8 جایگزین سئو برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

ترافیک وب سایت یک محرک اساسی برای رشد کسب و کار است. این به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، اثربخشی بازاریابی دیجیتال خود را تجزیه و تحلیل کنید، داده ها را برای تصمیم گیری بهتر در مورد مخاطبان خود جمع آوری کنید، سرنخ های بیشتری ایجاد کنید و تبدیل را افزایش دهید.

بازاریابان دیجیتال بخش خوبی از بودجه بازاریابی خود را بر روی سئو سرمایه گذاری می کنند. موتور جستجوی گوگل بیش از 66000 جستجو در ثانیه دریافت می کند، که به این معنی است که سئو قطعا مهم است. با این حال، موتورهای جستجو تنها راه رسیدن به مخاطبان هدف یا شکست دادن رقبا نیستند. بسته به پایگاه مصرف کننده شما، مشتریان شما ممکن است در موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی یا سایر سیستم عامل ها قابل مشاهده نباشند. پس از آن، موتورهای جستجو نباید تنها راه برای به دست آوردن نتایج باشند. تنوع بخشیدن به ترافیکی که به وب سایت شما می آید می تواند به زنده ماندن کسب و کار شما کمک کند.

در اینجا هشت جایگزین سئو برای هدایت ترافیک به وب سایت شما آورده شده است:

تبلیغات آنلاین

در یک لحظه، یک تبلیغ آنلاین می تواند هزاران کلیک برای سایت شما ایجاد کند. با نوآوری‌های اخیر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، جایی که بازاریابی هدفمند در اولویت قرار دارد، اکنون دسترسی به مخاطبان هدف شما آسان‌تر از همیشه است. با این حال، اگر می خواهید برای مدت طولانی تبلیغ کنید، باید تبلیغات خود را به گونه ای تنظیم و برنامه ریزی کنید که ROI ایجاد کند. هدف نهایی ایجاد ترافیک و افزایش تبدیل است.
دو عاملی که باید هنگام ایجاد یک تبلیغ آنلاین در نظر بگیرید شامل طراحی تبلیغ مورد نظر و هدف گذاری آن تبلیغ خاص است. بنابراین، تبلیغات با عملکرد بالا را در میان رقبای خود مطالعه کنید. می توانید از یک ابزار جاسوسی رایگان PPC مانند Moat برای مشاهده صدها PPC از تبلیغ کنندگان یا حتی WhatRunsWhere برای تجزیه و تحلیل عمیق تر استفاده کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها به عنوان افراد مشهور رسانه های اجتماعی شناخته می شوند که طرفداران زیادی دارند. طرفداران آنها (یا “فالوورها”) به آنچه اینفلوئنسر می گوید توجه می کنند و به طور مناسب به تایید آنها اعتماد می کنند. بنابراین، اینفلوئنسرها کاملاً برای گسترش آگاهی در مورد وب سایت شما و محصولات آن قرار دارند. اگر طرفداران آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، به احتمال زیاد پست را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند یا از طریق دهان به دهان ارتباط برقرار می کنند. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای یافتن اینفلوئنسرها است، در حالی که اکثر رقبای شما در فیس بوک حضور دارند (و مخاطبان زیادی دارند)، که برای شما یک موقعیت برد-برد است. اگر به جایگزین های سئو مانند این علاقه دارید، می توانید وبلاگ ما را در مورد استفاده از قدرت تأثیرگذاران بررسی کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

در سال 2025، تعداد کاربران فعال ماهانه شبکه های اجتماعی در بریتانیا پیش بینی می شود که به 50.89 میلیون نفر برسد. این افزایش بیش از 12 میلیون کاربر جدید از 38.01 میلیون کاربر در سال 2015 خواهد بود. این ارقام نشان می دهد که رسانه های اجتماعی چقدر برای هر بازاریاب مهم است. یک کمپین موثر آگاهی از برند را افزایش می دهد، ترافیک وب سایت را افزایش می دهد، تعامل با مخاطبان شما را بهبود می بخشد و حاشیه سود شما را افزایش می دهد.
نکته کلیدی ایجاد یک کمپین منحصر به فرد برای هر پلتفرم است. برای به‌روزرسانی سریع‌تر، از توییتر استفاده کنید و اینفلوئنسرها را در صنعت خود دنبال کنید. اگر می خواهید از تصاویر ترافیک جذب کنید، به اینستاگرام و پینترست بروید. ایده ارسال تصاویری است که مردم می خواهند به اشتراک بگذارند. اگر در زمینه بازاریابی B2B هستید، لینکدین بهترین گزینه برای شماست. از هر پنج عضو لینکدین، چهار نفر بر تصمیمات شرکت خود تأثیر می گذارند، در حالی که لینکدین بیش از 60 درصد از ترافیک رسانه های اجتماعی به وب سایت های شرکت را تشکیل می دهد. به عنوان جایگزین سئو، یا بر روی یک کانال اجتماعی تمرکز کنید که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است یا ترکیبی از چندین کانال، در هر صورت، محتوای خود را خیلی نازک پخش نکنید زیرا می تواند منجر به اتلاف وقت و تأثیر اجتماعی بی اثر شود.

میزبان وبلاگ نویسان در سایت خود باشید

این یک استراتژی است که توسط وب سایت های برتر مانند Search Engine Land، Small Biz Trends و Moz استفاده می شود. به سادگی پست های مهمان از سایر وبلاگ نویسان را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید و پس از ارسال محتوا، شما و ناشر پیوند را برای جذب ترافیک از هر دو مخاطب تبلیغ کنید.
قدرت دو این را به یک موقعیت برد-برد برای وب سایت شما و ناشر تبدیل می کند. ناشر از ترافیک پست به وب‌سایت خود استفاده می‌کند، که از طریق آن ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. مثال زیر از پستی است که نیل پاتل در Searchenginejournal.com منتشر کرده است. هنگام پذیرش پست‌های مهمان، کایران راید (مدیر حساب سئو در Synapse SEO) توصیه می‌کند که به ناشران اطلاع دهید که فقط محتوای اصلی را با پشتوانه داده‌ها، مرتبط با جایگاه شما و حداکثر 1000 کلمه ارسال کنند.

به گفتگو در بخش “نظر” بپیوندید
هنگامی که یک پست آموزنده را در وب سایت یک رهبر فکر می خوانید، به بخش “نظر” بروید، به برخی از نظرات پاسخ دهید و افکار خود را به اشتراک بگذارید. اگر نظرات شما روشنگر و قابل تامل باشد، نامی برای خود دست و پا خواهید کرد. این مورد علاقه سایر نظر دهندگان را که می خواهند درباره شما بیشتر بدانند، جلب می کند و در نتیجه ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. با این حال، هرزنامه را رها نکنید.

 

پیوندها. در عوض، با افرادی که در جایگاه شما هستند تعامل داشته باشید، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که روی پیوندی که به سایت شما باز می گردد کلیک کنند.

با تأثیرگذاران در جایگاه خود مصاحبه کنید
در لیست جایگزین های سئو ما، این ساده ترین نیست، اما می توان آن را انجام داد. همانطور که در جایگاه خود جذابیت پیدا می کنید و نامی برای خود ایجاد می کنید، اینفلوئنسرها مطمئناً متوجه شما خواهند شد. بنابراین، یکی از آنها را برای مصاحبه در وبلاگ خود دعوت کنید. این شانس فالوورهای آن‌ها (و شما) را افزایش می‌دهد که مصاحبه را بخوانند تا بشنوند که اینفلوئنسر چه می‌گوید و پس از آن محتوا را با آن فالوورها به اشتراک بگذارد.
به عنوان مثال، اگر وبلاگی را بخوانید که در آن با فردی مانند رند فیشکین از اسپارکتورو مصاحبه شده است، فرض می کنید که وبلاگ نویس نسبتاً مهم است.

با یوتیوب پیشرفت کنید
پس از گوگل، یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در ماه، بزرگترین موتور جستجوی جهان است. آیا متوجه شده اید که وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، نتایج از YouTube را به عنوان بخشی از نتایج جستجو یکپارچه می کند؟ در تصویر زیر، عبارت جستجوی «چگونه همبرگر درست کنیم» را تایپ کردم و این نتیجه ای است که برگشت:

وقتی محتوایی را در YouTube پست می‌کنید، می‌توانید آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را در پست وبلاگ خود جاسازی کنید، بنابراین خوانندگان می‌توانند ویدیوها را مستقیماً از سایت شما تماشا کنند. YouTube یک ابزار ضروری برای بازاریابی برای نسل جوان است، با توجه به اینکه هسته اصلی کاربران آن 18 تا 49 سال سن دارند.

از ایمیل استفاده کنید
ایمیل بدون شک بهترین ابزاری است که از طریق آن می توانید به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. در یک نظرسنجی ایمیل Adobe، 61٪ از شرکت کنندگان اظهار داشتند که ایمیل ها را ترجیح می دهند. با توجه به Smart Insights، میانگین نرخ کلیک 3.4٪ است، در حالی که نیل پاتل بیان می کند که احتمال جذب مشترکین از طریق ایمیل بیشتر از رسانه های اجتماعی است. پس از آن، مزایای زیادی برای بازاریابی ایمیلی به عنوان یکی از جایگزین‌های SEO شما وجود دارد. اجرا ارزان است، همه کاره است و بازگشت سرمایه بالایی دارد.

برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، ابتدا باید وب سایت شما را پیدا کنند. سئو یک استراتژی عالی است، اما تنوع بخشیدن به بازاریابی خود با برخی از نکاتی که فهرست کرده‌ایم، تضمین می‌کند که تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهید. بنابراین، از این جایگزین‌های سئو استفاده کنید، حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید، وبلاگ‌نویسی را شروع کنید، پست‌های مهمان در سایت‌های اینفلوئنسر ارسال کنید، ویدیوهای ویروسی را به اشتراک بگذارید، محتوای خود را با اینفوگرافیک‌ها چاشنی کنید و تمرکز خود را به تولید سرنخ معطوف کنید. سپس با استفاده از هر یک از این استراتژی ها می توانید ترافیک را افزایش دهید.

 

منبع :

https://www.afterdigital.co.uk/insights-and-updates/8-seo-alternatives-to-drive-traffic-to-your-website

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید