بهترین نکات برای رتبه بندی وب سایت جدید شما در گوگل

نکاتی برای رتبه بندی وب سایت شما
آیا می خواهید سایت جدید خود را در گوگل رتبه بندی کنید؟ مطمئن نیستید که کدام استراتژی بهتر عمل می کند؟

بهینه سازی وب سایت شما برای نتایج جستجو می تواند یک فرآیند طولانی و پیچیده باشد، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در این راه انجام دهید.

در این مقاله، نکات اثبات‌شده‌ای را به اشتراک می‌گذاریم که به شما در ارزیابی وب‌سایت جدید، افزایش ترافیک ارگانیک و رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید در مورد نکات فوق العاده برای رتبه بندی وب سایت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل و بسیاری دیگر بحث کنیم.

 

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت آنچیزی نیست که شما هنگام سئو زیاد به آن فکر بکنید، اما عامل اصلی در سئو سایت، طراحی سایت است. فکر کنید که همه چیز آماده است و شما ترافیک بالائی به سایت دارید، اگر بستر مناسبی برای پاسخگوئی به آنها نداشته باشید، گوگل بلافاصله و در مدت کوتاهی از شما ناامید شده و از سایت های بیشمار مشابه شما استفاده خواهد کرد.

بله آنهایی که به سایت شما مراجعه می کنند، در واقع کاربران گوگل است که آنها را به سایت شما هدایت کرده است، اگر کاربران گوگل را ناکام بگذارید، گوگل اعتبار خود را به خاطر سایت شما به خطر نمی اندازد

تا آنجائی که می توانید، سایتی را طراحی کنید که سریع و کاربر پسند باشد.

اگر به دنبال قیمت ارزان هستید، از همین اول بازی را واگذار کرده اید، این گفته آن نیست که بی علت بالاترین قیمت طراحی سایت را بپذیرید. منظور آنست که به طراح سایتی که به کارش و تبحرش اعتماد دارید، اجازه بدهید بهترین شیوه ها را در طراحی سایت شما اعمال کند .

مقاله مرتبط: طراحی سایت حرفه ای، با بازدهی 100 درصد

 

نکاتی برای رتبه بندی وب سایت در صفحه اول گوگل

فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه 1 را در گوگل کسب کنید، صفحه شما نیاز به اطلاعات مرتبط با جستجوی کاربر دارد، استفاده از موضوعات، کلمات و عبارات مرتبط از اولین شروط حضور در صفحه اول گوگل است.

در مورد محصولات و خدمات خود متناسب با شناخت کاربران، بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید، و به درستی از کلمات کلیدی در صفحه سایت خود استفاده کنید.

بازی با کلمات کلیدی

هنگام نوشتن محتوای خود به کلمات کلیدی که قبلا انتخاب کرده اید دقت کنید. طبیعی است که آنها را در متن قرار دهید، زیرا به رتبه بندی وب سایت شما در گوگل کمک می کند. مطمئناً محتوای صفحات شما مهم ترین مکان برای گنجاندن کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. راه اصلی برای کمک به گوگل برای تعیین هدف سایت شما استفاده از کلمات کلیدی مناسب است.

شرکت/محصول شما می تواند در صفحات نتایج جستجوی گوگل با کلمات کلیدی مرتبط ظاهر شود و ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کند.

اگر از کلمات کلیدی مرتبطی استفاده می کنید که ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت می کند، کسب و کار یا محصول شما ممکن است در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود.

وب سایت شما تنها در صورتی شاهد افزایش حجم جستجو از ترافیک جستجوی ارگانیک خواهد بود که بتوانید رتبه بندی خود را بهبود بخشید، یا اگر مطمئن باشید که در یکی از اولین صفحات نمایش داده شده در صفحات نتایج برای کلمات کلیدی مرتبط و مهم برای وب سایت شما قرار دارید.

 

بهینه سازی مناسب سایت

به طور کلی، اگر بتوانید وب سایت خود را برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی بهینه کنید، وب سایت شما برای کلمات کلیدی طولانی نیز رتبه بندی می کند.

روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید زیرا رقابت بسیار کمتری دارند و سایت های جدید می توانند سریعتر رتبه بندی کنند.

با اینکار می توانید کلماتی را استفاده کنید که امکان خرید آنها بیشتر است و به اصطلاح امکان تبدیل بالاتری دارند. حتی از کلمات کلیدی با جستجو صفر استفاده کنید.

کلمات کلیدی دم بلند، کلماتی است که سایت های بزرگ خیلی به آن توجه ندارند و برای مشاغل کوچک بهترین راه است که بازدید های خود را به مرور افزایش دهند.

افزایش بازدیدها کسب شده از کلمات کلیدی دم بلند و واکنش مناسب کاربران و بازدیدکننده گان باعث افزایش اقتدار سایت و دامنه شما می شود. مهم آن است که شما سایت بی نظیری داشته باشید که هر کسی را که وارد آن می شود را جذب کند، این می تواند معجزه کند.

داشتن بهترین پاسخگوئی، نکته کور سئو است که بسیار از متخصصان سئو، آنرا بخشی از سئو نمی دانند اما توجه به نرخ کلیک و نرخ تبدیل از فاکتورهای مهم سئو می باشد.

از آنجایی که الگوهای جستجو در حال حاضر مترادف با کلمات کلیدی طولانی هستند، متن طولانی‌تر نیز می‌تواند شانس رتبه‌بندی مقاله/وب‌سایت شما را نسبت به دیگران افزایش دهد.

محتوای طولانی‌تر نه تنها به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی بیشتری اضافه کنید، بلکه جزئیات آن را نیز بیشتر می‌کند (که گوگل آن را دوست دارد) و پتانسیل بازاریابی صفحه شما را افزایش می‌دهد. اعتقاد بر این است که بهینه سازی یکی از مهم ترین نکات برای رتبه بندی وب سایت شما در گوگل است.

 

 

محتوا پادشاه است

محتوا و پست‌های وبلاگ نیز از مهم‌ترین نکات برای رتبه‌بندی وب‌سایت شما هستند، زیرا می‌توانند به شما در رتبه‌بندی کلمات کلیدی اطلاعاتی و همچنین به شما کمک کنند تا رتبه بهتری برای صفحات پولی خود (صفحه اصلی، صفحات محصول/خدمات و غیره) کسب کنید.

می‌توانید از کنسول جستجوی گوگل برای بهبود رتبه‌بندی گوگل خود استفاده کنید، اگرچه احتمالاً باید تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید تا آن را سئو دوستانه‌تر کنید.

ایجاد یک نه تنها به بهبود ترافیک وب سایت شما کمک می کند، بلکه باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل می شود. این نه تنها اعتبار وب سایت را افزایش می دهد، بلکه می تواند به طور بالقوه کسب و کار شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد.

محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید که ترافیک سایت شما را هدایت کند و همچنین لینک های با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد.

طراحی خوب باعث افزایش بازدید و اعتبار سایت شما می شود که به شما کمک می کند در رتبه اول گوگل قرار بگیرید. برای بهبود رتبه گوگل و بهبود نتایج سئو، باید سایت خود را با گوگل سازگار کنید.

ایجاد یک وب سایت بهینه شده سئو به این معنی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند به طور موثر هر صفحه در سایت را خزیده، محتوا را به طور موثر تفسیر کرده و آن را در پایگاه داده خود فهرست کنند.

بسته شدن
ادغام این مراحل در کمپین سئوی شما می تواند نکاتی باورنکردنی برای رتبه بندی وب سایت شما در گوگل باشد و دید وب سایت و محتوای حاوی عبارات و عبارات جستجو را افزایش دهد.

 

پیوند دادن به هر صفحه یا ارسال پست در صفحات دیگر در سایت شما می تواند تأثیر زیادی بر نحوه مشاهده کل وب سایت شما توسط گوگل داشته باشد.

برای یادگیری برخی از استراتژی های اصلی تحقیق کلمات کلیدی وقت بگذارید، عملکرد سایت خود را زیر نظر داشته باشید و به گوگل کمک کنید تا سایت شما را ایندکس کند.

از آنجایی که روزانه میلیاردها نفر از موتورهای جستجو استفاده می کنند و کمتر از 5 درصد از آنها صفحه اول SERP های گوگل را مشاهده می کنند، طراحی و توسعه یک وب سایت سازگار با سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک و دستیابی به رتبه بندی صفحات برتر در گوگل بسیار مهم است.

قبل از انجام هر کاری، به طرز فکر درستی نیاز دارید: وقتی شخصی در گوگل به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه، تجارت، محصول یا خدمات شما می‌گردد، می‌خواهید یک وب‌سایت جدید ایجاد شود.

هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی دارید، مطمئن شوید که آنها را با صفحات مرتبط در وب سایت خود مطابقت دهید.

بنابراین، این همه در مورد برخی از شگفت انگیزترین نکات برای رتبه بندی وب سایت شما در گوگل است. اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا نظرات خود را در بخش نظرات ذکر شده در زیر به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید