سوزاندن سئو Burn SEO

Churn and Burn SEO چیست؟
تعریف کوتاهی از Churn and Burn SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی کلاه سیاه برای پر کردن وب سایت با لینک های غیر طبیعی است تا به سرعت در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. همچنین به عنوان “رتبه و سئوی بانک” نیز شناخته می شود زیرا باعث رتبه بندی وب سایت می شود تا بتواند درآمد بانکی داشته باشد.

سئو را از بین ببرید و بسوزانید اغلب توسط کلاهبردارانی انجام می شود که هدف آنها ایجاد رتبه سایت جعلی است تا بتوانند افراد را پاره کنند و در صورت شناسایی ناپدید شوند. این عمل می‌تواند یک وب‌سایت را جریمه کند، اما انجام آن بیشتر به خطر می‌افتد زیرا رتبه‌بندی و درآمد قابل توجهی را تضمین می‌کند. این اصطلاح از این جهت مناسب است که قبل از اینکه هنگام جریمه شدن سوخته شود، سایت دچار ریزش (بازدیدهای زیاد) می شود.

اصطلاحات جالب دیگر…

تکنیک های سئو Whitehat چیست؟
بومی دیجیتال چیست؟
بیشتر بخوانید درباره “Churn and Burn SEO”
Churn and Burn SEO چگونه کار می کند؟
متخصصان SEO Blackhat اغلب دامنه های منقضی شده را خریداری می کنند و از یک نرم افزار برای دریافت محتوای قدیمی استفاده می کنند. هنگامی که این وب سایت ها با محتوای منتشر شده پر شدند، متخصصان سئو را از بین ببرید و بسوزانید و از آنها بک لینک می فروشند. این بک لینک ها تمیز به نظر می رسند و به سایت های مشتریان کمک می کنند تا درآمد کسب کنند تا کلاهبرداران پول دریافت کنند. اما زمانی که موتورهای جستجو لینک ها را غیر طبیعی می دانند، وب سایت کلاهبرداران جریمه می شود. متخصصان سئو کلاه سیاه می توانند به سادگی پس از کسب درآمد ناپدید شوند و به مشتریان خود اهمیتی ندهند. بیشتر آنها با نام دیگری حرکت می کنند و کار می کنند.

راه دیگر برای کاهش و سوزاندن سئو، ایجاد یک سایت اولیه و دریافت سایت های بافر است. کلاهبرداران محتوا را می چرخانند و سایت های بافر را با آن پر می کنند. محتوا همیشه دارای بک لینک به سایت اصلی است.

در حالی که سئوی سئو را از بین می‌برد و می‌افزاید که می‌تواند یک سایت را در لیست سیاه قرار دهد، اما مزایایی دارد. این به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا سریع رتبه‌بندی شوند، به‌ویژه از آنجایی که راه‌اندازی استراتژی‌های سئوی Whitehat کمی طول می‌کشد. اما این عمل فقط باید برای سایت‌های موقتی مانند سایت‌های تبلیغاتی رویداد که باید پس از رویداد کنار گذاشته شوند، رزرو شود.

آیا Churn and Burn SEO ارزش ریسک را دارد؟
Churn and Burt SEO یک روش بسیار موثر برای رتبه بندی وب سایت ها است. اما مانند هر سرمایه گذاری با بازدهی بالا، خطرات زیادی را به همراه دارد. این عمل باید محدود به سایت هایی باشد که یک محصول سریع ارائه می دهند یا یک محصول فصلی را تبلیغ می کنند. وب‌سایت‌هایی که برای مدت طولانی آنلاین می‌مانند، هرگز نباید سئو را از بین ببرند و بسوزانند. آنها بهتر است روی یک سرویس مقاله نویسی معتبر SEO سرمایه گذاری کنند تا از مزایای داشتن بک لینک با کیفیت بالا بهره مند شوند.

علاوه بر نوشتن مقاله سئو، آنها همچنین می توانند از کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنند. آنها می توانند از هر کلیک بر روی تبلیغات در سایت خود درآمد کسب کنند. بک لینک هایی که تبلیغات ارائه می کنند نیز رتبه وب سایت آنها را افزایش می دهد اما تنها زمانی که به درستی انجام شود.

آیا Churn and Burn SEO امروز کار می کند؟
در حالی که سئو و سوزاندن سئو می تواند هزاران بک لینک را به وب سایت شما بیاورد، بسیاری از آنها به طور طبیعی ایندکس نمی شوند. این به این دلیل است که گوگل الگوریتم های خود را برای فیلتر کردن لینک های ساخته شده از طریق ابزارهای SEO blackhat مانند GSA، Sape و Scrapebox به شدت بهبود داده است. پیش از این، گوگل تنها بک لینک ها را از طریق پینگ آزمایش می کرد.

با این حال، با گذشت سالها، اثربخشی این روش کاهش یافت. امروز، یک پست جدید می تواند از طریق ارسال به گوگل از طریق ابزارهای وب مستر ایندکس شود. این برای ایندکس کردن بک لینک ها کار نمی کند زیرا شما کنترل مستقیمی بر سایت هایی که به وب سایت های خود لینک می دهند ندارید.

همانطور که گفته شد، برگرداندن و سوزاندن سئو ممکن است یک استراتژی مفید برای تولید بک لینک نباشد، به خصوص اکنون که کارشناسان سئو از ایندکس کننده های بک لینک خودکار استفاده می کنند. دوران پینگ یا ساخت دستی لینک ها مدت هاست که گذشته است.

سئو را از بین ببرید و بسوزانید ممکن است وب سایت شما را سریع به نتایج دلخواه برساند، اما باید با احتیاط از آن استفاده کرد. هنگامی که موتورهای جستجو از کاربرد آن بهره مند شوند، می تواند اثرات منفی به همراه داشته باشد. مثل همیشه، بهتر است به روش‌های قانونی که بسیار ارزان‌تر و مؤثرتر هستند، مانند استفاده از خدمات نوشتن محتوای SEO، پایبند باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید