی تنظیم کنید تا مشخص کنید چه چیزی بیشترین تأثیر را بر CTR دارد.

برای تعیین بهترین تگ  عنوان صفحه برای استفاده، حداقل سه عنوان مختلف را آزمایش کنید اما توضیحات را برای هر کدام یکسان نگه دارید.
برای تعیین تگ توضیحات  برای استفاده، حداقل سه مورد مختلف را آزمایش کنید، اما عنوان/تیتر را برای هر کدام یکسان نگه دارید.
تا زمانی که روی تبلیغات خود کلیک های کافی دریافت می کنید، می توانید برچسب های عنوان و توضیحات متا خود را با استفاده از این داده های عملکرد بازنویسی کنید و CTR ارگانیک خود را بهبود بخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید