8 تکنیک جدید سئو

حضور در موقعیت های برتر موتورهای جستجو رویای هر کسی است که دارای وب سایت است. و اگر این را می خوانید به این دلیل است که تا حدودی متعلق به شما است. و این طبیعی است ، زیرا …

چه کسی نمی خواهد در راس فهرست گوگل باشد و در نتیجه، محصولات و خدمات خود را بفروشید و سود بیشتری بدست آورد ؟

برای این کار ، شما باید در تکنیک های  سئو (SEO) به روز باشید تا گوگل هنگام طبقه بندی صفحه شما همراه با محتوای مختلف شما را در نظر بگیرد و تصمیم بگیرد که آیا برای کاربران مفید است. به عبارت دیگر ، شما باید آنچه را که گوگل می خواهد به او بدهید تا بتواند در صنعت  و رقبا خود موقعیتی بهتری کسب کند ، و همانطور که می دانید این دقیقاً آسان نیست.

گوگل سالانه بیش از 500 تغییر در الگوریتم های خود ایجاد می کند – گوگل تغییر می کند تا بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ارائه دهد ، گوگل می خواهد مورد اعتماد باشد. به این معنی که الزامات ظاهر شدن در موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر است. یعنی سئو در حال تغییر است . و در نتیجه ، به سختی می توان فهمید که چه اقداماتی را باید انجام دهید تا وب سایت شما موقعیت بهتری داشته باشد.

برای اینکه خود را برای سئو به روز حاضر کنید ، باید اصول و پایه سئو را درک کنید ، اما با مطالعه از تکنیک های جدید سئو بهره بگیرید . توجه به جزئیات باعث افزایش رنک و سئو بهتری خواهد شد .

به عبارت دیگر: آنچه سالها پیش کار می کرد اکنون منسوخ شده است و شیوه های جدید سئو  مدام در حال ظهور است که می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را در موقعیتی برتر در جستجوهای ارگانیک قرار دهید.

از این رو،

چگونه می توان فهمید که کدام تکنیک های سئو (SEO) منسوخ شده اند و کدامیک از تکنیک هایی است که در سال هنوز مورد استفاده قرار گرفته می گیرند

بسیار آسان:

ما به شما می گوییم بنابراین ادامه مطلب را بخوانید و دریابید که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید تا در گوگل رتبه خوبی کسب کنید.

 

در صورتی که نمی خواهید توسط گوگل (Google) مجازات شوید ، 5 تکنیک سئوی قدیمی را که باید از اجرای آنها خودداری کنید

اگر شغلی با حضور اینترنتی دارید ، احتمالاً تا به حال به منظور دستیابی به موقعیت مناسب وب سایت خود در موتورهای جستجو ، برخی از تکنیک های SEO را به کار گرفته اید ،

اما مراقب باشید زیرا بدون آنکه بدانید ، کاری که انجام می دهید می تواند برای تجارت شما مضر باشد. دلیل؟ بسیاری از تکنیک های سئو که سالها پیش پیروز شده بودند ، اکنون منسوخ و قدیمی شده اند ، و نه تنها این ، بلکه علاوه بر اینکه هیچ نوع تاثیری هم ندارند ، می توانند در نهایت باعث جریمه شدن گوگل برای شما و پایین آمدن موقعیت در رتبه بندی SEO شوند.

به همین دلیل است که ما قصد داریم پنج تکنیک پرکاربرد را که دیگر هیچ تاثیری ندارند ، با شما به اشتراک بگذاریم تا بدانید آنها چه هستند و بنابراین می توانید از آنها دوری کنید – و با آنها عصبانیت گوگل -. یادداشت بردار!

1. از انجام کلمات کلیدی Stuffing پرهیز کنید

اگر فکر می کنید وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی بیش از حد در هر یک از مطالب خود قرار دهید ، آن را فراموش کنید. این همان چیزی است که به عنوان Keyword Stuffing شناخته می شود و نه تنها قدیمی ترین تکنیک اسپم در موتورهای جستجو است ، بلکه اولین تکنیکی است که موتورهای جستجو با آن از گوگل گرفته تا کمترین آن مبارزه می کنند.

در واقع ، مطلقاً همه موتورهای جستجو صفحاتی را که قصد دارند با دستکاری نتایج و در موقعیت اول موتورهای جستجو از طریق شیوه های ناعادلانه و سوء استفاده مکرر از یک کلمه یا عبارت یکسان ، دستکاری کرده و مجازات می کنند ، مجازات می کنند.

بیایید صادق باشیم ، اگر تایپ یک کلمه کلیدی هزاران بار به شما در دستیابی به موقعیت بهتر کمک کند ، همه اولین نفر هستند ، آیا فکر نمی کنید؟

مثال زیر به شما نشان می دهد که هرگز نباید انجام دهید

نکته اضافی: به خاطر داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی در یک متن هرگز نباید کمتر از 2 یا بیشتر از 7 درصد کل کلمات باشد. می توانید از ابزارهایی مانند Keyword Analyzer برای اطمینان از اینکه در مسیر درست هستید استفاده کنید.

2. به ایجاد لینک مصنوعی نه بگویید

ایجاد پیوند یا ایجاد لینک یکی از مهمترین تکنیک های SEO است اما در عین حال بیشترین سردردهایی است که می تواند برای شما ایجاد کند.

این یک عمل بسیار رایج در بازاریابی آنلاین است که شامل بهبود موقعیت به لطف پیوندهای صفحات وب دیگر – پیوندهای شخص ثالث – است که به شما اشاره می کند ، اما اگر این کار را به خوبی انجام ندهید و Google شما را تشخیص دهد ، بدون شک مجازات شما خواهد شد.

سالها پیش موتورهای جستجو معتقد بودند که هرچه بیشتر به یک سایت خاص اشاره کنید ، بهتر است. بنابراین ، آن دسته از سایتهایی که پیوندهای بیشتری از طرف شخص ثالث دریافت می کردند ، موقعیت های بهتری دریافت کردند. تا کنون خیلی خوب.

مشکل این است که بسیاری از شرکت ها شروع به پیوند مصنوعی با پیوندهای بی کیفیت یا “غیر طبیعی” کردند ، همانطور که گوگل آنها را نامیده است.

موتورهای جستجو آن را شناسایی کرده و اقداماتی در این زمینه انجام داده اند ، کسانی را که این کار را انجام می دهند مجازات کرده و هنگام قرار دادن یک صفحه وب آنها را در نظر نمی گیرند.

و اگرچه پیوندسازی خوب یکی از بهترین تکنیک های SEO است که بعداً خواهید دید ، مهم این است که ایجاد لینک ها و پیوندهای بیشتری را که بی رویه به وب سایت شما اشاره می کنند ، متوقف کرده و از تبادل توافق شده پیوندها با دیگران فرار کنید. به صفحات ، خرید پیوندها و ثبت نام در فهرستها فقط برای افزودن پیوندهای خود.

 

3. استفاده از متا تگ ها را متوقف کنید

متا تگ برچسبی است که در کد منبع یک صفحه وب یافت می شود و محتوای موجود در آن را توصیف می کند.

در گذشته ، متا تگ ها به گوگل گفته می شد که کدام کلمات کلیدی در صفحه شما وجود دارد ، و در واقع ، برای مدت طولانی ، برای یک استراتژی SEO خوب آنلاین ضروری بودند.

اما امروزه با به روزرسانی الگوریتم های گوگل ، آنها دیگر اهمیت چندانی ندارند و این عمل نه تنها قدیمی است بلکه آنقدر برای اسپم استفاده شده است که اکنون گوگل آن را مجازات می کند.

البته ، آن را با توضیحات متا ، یعنی توضیح موضوع محتوای خود که در نتایج جستجو ظاهر می شود اشتباه نگیرید زیرا این امر هم برای گوگل و هم برای مخاطبان شما ضروری است.

4- فقط با فکر موتورهای جستجو بنویسید

اجازه دهید به شما توصیه هایی کنیم: بنویسید تا خوانده شوید. و اگر در راه نیروهای خود را با گوگل متحد می کنید ، بهتر است.

دلیل آن بسیار ساده است: سالهاست بسیاری از مشاغل سعی کرده اند صفحات خود را با نوشتن فقط برای گوگل قرار دهند ، و اگرچه فکر موتورهای جستجو بسیار خوب است ، اما نباید در اشتباه فراموشی خوانندگان خود قرار بگیرید زیرا به هر حال ، آنها این قدرت را دارند که با مصرف محتوای شما به شما در ارتقاء موقعیت ها کمک کنند.

اساساً ، ایجاد محتوای پراکنده و نامربوط و حتی تولید خودکار آن توسط نرم افزار یا ترجمه خودکار آن بدون بازبینی توسط گوگل بسیار مجازات می شود.

بنابراین به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسی یک اقدام ارتباطی است تا به خوانندگان شما در یافتن پاسخ مورد نیاز خود کمک کند. و این کیفیت محتوای شماست که آن را با ارزش می کند و بنابراین موتورهای جستجو آن را در اولویت قرار می دهند.

5. در آنچه از قبل می دانید گیر نکنید

از نظر SEO ، شما هرگز همه چیز را نمی دانید زیرا همانطور که در بالا به شما گفتیم ، تکنیک ها و شیوه های جدیدی دائما در حال ظهور است که باید با آنها بپیوندید تا سقوط آزاد به سمت آخرین موقعیت های رتبه بندی موتورهای جستجو نداشته باشید. بنابراین دائماً یاد بگیرید ، شیوه های جدید را اجرا کنید و از هر چیز ناعادلانه اجتناب کنید زیرا گوگل ، حتی اگر آن را نمی بینید ، همیشه شما را زیر نظر دارد.

نظر شما در مورد این تکنیک های سئو که روندها را تعیین می کنند چیست؟

اکنون می دانید که برای بدست آوردن موقعیت های بهتر در گوگل چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید ، بنابراین فقط باید آن را اعمال کرده و دست به کار شوید. هرچه زودتر شروع کنید ، زودتر نتایج را خواهید دید …

دیدگاه‌ خود را بنویسید