آیا صنایعی وجود دارند که به سئو نیازی ندارند؟

خیر. هر کسب و کاری می تواند از یک استراتژی سئو مناسب بهره مند شود. حتی اگر صاحب یک کسب و کار محلی “آجر و ملات” هستید، می توانید از یک استراتژی قوی سئو محلی (Local SEO ) بهره مند شوید. مطمئناً، ممکن است کسب‌وکارهایی بدون آن به حیات خود ادامه دهند، اما با استفاده نکردن از اینترنت، فرصت بزرگی را از دست می‌دهند.بزرگترین مشکل می تواند رونق نسبی باشد، کسب و کارهایی هستند که مشتریان و فروش خود را دارند و خود را بی نیاز از سئو یا دیگر راهکارهای دیجیتال مارکتینگ می دانند، اما آینده نشان خواهد داد که آنها باید برای رشد و رونق آینده خود نیز فکر می کردند.

از امروز به فکر سئو باشید

مشتریان به ما می گویند، این سایتی که در اینترنت صفحه اول گوگل است، مجموعه ای نو پا بوده  و در حد و اندازه ما نیست، اما آنها باید بپذیرند که دنیای اینترنت بازی را جابجا کرده است .در این حال که رونق نسبی می تواند مانع ای برای پیشرفت باشد، ما مجموعه های کوچکی را دیده ایم که کارشان کساد بوده است، اما با تمرکز بر سئو و صفحات اجتماعی پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده اند و ثروتمند شده اند.

سئو و کسب و کارهای کوچک

شاید فکر می کنیم که سئو برای کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها یا سایت هایی با برندهای معروف هستند، اما سئو یک از روش هایی است که کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از آن برای رشد و افزایش فروش خود استفاده کنند.

رقابت در سئو

امروزه با جسجوی اکثر کلمات شاهد رقابت سخت در گوگل هستیم و این به خودی خود نشان دهنده، رویکرد مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ به سئو است، سئو هزینه کمی دارد و می تواند تاثیر مثبتی بر هر کسب و کاری داشته باشد.

رشد سئو در سالهای اخیر

رشد روز افزونه سئو در 5 سال اخیر بیشتر به چشم می خورد، کسب و کارهای محلی امروزه توسط سایت ها و سئو سایت ها مشتریان خود را یافته و خدمات و محصولات را ارائه می دهند .

تعمیر لوازم خانگی و سئو

مثلا یکی از صنایع ای که به نظر بسیار وابسته به مغازه هایی در محلات بود، تعمیر لوازم خانگی بود، امروز سایت ها و مجموعه های کوچک و بزرگی این سرویس را از طریق اینترنت ارائه می دهند، این رویکرد هزینه های اضافه را حذف کرده و نفع دو طرف هم مجری و هم کارفرما را در بر داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید