5 لینک های آهنربایی یا Link Magnets که می تواند سئوی شما را افزایش دهد

5 نوع آهنربا لینک  (لینک های آهنربایی یا Link Magnets) که می تواند سئوی شما را افزایش دهد

امروزه، همه می خواهند در گوگل رتبه بندی کنند، این معیاری ضروری برای حضور دیجیتالی است و بسیاری از وب سایت ها سال ها روی آن کار می کنند.

سئو به دلیل مزایایی که ارائه می دهد به یکی از حیاتی ترین جنبه های بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. برای استفاده حداکثری از آن، باید جنبه های مختلفی مانند بهینه سازی کلمات کلیدی، محتوا، و مهمتر از همه، پیوند دادن را به دست آورید.

لینک های با کیفیت بالا یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی هستند. هر چه وب سایت شما لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) دارد. اما اگر مجبور نبودید روی دریافت لینک کار کنید چه می‌کنید. در عوض، آنها به شما می آیند؟

این امکان پذیر است، و ما به شما خواهیم گفت که چگونه.

لینک های آهنربایی یا Link Magnets

آهنرباهای لینک (لینک های آهنربایی یا Link Magnets)  دارایی های محتوایی هستند که برای دریافت لینک ها ساخته شده اند.

به جای ایجاد محتوای عالی و منتظر ماندن برای کسی که به شما لینک دهد، این آهنرباهای پیوندی سایر وب سایت ها را تشویق می کنند تا به شما پیوند دهند. این یک راه عالی برای جذب لینک های با کیفیت، هدایت ترافیک به وب سایت شما و رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است.

آنها به شما کمک می کنند پیوندهای بیشتری را به صورت ارگانیک با حداقل دسترسی ایجاد کنید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به دریافت لینک از سایت هایی که معمولاً به شما لینک نمی دهند کمک می کند.

در این مقاله، پنج نوع آهنربای لینک (لینک های آهنربایی یا Link Magnets)  را مورد بحث قرار خواهیم داد که می توانند به افزایش سرسام آور سئوی شما کمک کنند.

5 نوع لینک های آهنربایی یا Link Magnets که می توانید برای کسب لینک های با کیفیت استفاده کنید

ایجاد یک استراتژی کسب لینک یکی از جنبه های معمول بهینه سازی سئو است. با این حال، مگنت‌های پیوند مسیر متفاوتی را در پیش می‌گیرند و با ارائه دلیل محکمی به وب‌سایت‌ها برای پیوند دادن به شما، لینک‌های با کیفیت را جذب می‌کنند. بیایید ببینیم چگونه می توانید این کار را برای وب سایت خود انجام دهید:

1. پست های وبلاگ برجسته بنویسید

شکی نیست که پست های وبلاگ خوش نوشته بیشترین پیوند را دارند.

این یکی از ارگانیک ترین و معتبرترین راه ها برای هدایت لینک ها به وب سایت شما و رتبه بالاتر است. به این فکر کنید، شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد یک موضوع هستید، و با پست وبلاگ دیگری مواجه می شوید که دارای اطلاعات عالی است که زمینه بیشتری را به آنچه در وبلاگ خود می گویید اضافه می کند – آیا نمی خواهید به آن پیوند دهید.

انگیزه پایانی یک پست وبلاگ، افزودن ارزش به خواننده و حل مشکلات آنها است.

برای مطالعه بیشتر 

2. اینفوگرافیک

اینها توضیحات بصری برای یک موضوع خاص با حداقل متن هستند که به خوانندگان اجازه می دهد اطلاعات را به سرعت و به راحتی درک کرده و به خاطر بسپارند.

با کمک گرافیک و ساختار، اینفوگرافیک ها درک مطلب را افزایش می دهند و مفاهیم پیچیده را به محتوای قابل هضم تجزیه می کنند.

شما می توانید با قرار دادن اینفوگرافیک ها در وب سایت خود یا قرار دادن آنها در تصاویر گوگل، تعداد زیادی لینک جذب کنید.

نکته کلیدی این است که به یک مشکل رایج مرتبط با مخاطبان هدف و تجارت خود رسیدگی کنید. رنگ‌های برند خود و برخی تصاویر هیجان‌انگیز را برای تکمیل متن و غیرقابل مقاومت کردن آن بگنجانید.

برای ایده، فرض کنید می‌خواهید سئوی شرکت حقوقی خود را بهبود ببخشید. شما باید با تحقیقاتی شروع کنید تا ببینید چه نوع نکات و آمار مربوط به قانون توجه مخاطبان شما را جلب می کند. شما باید این تحقیق را هم در شبکه های اجتماعی و هم در موتورهای جستجو انجام دهید.

 

سپس می توانید همه آنها را در یک اینفوگرافیک جمع آوری کنید، همانطور که قانون هاکر در اینجا انجام داد. نکاتی را با تصاویر و آمار را با نمودارها نشان می دهید.

3. گزارش درآمد یا آمار

محتوای غنی از اعداد، اعم از آمار و گزارش درآمد، لینک‌های زیادی را به دست می‌آورد زیرا از یک منبع معتبر هستند و نکته‌ای را که کسی می‌خواهد در اینترنت بیان کند تأیید می‌کند. در اینجا ظاهر آنها به شرح زیر است:

اعتبار به منبع

اگر فقط بگویید که مشاغل آزاد در ایالات متحده به طور متوسط ​​60 دلار در ساعت درآمد دارند، ممکن است وزن زیادی نداشته باشد. اما اگر همان عدد را به گزارش درآمد منحصربفردی که ایجاد می‌کنید پیوند دهید، بسیار معتبرتر به نظر می‌رسد. دیگران نیز به آن لینک خواهند داد.

این گزارش باید شامل آمار درآمدی باشد که وب سایت ها می توانند در وب سایت خود استناد کنند و به شما یک بک لینک ارگانیک می دهد.

4. مطالعات موردی منحصر به فرد

مطالعات موردی تجزیه و تحلیل دقیقی از یک کسب و کار، شخص یا موضوع ارائه می دهد. این یک راه عالی برای کمک به مردم برای جمع‌آوری بینش‌های عملی در مورد رویه‌ها و ایدئولوژی‌های نظری است. یک مطالعه موردی به این صورت است:

اگر کسی به شما بگوید سئو می تواند به شما کمک کند تا بیش از 60000 بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه جذب کنید، شما ممکن است آن را باور نکنید. اما، اگر یک وب‌سایت یک مطالعه موردی ارائه دهد و توضیح دهد که چگونه با استفاده از روش‌های مختلف به این امر دست یافته‌اند، در بیانیه آنها اطمینان خواهید داشت.

ایجاد مطالعات موردی در مورد موضوعات منحصر به فرد می تواند به کسب پیوندهای با کیفیت کمک کند زیرا به افراد کمک می کند تا بیشتر در مورد یک موضوع و نحوه عملکرد آن در یک سناریوی عملی و واقعی درک کنند.

5. نتایج مسابقه قابل جاسازی

آزمون‌ها دانش افراد را در مورد یک موضوع خاص آزمایش می‌کنند. اینها را می توان در یک صفحه فرود یا یک وب سایت با نتایج جاسازی کرد تا پاسخ سوالات ضروری در مسابقه را به مردم نشان دهد. این سوالات می تواند برای مخاطبان شما منحصر به فرد و غیر معمول باشد، بنابراین آنها مایل به شرکت در آن هستند

اعتبار به منبع

بهترین راه برای انجام این کار این است که موضوعی را انتخاب کنید که کمتر مورد بررسی قرار گرفته است، یک مسابقه در مورد آن ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود جاسازی کنید. آن را به گونه ای فرموله کنید که مردم در پایان نمره را ببینند. سپس می توانید از آنها بخواهید که نمره را در وب سایت خود جاسازی کنند. اطمینان حاصل کنید که یک پیوند به وب سایت خود را در این کد جاسازی درج کرده اید.

بسیاری با کمال میل پیوند را جاسازی خواهند کرد. با این استراتژی می توانید تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید. اما بک لینک داخل کد را به آنها اطلاع دهید. همانطور که اگر احتیاط کنید ممکن است برخی از مردم آن را دوست نداشته باشند.


آهنرباهای لینک (لینک های آهنربایی یا Link Magnets) روشی کمتر شناخته شده و در عین حال موثر برای جذب لینک های با کیفیت به وب سایت شما هستند. از آنجایی که لینک‌سازی یکی از جنبه‌های ضروری سئو است، این پنج نوع محتوا ارزش تلاش برای ایجاد انگیزه برای وب‌سایت‌ها برای پیوند دادن به شما را دارند.

این یک راه عالی برای کار بر روی بهینه سازی سئو بدون دستکاری مستقیم موتورهای جستجو است و در عین حال با به دست آوردن لینک ها نتایج قابل توجهی به دست می آورد.

بیش از ایجاد لینک، می‌تواند درهایی را به روی فرصت‌های جدیدی برای همکاری و رتبه‌بندی باز کند. این یک جنبه حیاتی برای سئو است و می تواند وب سایت شما را با ترافیک بیشتر و رتبه های بالاتر به سطح جدیدی برساند.

همچنین می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند زیرا به دسترسی کمتری نیاز دارید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید